Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Make-Up Tips...!



Pagina's : [1] 2

21-03-2004, 14:40
Hoi dames...


Ieder van jullie maakt zich weleens op bij feestjes of wat dan ook...In combinatie met een Marokkaanse takshita :verliefd:

Maar euhm effe terzake....


Hebben jullie enkele tips die je aan je zusters kunt doorgeven?

Hier zijn er alvast enkele

>voor een mat effect gebruik je na je foundation ALTIJD een poeder zoals die van Estée Lauder.

>voor een open blik gebruik je 's morgens wat witte oogschaduw...Een stipje onder je oog en boven je oog en dan zachtjes met je vingers uitwrijven....

>Wanneer je extra krullende wimpers wil,gebruik je vooraleer(!) je je mascara aanbrengt,een wimperkrultang die je in de Kruidvat kunt kopen(2,50 euro denk ik)

Nu jullie beurt!

21-03-2004, 14:52


x Voor grotere ogen, marokkaanse khol aan de binnenkant van je ogen!
x Voor vollere wimpers, masacara aanbrengen en wachten totdat het wat droog is en dan weer een laag aan brengen.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.....
:blauwkus: techelhitgirl

21-03-2004, 14:54

Citaat:
Origineel gepost door techelhitgirl
x Voor grotere ogen, marokkaanse khol aan de binnenkant van je ogen!
x Voor vollere wimpers, masacara aanbrengen en wachten totdat het wat droog is en dan weer een laag aan brengen.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.....
:blauwkus: techelhitgirl
Thanx gurl


Heb je er nog?

Trouwens ik gebruik vaak die khol potlood van L'oréal maar die blijft niet zitten


Gebruiken jullie de Marokkaanse khol?

21-03-2004, 14:57

Citaat:
Origineel gepost door Marocca
Thanx gurl


Heb je er nog?

Trouwens ik gebruik vaak die khol potlood van L'oréal maar die blijft niet zitten


Gebruiken jullie de Marokkaanse khol?
hey sweety

marokkaanse khol blijft wel beter zitten

21-03-2004, 15:00



Citaat:
Origineel gepost door techelhitgirl
hey sweety

marokkaanse khol blijft wel beter zitten
Maar die krijg je er achteraf niet meer af?

21-03-2004, 15:05
ja dat is een nadeel, heb je het al geprobeerd om het eraf te halen met oogremover?? bij Da(drogisterij) voor € 1.39 ik bedoel het is geen weggeooid geld en je kan het altijd proberen, lukt het niet dan kan je het nog altijd voor je mascara ofzo gebruiken.

21-03-2004, 15:10

Citaat:
Origineel gepost door techelhitgirl
ja dat is een nadeel, heb je het al geprobeerd om het eraf te halen met oogremover?? bij Da(drogisterij) voor € 1.39 ik bedoel het is geen weggeooid geld en je kan het altijd proberen, lukt het niet dan kan je het nog altijd voor je mascara ofzo gebruiken.
Ohw oke

21-03-2004, 15:47

Citaat:
Origineel gepost door Marocca
Maar die krijg je er achteraf niet meer af?
Inderdaad

21-03-2004, 15:53
xDe juiste kleur foundation die bij je gezicht past, vindt je door de stick op de kaaklijn te testen. Daar moet de kleur van de stick niet opvallen. Dan heb je de juiste kleur te pakken.

21-03-2004, 15:55
xVaak hebben mensen last van velletjes op de lippen. Dit is erg verstorend voor een mooi gebruik van lipstick. Een goede tip: als je last heb van velletjes, borstel dan 's avonds zachtjes met de tandenborstel over je lippen.

21-03-2004, 16:02
Thanx Donna :blauwkus:


Heb je er nog?


Hey kan jij probleemloos eyeliner aanbrengen?

Ik bibber altijd met m'n hand

21-03-2004, 16:05
Eyeliner? Khol? Tot de dag dat ik nog NIET getrouwd ben, mag ik dat niet. Dus ik hou het alleen bij mascara.

21-03-2004, 16:07



Citaat:
Origineel gepost door SweetRose
[B]Eyeliner? Khol? Tot de dag dat ik nog NIET getrouwd ben, mag ik dat niet. Dus ik hou het alleen bij mascara. [/B]
Mascara alleen is ook mooi hoor

21-03-2004, 16:46
Enkele tips voor het aanbrengen van eyeliner

xVoor een natuurlijk effect is het beter om niet te brede lijnen te maken; indien je dat wenst, kunt u langs de onderste wimperrand ook eyeliner aanbrengen, maar dan wel heel smal.

xAls je kleine oogjes hebt, breng je best eyeliner aan langs de bovenste en onderste wimperrand. Aan de buitenkant geleidelijk laten vervagen, zodat de lijn daar wat minder scherp is. Leg het accent niet te veel op de binnenooghoek.

x Bij amandelvormige ogen breng je eyeliner aan vanaf het midden van het oog langs de bovenste en onderste wimperrand. Laat de eyeliner aan de buitenkant horizontaal lopen en laat je de lijn geleidelijk vervagen.

x Bij bolle ogen trek je een lijntje langs de wimperrand vanaf de binnenooghoek tot het midden van het oog. Laat het lijntje daarna iets horizontaal uitlopen tot de buitenooghoek. Je kunt de eyeliner nu best iets breder opbrengen. Liever geen eyeliner aanbrengen langs de onderste wimperrand.

x Als uw ogen dicht bij elkaar staan, kan je eyeliner aanbrengen vanaf het midden van het oog tot de buitenooghoek. Laat de eyeliner eventueel buiten de buitenooghoek wat omhoog gaan. Breng eventueel bij de onderste wimperrand aan het uiterste puntje een horizontaal streepje aan.

x Als uw ogen te ver uit elkaar staan, kan u een egale lijn aanbrengen langs de hele wimperrand vanaf de binnenooghoek.

21-03-2004, 16:57
Enkele tips voor de wenkbrauwen

x Weet waar de wenkbrauw begint en eindigt. Het begin van de wenkbrauw kunt u vinden door met een potlood of een penseel langs de neusvleugel en de binnenste ooghoek naar boven te laten wijzen. Het raakvlak tussen potlood en wenkbrauw is het begin van de wenkbrauw. Als u het potlood langs de zijkant van de neusvleugels en de bovenste ooghoek naar de wenkbrauw laat wijzen, is het raakvlak het einde van de wenkbrauw.

x Gebruik geen donkere kleuren deze geven een hard en onatuurlijk aanzien.

x Hoewel de vorm van de wenkbrauwen een kwestie is van personal smaak, raad ik je aan, ze niet hol te maken ''boogje''. Lelijk.

Pagina's : [1] 2