Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : STOP De MoordMachine

Pagina's : [1] 2

camjo
27-10-2002, 20:41

Wie is de échte terrorist.. http://electronicintifada.net/v2images/nav/home/main.jpg

Moonlight25
27-10-2002, 21:03
Het psychologisch effect van dit plaatje is enorm. Je ziet een klein jongetje die een steen gooit naar een zwaar tot de tanden toe bewapende tank. Stel dat dit jongetje zou zijn neergeschoten. Dan zouden de joden gezegd hebben dat hij een gevaar voor israel zou betekenen en de ouders opzettelijk hun kinderen naar voren schuiven om gedood te worden etc. De joden maken hier in hun propaganda duidelijk gebruik van een psychologisch effect. Het is haast niet te begrijpen. Het druist tegen alle basiswaarden en principes van een normaal mens in. Toch geven de joden er een verklaring aan die dan wel leugenachtig is, en zelfs de mensen schokt, omdat infeite danwel op een leugenachtige manier wordt geprobeerd recht te praten, en zelfs de rollen probeert om te draaien. Mensen raken hierdoor verward en weten niet meer wat ze hiervan moeten denken. Alleereerst zijn mensen geschokt door het onrecht en vervolgens komt daar de schok van de leugenachtige propaganda van israel boven op. Dit is een simpele doch effectieve tactiek om de aandacht van het leed en onrecht af te leiden. Ik denk zelfs dat woordvoerders zelfs zo ver gaan dat zij overtuigd zijn van hun gelijk (dat hebben ze zichzelf door training wijsgemaakt natuurlijk). Dit principe van de omgekeerde schuldvraag en zelfs duidelijk hun eigen onrechtvaardige daden en handelen te doen toeschrijven aan de gene die ze ondergaat, is een bekend verschijnsel in de israelische propaganda. Zodra je hierop gaat letten, prik je hier doorheen als in een luchtballon. Volg de israelische woordvoerders en berichtgeving maar eens.

Amira010
27-10-2002, 21:16
Ik vind het zo erg dat dit gebeurt

Rajaa
27-10-2002, 21:16
Origineel gepost door Moonlight25 Het psychologisch effect van dit plaatje is enorm. Je ziet een klein jongetje die een steen gooit naar een zwaar tot de tanden toe bewapende tank. Stel dat dit jongetje zou zijn neergeschoten. Dan zouden de joden gezegd hebben dat hij een gevaar voor israel zou betekenen en de ouders opzettelijk hun kinderen naar voren schuiven om gedood te worden etc. De joden maken hier in hun propaganda duidelijk gebruik van een psychologisch effect. Het is haast niet te begrijpen. Het druist tegen alle basiswaarden en principes van een normaal mens in. Toch geven de joden er een verklaring aan die dan wel leugenachtig is, en zelfs de mensen schokt, omdat infeite danwel op een leugenachtige manier wordt geprobeerd recht te praten, en zelfs de rollen probeert om te draaien. Mensen raken hierdoor verward en weten niet meer wat ze hiervan moeten denken. Alleereerst zijn mensen geschokt door het onrecht en vervolgens komt daar de schok van de leugenachtige propaganda van israel boven op. Dit is een simpele doch effectieve tactiek om de aandacht van het leed en onrecht af te leiden. Ik denk zelfs dat woordvoerders zelfs zo ver gaan dat zij overtuigd zijn van hun gelijk (dat hebben ze zichzelf door training wijsgemaakt natuurlijk). Dit principe van de omgekeerde schuldvraag en zelfs duidelijk hun eigen onrechtvaardige daden en handelen te doen toeschrijven aan de gene die ze ondergaat, is een bekend verschijnsel in de israelische propaganda. Zodra je hierop gaat letten, prik je hier doorheen als in een luchtballon. Volg de israelische woordvoerders en berichtgeving maar eens. Helemaal mee eens

camjo
27-10-2002, 21:57

http://www.fotoarchiv.com/angebote/israel/images/image001.jpg

remii
27-10-2002, 23:14
Origineel gepost door Moonlight25 Het psychologisch effect van dit plaatje is enorm. Je ziet een klein jongetje die een steen gooit naar een zwaar tot de tanden toe bewapende tank. Stel dat dit jongetje zou zijn neergeschoten. Dan zouden de joden gezegd hebben dat hij een gevaar voor israel zou betekenen en de ouders opzettelijk hun kinderen naar voren schuiven om gedood te worden etc. De joden maken hier in hun propaganda duidelijk gebruik van een psychologisch effect. Het is haast niet te begrijpen. Het druist tegen alle basiswaarden en principes van een normaal mens in. Toch geven de joden er een verklaring aan die dan wel leugenachtig is, en zelfs de mensen schokt, omdat infeite danwel op een leugenachtige manier wordt geprobeerd recht te praten, en zelfs de rollen probeert om te draaien. Mensen raken hierdoor verward en weten niet meer wat ze hiervan moeten denken. Alleereerst zijn mensen geschokt door het onrecht en vervolgens komt daar de schok van de leugenachtige propaganda van israel boven op. Dit is een simpele doch effectieve tactiek om de aandacht van het leed en onrecht af te leiden. Ik denk zelfs dat woordvoerders zelfs zo ver gaan dat zij overtuigd zijn van hun gelijk (dat hebben ze zichzelf door training wijsgemaakt natuurlijk). Dit principe van de omgekeerde schuldvraag en zelfs duidelijk hun eigen onrechtvaardige daden en handelen te doen toeschrijven aan de gene die ze ondergaat, is een bekend verschijnsel in de israelische propaganda. Zodra je hierop gaat letten, prik je hier doorheen als in een luchtballon. Volg de israelische woordvoerders en berichtgeving maar eens. helemaal mee eens .... trouwens het hanteren van een sterk staaltje propaganda die er voor moet zorgen dat een misdaad recht word gepraat bij de buitenstaanders werd al toegepast door de nazi's in de jaren 40 . hitler hamerde er voortdurend op dat joden verantwoordelijk waren voor de slechte economische situatie in duitsland en alle malaise die er mee gepaard ging , hij vergeleek joden steeds met ratten en kakkerlakken en andere ongedierte die het leven van een echte duitser onmogelijk maken , dit werd op een zodanige manier gepresenteerd dat het hele duitse volk er van werd overtuigt dat joden opgeruimd moesten worden om duitsland uit het slop te halen en zo gebuerde het .................. trouwens het meest frappante vind ik dat israel sommige tactieken en methodes hanteert die vroeger ook door de nazi's tegen joden werden gebruikt

camjo
28-10-2002, 17:33
Iedereen weet dat die kleine jongen niets kan aanrichten..het is eerder een symbool van geen angst voor de vijand hebben.. De vijand heeft nooit met even gelijke wapens gestreden..hij weet dan dat hij kansloos zou zijn..dat is lafheid ten top. Als men weet dat het machtsvertoon de mensen niet afschrikt..waarom gaat men daarmee dan door...uit hopeloosheid denk ik dan. Van zodra de palestijnen gesofisticeerde wapensystemen en ccc-strategie gaan ontwikkelen en gebruiken..zal de arrogantie van de laffards en hun machtsvertoon als sneeuw voor de zon.

Moonlight25
28-10-2002, 19:26
Origineel gepost door Defender De ECHTE terrorist staat hier niet op het plaatje. Dat is namelijk degene die het leven van dit/zijn/haar kind er voor over heeft om dit plaatje te maken. Kinderen horen geen oorlog te voeren, ONDER GEEN ENKELE OMSTANDIGHEID. Het zijn juist de kinderen die je moet beschermen. Als je ze als WAPEN gaat gebruiken, ben je lager dan de dieren. Inderdaad, als je kaal naar de foto kijkt is de propagandawaarde ervan enorm. De waarde van het kind is echter gereduceerd tot NUL. Er is echter nog meer op het plaatje "niet" te zien. De luiken van de tank zijn dicht, dat betekend dat de tank onder vuur ligt. Als het kind zou zijn doodgeschoten zou dat dus voor bijna 100% zekerheid door Palestijnen zijn gebeurd (ze hebben dat eerder geflikt voor het oog van de camera om er dan de Israelies de schuld van te geven). De boordwapens van de tank zijn niet op het kind gericht. Kogels die op de tank gericht zijn, kunnen hem wel makkelijk treffen. Het kind is dus ook nog eens een keertje in gevechtszone gebracht of wordt daar kennelijk door niemand uit teruggehaald of geroepen.. En dat allemaal voor een propagandafoto. Schofterig gewoon. LEES EN HUIVER! Ik ben nog niet eens uitgepraat of lees dit stuk hierboven. Schaamteloos probeert hij dit op een leugenachtige manier recht te praten, precies zoals ik hierboven heb aangegeven. Goedzo defender dat je even als voorbeeld wilde dienen. Jullie propaganda is te simpel voor woorden. Of er wordt teruggegrepen naar de jodenvervolging (wat jullie zelf op een misselijkmakende manier misbruiken) of jullie proberen de rollen om te draaien. Het is niet meer dan gebakken lucht. Alleen mensen met een goed hart kijken daar gewoon dwars door heen. De mensen die het niet willen zien, zien het ook niet en sluiten hun harten en ogen hiervoor.

Fargh
29-10-2002, 07:11
De VS streven ernaar om net dergelijke wapens te verbieden in deze regio. Hoe kom je erbij dat de palestijnen deze wel hebben. Het enige wat ze hebben, zijn handgeweren. Tja, vecht daar maar mee tegen een tank. Niet voor niets is er al jaren strijd in deze regio. Ik hoop dat de arabische landen degelijke wapens hebben, en ook in grote mate opgeleid zijn m ze te gebruiken. Tja, zijn ze daarvoor niet afhankelijk van de VS. Net het broertje die de joden beschermt ? "Als de Arabische wereld een eenheid vormt, zal Israel ophouden te bestaan .. ...in het bijzonder vanuit Tell Aviv " Dergelijke uitspraak is zinloos en populistisch. Israel zal altijd blijven bestaan. Daar is geen twijfel over. Of er een palestijnse staat komt, en in welke vorm, is een betere vraag. Arabisch volk united ? LOL. ze zitten tot hun oren in de sh*t met leningen en worden niet door hun volk demokratisch vertegenwoordigd. het zijn net puppies waarvan het westen hun voortbestaan dikteert. /me geeuwt ! Goede morgen allemaal !

Fargh
29-10-2002, 07:33
Defender, Na een ander kop koffie gedronken te hebben, en jou bericht goed gelezen te hebben, moet ik concluderen dat je geen objetief oordeel kan vellen. Onafhankelijkheidsoorlog : Het arabisch leger heeft enkel de huidige bezette gebieden, indertijd bezet uit onvrede met de gang van zaken in de VN. Geef jij eens een antwoord, waarom ze niet het hele palestina (of het brits mandaat) bezet hielden ? In 67 herovert ze deze gebieden, met buitenlandse steun .... Machtsvertoon : Als je nu nog niet door hebt, dat het averrechts werkt?? Het word opgevat als een staaltje arrogantie. "Als Israel zicht terrugtrekt ...". Inderdaad gaan ze verder met de Intifadah. Als ze steden houden schieten ze iedereen neer die buitenkomt. Tof werk ? Bullshit. De meeste soldaten die ik heb gesproken zijn trigger-happy. Vol lof over het leger en de bedoelingen ervan. Nogmals dezelde arrogantie alshet machtsvertoon. Spijtig genoeg doen de P.A. niets of niet veel aan de zelfmoorcommando's. (ik praat niet in termen van terrorisme, want dat is het uberhaupt niet) Ze kunnen niet veel doen. Nog minder dan het Israelitisch leger. Neem eerst de onvrede weg, dan pas kan je praten en mensen tot rede brengen.

camjo
29-10-2002, 17:17
Origineel gepost door Defender Mee eens....en daarvoor wordt hij dan opgeofferd. Ik neem aan dat je met "de vijand" de Israelisch bedoeld? Wel, dan is je opmerking niet correct. Tijdens de onafhankelijkheidsoorlog hadden de Joden veel minder en slechter wapens dan de Arabieren en waren ze in een enorme minderheid omdat uit allerlei arabische landen troepen binnenvielen. Overigens met tanks enzo. Ze hadden en land dat hopeloos versnipperd was. En ze waren kansloos. Maar ze redden het wel! O jawl, machtsvertoon schrikt de mensen wel af, ook de Palestijnen. Gelukkig, want door machtsvertoon wordt geen bloed vergoten. Het is een waarschuwing dat dat wel gebeurd als je er niet voor buigt. En het blijkt nodig te zijn, want je kunt er donder op zeggen: telkens als de Israelisch zich maar wat terugtrekken en proberen het verkeer weer wat op gang te laten komen, zit bij wijze van spreken in de eerste auto al een zelfmoordenaar, die weer wat Joden op moet gaan blazen om zijn 72 maagden te verdienen. Ik heb met Israelische soldaten gesproken: zij vinden dit werk echt niet tov. Maar ze moeten wel, want de Palestijnse bevolking wil of durft zelf niets tegen de extremisten te beginnen. Blijf dromen, MJ. De Palestijnen HEBBEN gesofisticeerde wapens. En anders hun vriendjes wel (Saddam, remember). En wat zie je? ze gebruiken ze voornamelijk om elkaar uit te moorden (Koeweit, Iran) Ik hoop dat je me vergeeft als ik eindig met een anekdote: Op een vergadering van een Arabische top eindigde een spreker met de volgende woorden: "Als de Arabische wereld een eenheid vormt, zal Israel ophouden te bestaan." Hij kreeg een donderend applaus..... ...in het bijzonder vanuit Tell Aviv. Defender..je hoeft niet telkens in de verdedeging te springen..wat je zegt is niet realistisch..evenmin de reacties van de extremestische joden.. Nogmaals..als de palestijnen over moderne wapensystemen zouden beschikken..ik noem..F16's, radar-gestuurde raketten, zware tanks, gevechtshelicopters,..enz..enz.. Dan zou sharon en zijn criminele bende anders piepen..dan is het échte oorlog met gelijke wapens..en als men de zelfmoord comando's in die F16's zou laten vliegen..dan is het gedaan met Israil.. Waarom begrijpen jullie niet..dat de beste oplossing voor Israil vrede met zijn beuren is..en in het bijzonder met de palestijnen.. Zo..wordt Israil door iedere Arabier of moslim de GROOTSTE vijand ter wereld gezien.. Snappen de joden dat niet..Jullie moeten voor de VREDE vechten i.p.v. ertegen.

Moonlight25
29-10-2002, 20:07
Origineel gepost door Defender Helaas, mr. moonlight. Er is ten eerste geen sprake van Israelische propaganda, deze foto is door Palestijnen gemaakt, dat is nog wel het ergste. Verder praat ik niets recht...ik weet niet waar de tank is, en waarom hij er is. Ik maak alleen maar een analyse van wat ik op het plaatje zie. En ja, dan is het jammer voor je dat ik het smerige propagandagordijntje van het "dappere jongetje vecht tegen tank" stuk trek en de naakte waarheid laat zien: dat niemand die verantwoordelijk is voor dat kind het nodig vind om hem uit de gevarenzone te halen, maar het in tegendeel prachtig vinden dat hij daar is, en het liefst hebben dat hij maar doodgeschoten wordt. Dit kind wordt gewoon misbruikt. Geheel in de arabische traditie (weet je nog, die Iraneese mijnenvegertjes?). Het is leuk gepobeerd van je hoor, al dat gebral van dat de Israelisch de waarheid omdraaien, maar wel vreselijk gekunsteld. Jouw eerste reaktie op het plaatje , nog voor er negatief commentaar op kwam, was eventueel negatief commentaar als bestempelen als propaganda. Waarom? Omdat ieder weldenkend mens ziet hoe dit plaatje is opgebouwd. Je kon dat dus verwachten. Maar met je hele mistige scheldpartij heb je geen van mijn argumenten weerlegd. HA HA HA! En jij noemt jezelf defender. Laat me niet lachen. Jij bevestigt mijn theorien alleen maar. Ga zo door. Feit: israel is en blijft verantwoordelijk voor de dood van duizend kinderen. Of er nou vrede komt of niet. Net als ieder mens zullen ook jullie op een dag verantwoording moeten afleggen voor jullie smerige daden. Onthou dat goed! En dan moet je echt wel met een betere verdediging of analyse aankomen zetten DEFENDER. Dat jij zelfs ook maar een poging durft te wagen om tank tegenover jongetje op zijn eigen grondgebied goed probeert te praten in het voordeel van israel. Dat geeft alleen maar weer aan dat vrede (ik moet erbij zeggen helaas) nog heel ver weg is (als de rest net zo een mening als die van jouw is toebedeeld). Ik heb niemand of wat dan ook aangevallen, maar toch voel jij je aangevallen. Is dit omdat ik gewoon gelijk heb? Ik geef alleen de feiten weer die jij weer krampachtig probeert te verdraaien alsof we dieren zijn die niet kunnen begrijpen. Een gewetensvraag aan jouw. Hoe kun jij als mens de schuld in de schoenen van dit jongetje schuiven?

Moonlight25
29-10-2002, 20:55
Als ik jouw berichtje nog eens goed lees gaat het over gevarenzone en oorlog met gebruik van kinderen en de verantwoordelijkheid van de palastijnenen. In die zin heb je gelijk. Israel kan en zal nooit zijn verantwoordelijkheid nemen. Dat bewijst het zelf. Een tank tegenover een jongetje noem jij gewoon oorlog. Een jongetje dat zich probeert te verzetten tegen een tank die zijn land binnen rijdt, noem jij een kind in een gevarenzone die niet word verwijderd. Arrogante machtsvertoon en onderdurkking tegenover weerloze burgers, geef jij als antwoord dat het ter afschrikking dient en als voorbeeld voor wat hun te wachten staat als de weerloze burgers er niet voor buigen. Vervolgens begin je te klaagen over zelfmoordcommando's die zich dankzij de wrede onderdrukking nog maar op een manier kunnen verzetten. Jullie zijn zelf verantwoordelijk voor het verzet dat alleen maar op deze manier nog kan plaatsvinden. israel gaat zo ver in de onderdrukking dat het verder niet uitmaakt of je jezelf nou opblaast en het is nog het enige mogelijke manier van verzet. Alleen het bizarre en smerige aan de politiek van israel, is dat zij daar op een goedkope manier doormiddel van media en propaganda misbruik van maken om nog harder te onderdrukken en te moorden. Inderdaad lafheid ten top.

Moonlight25
30-10-2002, 21:02
Geloof jij nou werkelijk dat jij het bij het rechte eind hebt net zo als jij gelovig bent en het joodse geloof aanhangt? Dan is of je geloof falikant verkeerd. Of jij bent een dwaas! Iemand die zijn eigen geloof niet begrijpt! Ik denk zelf toch het laatste. Als jij slim bent, ga jij je eigen volk ervan proberen te overtuigen dat het onrecht moet stoppen voor dat het te laat is. In plaats van om je tijd hier met mij te verdoen... Begin maar met deze site en het minste wat je kunt doen is erkennen dat het palastijnse volk slachtoffer is van een volk dat al TE VEEL op z'n geweten heeft. Er is geen enkel geloof dat onrecht goed keurt. Pas als de palastijnen in hun rechten erkend zullen worden, degene die verantwoordelijk zijn voor de gruweldaden ter verantwoording zullen worden geroepen. Dan pas zijn de palastijnen ook in staat om het tegenovergestelde te doen. Ik wil leren begrijpen hoe iemand die niet durft toe te geven dat de staat israel, dat uit niets anders bestaat dan uit laffe kindermoordenaars en met tanks, F-16 en amerikaanse appaches durft op te treden tegen een weerloos volk, in zijn ogen rechtvaardig kan zijn. En dan nog vervolgens de zelfmoordaanslagen een beetje leuk gaat veroordelen en nog met het vingertje durft te wijzen ook. Nog erger is dat israel deze wapens gewoon gratis van een wereldmacht gekregen heeft waarmee een hele natie gruwelijk mee wordt onderdrukt.

camjo
30-10-2002, 21:18

Mohammed Justice: “Defender..je hoeft niet telkens in de verdedeging te springen..” Ach, dat zal wel in de naam zitten. Buiten dat, doet iemand anders het dan? Waarom heb jij dan deze naam gekozen..toch met een reden neem ik aan ;) ...inderdaad, er moet iemand als defender fungeren..alleen is het zeer moeilijk om de Joodse agressie constant te blijven goed praten..ik zie het al..je tijpt je vingers van je hand om te proberen de waarheid tegen te houden..waarom eigenlijk..het is toch allemaal zo klaar en duidelijk..Israil moet de gestolen gronden teruggeven..punt. Defender..sorry..maar wat je zegt..zeggen ook de joden..dus, niets nieuws.. Ik blijf het een laffe oorlog vinden..de zwakke (op militair gebied) palestijnen uitmoorden met de modernste middelen..LAF.

Pagina's : [1] 2