Bekijk originele versie : voor een mooie fris gezicht .
lilchakir
21-03-2004, 15:17
verse gist in een kommetje doen een beetje water niet te veel een papje maken en op je gezicht kliederen even laten intrekken het wordt wel een beetje hard het gaat een beetje trekken en naar een min of tien spoel je het uit en dan heb je een lekker zacht en fris koppie.
DOUKALIA18
21-03-2004, 15:37
shokran ik ga het zeker proberen
is dat dan wel toegestaan in de islam op etenwaren op je huid te smeren???
soennia83
21-03-2004, 19:00
sooooo wat apart dat mensen het dan ook meteen durven te proberen, met alle gevolgen van dien!
Wat betreft etenswaren op je gezicht, het is niet verboden volgens mij, ik bedoel bijna elke vrouw zet komkommers rond haar ogen...en meel met water schijnt te helpen tegen puistjes etc etc...
Maar allaho e3lem
misstomaatje
21-03-2004, 19:09
Origineel gepost door lilchakir
verse gist in een kommetje doen een beetje water niet te veel een papje maken en op je gezicht kliederen even laten intrekken het wordt wel een beetje hard het gaat een beetje trekken en naar een min of tien spoel je het uit en dan heb je een lekker zacht en fris koppie.
is het dat wel goed voor je gezicht?
straks krijg je nog uitslag of zo.
heb je het zelf wel eens geprobeert?
lilchakir
21-03-2004, 19:19
Origineel gepost door misstomaatje
is het dat wel goed voor je gezicht?
straks krijg je nog uitslag of zo.
heb je het zelf wel eens geprobeert?
ik heb het zelf uitgebrobeerd en ik heb er ook geen uitslag of andere enge dingen van opgelopen als ik het nooit had uit gep robeerd had ik het er wel bij gezegt en er was nog iets er vroeg zich iemand af of het niet haram is om dat het etens waar is nou ik denk het niet onze proofeet deed ook heel veel met olijfolie enzo dus ik bedoel maar. :zwaai:
DOUKALIA18
21-03-2004, 19:41
ik had het al een paar keer eerder gehoord
hounaida
21-03-2004, 20:10
is het ook echt goed voor puistjes....ik vind het maar raar idee gist op je gezicht..ik heb wel een keer henna op me gezicht gedaaan en heel snel afgewassen was heel lekker en reslutaat was ook goed kreeg er zachte huid van
heeft er iemand nog tips voor puistjes aan te pakken ik heb echt irri huid dan heb ik geen enkele puist en dan heb ik er veel
ik word er onzeker van
en krijg er vlekjes van....het is niet veel maar ik word er wle gek van
ik wil van ze af...
wie kan me helpen
liefs
p.s heb al veel zalfjes van de dokter gebruikt maar daar ben ik dan weer alergisch voor
lilchakir
21-03-2004, 23:38
ik zou zeggen probeer het uit dat met gist en baad het niet schaad het ook echt niet je krijgt echt een fris gezicht en lekker glad maar voor puistjes heb ik gehoord dat citroen goed is dus probeer het maar. :zwaai:
Mievrouw
21-03-2004, 23:45
Zolang het bijna gratis is, is er toch geen probleem! :p
OneTouch
22-03-2004, 01:06
Origineel gepost door hounaida
is het ook echt goed voor puistjes....ik vind het maar raar idee gist op je gezicht..ik heb wel een keer henna op me gezicht gedaaan en heel snel afgewassen was heel lekker en reslutaat was ook goed kreeg er zachte huid van
heeft er iemand nog tips voor puistjes aan te pakken ik heb echt irri huid dan heb ik geen enkele puist en dan heb ik er veel
ik word er onzeker van
en krijg er vlekjes van....het is niet veel maar ik word er wle gek van
ik wil van ze af...
wie kan me helpen
liefs
p.s heb al veel zalfjes van de dokter gebruikt maar daar ben ik dan weer alergisch voor
Henna??? Was je dan niet bang dat je een oranje kleur kreeg???
plassex en sperma op je gezicht helpt ook :D
misstomaatje
22-03-2004, 09:40
Origineel gepost door lilchakir
ik heb het zelf uitgebrobeerd en ik heb er ook geen uitslag of andere enge dingen van opgelopen als ik het nooit had uit gep robeerd had ik het er wel bij gezegt en er was nog iets er vroeg zich iemand af of het niet haram is om dat het etens waar is nou ik denk het niet onze proofeet deed ook heel veel met olijfolie enzo dus ik bedoel maar. :zwaai:
thks meid.
en nog iets hoe lang moet je het laten zitten? :zwaai:
lilchakir
22-03-2004, 10:13
Origineel gepost door AdamX
plassex en sperma op je gezicht helpt ook :D
spreek je uit ervaring of wat nou zo erg ziet mijn gezicht er niet uit dat ik dat met afvalprodukten moet behandelen vies peuk :D
lilchakir
22-03-2004, 10:14
Origineel gepost door misstomaatje
thks meid.
en nog iets hoe lang moet je het laten zitten? :zwaai:
een min of tien laten zitten en daar na goed wassen dat is alles :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.