Bekijk originele versie : Bedrijf starten in Marokko
Hoi allemaal,
Ik zou graag een bedrijf willen starten in Marokko. Want wil namelijk na mijn studie emigreren naar Marokko.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Zou jij je ervaring met mij willen delen? Tegen wat ben je aangelopen? Was het moeilijk om iets te beginnen in Marokko? En hoe zit het met de financiering is het eenvoudig om dat in Marokko te regelen?
Je mag me ook een PM sturen.
Al vast bedankt voor de reacties.
:goedzo:
Gypsymeid
04-02-2009, 17:47
Nederlandse vriend van mijn pa heeft samen met een Marokkaanse vriend van hem in Marokko een sportschool gestart in Casablanca, schijnt erg goed te lopen want hij heeft inmiddels hier ook een zaak (of meerdere).
Zelf wil mijn vader in de toekomst ook met mijn man in Marokko het een en ander doen, maar dan in onroerend goed. Dan kan je nooit mis gaan, mits je het goed aanpakt.
Nederlandse vriend van mijn pa heeft samen met een Marokkaanse vriend van hem in Marokko een sportschool gestart in Casablanca, schijnt erg goed te lopen want hij heeft inmiddels hier ook een zaak (of meerdere).
Zelf wil mijn vader in de toekomst ook met mijn man in Marokko het een en ander doen, maar dan in onroerend goed. Dan kan je nooit mis gaan, mits je het goed aanpakt.
Thanks voor je reactie:goedzo:
Ja je moet het dan zeker goed aanpakken, anders is het allemaal voor niets
Sluit ik me bij aan. Voor de rest heb ik meer mensen zien falen dan slagen, maar financiering is geen probleem in Marokko. Zwart geld schijnt ook welkom te zijn, dus je weet al met wat voor mensen je te maken krijgt.
NOSFERATU_ZODD
05-02-2009, 20:45
Hangt ervan af hoe groot je bedrijf is, als het goed is dan heb je de eerste 10 jaar een vrijstelling qau belastingen, weet niet of het ook geld voor marokkanen van het buitenland , niet marokkanen genieten van dit en maakt het aantrekkelijker om in marokka bedrijven te openenen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.