Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nu in Buitenhof, Abu Jajha in debat

zuhair
21-03-2004, 12:19

Ik ga kijken! :zwaai:

Ikrame_girl
21-03-2004, 12:21
ik kijk ook :zwaai:

AlHoceima_Leila
21-03-2004, 12:24
Thx ik ga ook kijken

rnaj
21-03-2004, 14:16
Origineel gepost door zuhair Ik ga kijken! :zwaai: Ben ondertussen wel nieuwsgierig wat jullie van zijn optreden en van zijn mening vonden. Persoonlijk vond ik het een beetje raar dat er geen vertegenwoordiger van AEL-Nederland aanwezig was, maar ik heb het begin gemist. Misschien is er vooraf daar nog een reden voor gegeven

Barbarije
21-03-2004, 14:27

Ik vond die Cerveld een behoorlijke enge man met zijn "er zijn teveel moslims" en zijn voortdurende koppeling van Moslims en Arabieren (hij gebruikte dit doorelkaar dus daar was AbuJahJah uiteraard heel blij mee) met terrorism en geweld. En dan te weten dat zijn boeken verplicht literatuur is voor de Amerikaanse defensie!

rnaj
21-03-2004, 14:36
Origineel gepost door Barbarije Ik vond die Cerveld een behoorlijke enge man met zijn "er zijn teveel moslims" en zijn voortdurende koppeling van Moslims en Arabieren (hij gebruikte dit doorelkaar dus daar was AbuJahJah uiteraard heel blij mee) met terrorism en geweld. En dan te weten dat zijn boeken verplicht literatuur is voor de Amerikaanse defensie! jaja, kan niet uitblijven. Was een fout puntje van Abu, Die man zei nniet dat er in absolute zin teveel moslims bestaan. Abu was bezig om het "moslim geweld" te bagataliseren en toen zei Crevelt dat er teveel moislims op de wereld zijn, en te veel brandhaarden om het geweld te bagataliseren.....

Morisco
21-03-2004, 14:49
Het enige wat die Abu yahyah doet is prate en verder geen actie behalve een demostratie snappe jullie dat nou, zehma een grote held :o

Barbarije
21-03-2004, 14:50
Origineel gepost door rnaj jaja, kan niet uitblijven. Was een fout puntje van Abu, Die man zei nniet dat er in absolute zin teveel moslims bestaan. Abu was bezig om het "moslim geweld" te bagataliseren en toen zei Crevelt dat er teveel moislims op de wereld zijn, en te veel brandhaarden om het geweld te bagataliseren..... Ik heb toch echt goed geluisterd en die man horen zeggen dat er zoveel billioen Moslims zijn en er gelijk achtervoegend, dat er teveel Moslims zijn. Dus meneer zei dus wel degelijk dat er in absolute zin teveel Moslims zijn. "moslim geweld"?

smileyy
21-03-2004, 20:41
hee is het op tv en welke nummer dan??

smileyy
21-03-2004, 21:14
okee. hahahahhaaa dan ben ik een beetje laat.maar waar heeft hij het over gehad dan?

Bahjaouia
21-03-2004, 21:49
Origineel gepost door Morisco Het enige wat die Abu yahyah doet is prate en verder geen actie behalve een demostratie snappe jullie dat nou, zehma een grote held :o En wat voor nuttigs heb jij dan wel gedaan sinds je op de wereld bent gezet? :rolleyes: Daar ben IK nou benieuwd naar....Ik hoor het graag...

grendel
21-03-2004, 21:53
Origineel gepost door Barbarije Ik heb toch echt goed geluisterd en die man horen zeggen dat er zoveel billioen Moslims zijn en er gelijk achtervoegend, dat er teveel Moslims zijn. Dus meneer zei dus wel degelijk dat er in absolute zin teveel Moslims zijn. "moslim geweld"? Dat heb ik ook gehoord. Verplichte lectuur Amerikaanse defensie ??!! Daar moest ik ook steeds aan denken, maar ja , hij schijnt 10 jaar geleden ook al te hebben voorspeld dat er een muur om Israel zou komen. De meest verstandigste van de 3 vond ik toch Andriessen, met zijn verhaal en boodschap kon wil wel wat en ik vond Abou eigenlijk ook niet zo slecht :D En die arme Krefeld, ik begrijp eigenlijk niet waarom hij helemaal vanuit Jeruzalem was overgevlogen. Wat hij zei, ..........kan ik me eigenlijk niet eens meer herinneren behalve het feit dat hij zei dat het veel met moslims te maken heeft... :D