Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe en wat?

thement_return
21-03-2004, 14:36

Wat zou jij doen in zo'n situatie stel je hebt hier een vriend en je gaat naar marokko en er wacht daar iemand op jou al een paar jaar. Je ouders hebben hem voor jou uitgekozen. Alles is achter jou rug geregeld. En dan verteld je moeder : dochter dit is de jongen met wie jij dit jaar gaat trouwen. maar je denkt aan je liefde die in nederland zit. Hoe zou je dit gaan oplossen als het te oplossen is?

Lady_moi
21-03-2004, 14:41
Ik zal boos zijn op mn ouders :boos: En ik zou vooral nie met hem trouwen nooit!!! :kwaad: Ze mogen hemel :gniffel: bij aarde bewegen :rolleyes: ik zal echt nie met hem trouwen :jammer: Maar gelukkig weet ik da mn ouders nie zo zijn :melig2: :zwaai: NoT FaIr TiTcH'

DOUKALIA18
21-03-2004, 14:42
Lady_moi precies zoals ik het zou aanpakken en mijn ouders zullen dat alhamoelilah nooit doen mij dwingen echt niet!

saila
ik zal huilen en schreeuwen en zeggen dat ik niet met die gene wil trouwen en dat je al met iemand anders wil trouwen

thement_return

Origineel gepost door Lady_moi Ik zal boos zijn op mn ouders :boos: En ik zou vooral nie met hem trouwen nooit!!! :kwaad: Ze mogen hemel :gniffel: bij aarde bewegen :rolleyes: ik zal echt nie met hem trouwen :jammer: Maar gelukkig weet ik da mn ouders nie zo zijn :melig2: :zwaai: NoT FaIr TiTcH' :D :D ewa alhamdililah meid. Altijd sterk in je schoenen staan ;)

LelyDames
21-03-2004, 14:43
wajoo je kan wel boos op je ouders zijn maar ligt eraan wat voor type ouders je hebt als je erge ouders hebt haha boos doen op hun ze lachen je wreed uit trouwen met een blauwe oog :) en als je geluk hebt met aardige ouders dan kan je wel boos doen etc. maar ja i dunno

Lady_moi
21-03-2004, 14:47
Ja!! :kwaad: Zo moet da meiske zo moet da :melig: FiGht Fo' yAAH' Fr£eDoM Origineel gepost door thement_return :D :D ewa alhamdililah meid. Altijd sterk in je schoenen staan ;)

thement_return
21-03-2004, 14:49
Origineel gepost door Lady_moi Ja!! :kwaad: Zo moet da meiske zo moet da :melig: FiGht Fo' yAAH' Fr£eDoM voordat ze mij dwingen mogen ze eerst over mijn lijk lopen. Maar gelukkig zijn mijn ouders niet zo om mij te dwingen..Mijn vader zegt altijd jij bent degene met wie jij je leven moet delen met hem en niet ik :D

LelyDames
21-03-2004, 14:51
hamdoulah gelukkig maar

Lady_moi
21-03-2004, 14:54
Ja voila wees content me u ouders :goedzo: Kijk dus ge ziet et éh :) Ma spijtig genoeg :traan1: isda nie bij alle meiskes zo :verdriet: Jammer voor hen :jammer: maar gelukkig is er Allah swt nog ;) die ziet alles :zwaai: WaZz GoInG OoNn' Origineel gepost door thement_return voordat ze mij dwingen mogen ze eerst over mijn lijk lopen. Maar gelukkig zijn mijn ouders niet zo om mij te dwingen..Mijn vader zegt altijd jij bent degene met wie jij je leven moet delen met hem en niet ik :D

thement_return
21-03-2004, 14:55
Origineel gepost door LelyDames hamdoulah gelukkig maar alhamdolilah ;)

thement_return
21-03-2004, 14:56
Origineel gepost door Lady_moi Ja voila wees content me u ouders :goedzo: Kijk dus ge ziet et éh :) Ma spijtig genoeg :traan1: isda nie bij alle meiskes zo :verdriet: Jammer voor hen :jammer: maar gelukkig is er Allah swt nog ;) die ziet alles :zwaai: WaZz GoInG OoNn' dat betreft heb ik wel getroffen met mijn ouders en met veel dingen. Mijn ouders hebben mij altijd begrepen over hoe ik dingen zie en doe