Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Soedan, de "vergeten oorlog"deel 3b, moslimverkrachtingen!

LZN
21-03-2004, 15:31

Het doel van mijn verslag is, om duidelijk te maken, dat het gewoon niet waar is, dat in de HELE WERELD moslims worden afgeslacht, door "kruisvaarders", een idee dat hardnekkig blijft hangen! Toch is mijn topic hierover vanmiddag verwijderd! ik kom met gedokumenteerde verhalen. Don Agewan heb ik hiervan op de hoogte gesteld, en ik plaats het nu weer! Bron; artikel TROUW, door de VN coordinator van Soedan! "In 1 aanval hebben arabische milities in de Soedanese provincie Darfur ruim 100 vrouwen verkracht. 7 meisjes werden voor de ogen van hun vaders verkracht, die daarna zijn vermoord." Dit zegt de VN coordinator voor Soedan Mukesh Kapila. De aanval vond 2 weken geleden plaats. Alle huizen in het dorp zijn leeggeroofd, 75 mensen zijn gedood, en zeker 150 vrouwen en 200 kinderen zijn ontvoerd. "Dorp na dorp wordt met de grond gelijk gemaakt", zei Kapila, die net uit Soedan is teruggekeerd. Meer dan 1 miljoen zwarte Soedanezen worden getroffen door deze etniese schoonmaak, die uitgaat van de Islamitiese regering. Meer dan 100.000 Soedanezen uit de overwegend islamitiese provincie Darfur zijn al naar het buurland Tsjaad gevlucht, maar ook in de vluchtelingenkampen gaan de aanvallen van de geuniformeerde milities met steun van regringstroepen gewoon door. Tot zover de berichtgeving van de VN coordinator. Noot; de islamitiese regring in Khartoum, de hoofdstad van Soedan heeft 20 jaar geleden de Sharia ingevoerd; christelijke en andere religieuze groeperingen in het zuiden van Soedan pikten dit niet, en er ontstond een burgeroorlog waarin reeds 2 miljoen mensen gestorven zijn. De laatste half jaar is er een soort vrede, tussen het zuiden en het Islamitiese Noorden, maar de tot het Noorden behorende islamitiese provincie Darfur, waar veel ZWARTE moslims wonen, wordt nu door de etnies arabische, centrale, islamitiese regering nu meedogeloos aangepakt! Er is veel leed op de wereld, maar het is onjuist, om te stellen, dat al het leed op de wereld door amerikanen wordt veroorzaakt; wie dat doet, sluit zijn ogen voor de werkelijkheid. Ook in Atjeh, de opstandige moslim-provincie in Indonesie, wordt al sinds een half jaar een strafexpeditie georganiseerd door de Indonesische centrale regering, tegen de moslims van Atjeh.( 30.000 indonesische commandoos zijn een half jaar geleden met veel militair vertoon Atjeh binnen gevallen en houden daar als beesten thuis. De media hoor je er niet over, Al Qaida ook niet! Deze moslims verwijtende centrale regering in Djakarta het land uit te buiten( Atjeh heeft olie en veel delfstoffen, en de Atjehers willen de opbrengsten daarvan geinvesteerd hebben in hun provincie). Zo zie je maar..

Aislin
21-03-2004, 22:03
Hai Wolf Al enige tijd geleden heb ik een stuk geplaatst over Soedan, de Arabieren en de verschrikkingen die de burgers treft. Het ging specifiek over de ontvoeringen van kinderen uit stammen in Soedan en het doden van de ouders van die kinderen. De daders zijn Arabieren die op jacht zijn naar goedkope slaven voor voornamelijk rijke moslims in Soedan maar de kinderen worden ook doorverkcoht naar andere landen. Tijdens de overdracht zijn vele meisjes verkracht door hen en wacht hen een leven vol ellende en slavernij. Kinderen die zijn weggerukt bij hun ouders, die hun ouders vermoord hebben zien worden, die niet kunnen begrijpen wat hun wordt aangedaan. Velen zijn bevrijd doch velen zitten nog steeds gevangen en zolang de ISLAM dit alles gedoogd zal dit ook niet veranderen. Waarom staan moslims niet op en vechten voor bevrijding van de mensenrechten, het uithuwelijken van tienermeisjes, de onderdrukking , verkrachting van hun kinderen, mishandeling en de slavernij?