Bekijk originele versie : Naaister Gezocht
HETONDERZOEK
03-02-2009, 20:19
Hallo allemaal,
Ik ben dringend op zoek naar een goede en ervaren naaister. Liefst iemand die naait voor een normale prijs en niet op jackpot prijzen aast.
Ik zoek dus iemand die takshita's / kaftans kan maken.
Omgeving Rotterdam? Utrecht, Denhaag of Amsterdam kan ook.
Hallo allemaal,
Ik ben dringend op zoek naar een goede en ervaren naaister. Liefst iemand die naait voor een normale prijs en niet op jackpot prijzen aast.
wat zijn voor jou jackpot prijzen?
je kan niet verwachten dat iemand van hier aan dezelfde prijzen werkt als in Marokko, hier is alles sowieso duurder ---> materiaal, elec. enz....
Naaien is een vak dat vaak wordt onderschat
je kan niet verwachten dat iemand van hier aan dezelfde prijzen werkt als in Marokko, hier is alles sowieso duurder ---> materiaal, elec. enz....
waarom maak je reclame voor patat???
zo ongezond
waarom maak je reclame voor patat???
zo ongezond
achtervolg je me tot hier :moe:
frietjes zijn belgisch :belgie: en dat promoot ik :o
achtervolg je me tot hier :moe:
frietjes zijn belgisch :belgie: en dat promoot ik :o
je wilt wel dat ik je achtervolg:moe:
heb je ook belgisch accent? wat irritant:lekkerpuh
je wilt wel dat ik je achtervolg:moe:
heb je ook belgisch accent? wat irritant:lekkerpuh
vlaams is deftiger dan 'hollands'
plak niet zo :moe:
augurkie turk
vlaams is deftiger dan 'hollands'
plak niet zo :moe:
augurkie turk
deftig of niet deftig, belgen hebben irritant accentje...NAAR MIJN MENING
ik ben augurk you know
misschien wil je het naast je patat hebben, miss banaan:banana:
deftig of niet deftig, belgen hebben irritant accentje...NAAR MIJN MENING
ik ben augurk you know
misschien wil je het naast je patat hebben, miss banaan:banana:
iieegghhh AUGURK is zo onsmakelijk joch, echt vies
en bitter net als jou :moe:
Hasna_real
04-02-2009, 14:00
Hallo allemaal,
Heb je het al geprobeerd bij Caftan Biladi in Amsterdam? Zij verkopen jurken en hebben een eigen naaiatelier. Ik weet echter niet wat de prijzen zijn.
HETONDERZOEK
04-02-2009, 14:30
Materiaal koop ik zelf dus dat hoeft niet in de prijs inbegrepen te worden. Het wordt gewoon machinaal gedaan. In Marokko betaal ik voor een takshita van twee lagen, waarvoor ik zelf de stof heb gekocht, maar waarvoor de naaier voor mij de sfifa heeft gehaald en de band met de hand heeft gemaakt, 50 euro.
Ook hier in NL heb ik zelf de stof gehaald, maar ik kom overal naaister tegen die het nog 3ad machinaal doen en daar 150 euro voor vragen :moe: beetje te veel van het goede. Dus, dat is een jackpot prijs. Tussen de 50 en 80 euro vind ik normaal. Meer hoeft echt niet, wacht ik net zo goed tot de zomervakantie.
Ik had zelf wel een naaister, die maakte jabadors voor me voor 20 euro ( zij haalde sfifa voor me, ik de stof, dus 20 inclusief sfifa), Kaftan voor 30 en takshita voor 45 ( alles inclusief sfifa, band etc). Helaas kan zij niet meer naaien i.v.m gezondheidsproblemen. Erg jammer want dat waren echt relaxte prijzen!
Heb je het al geprobeerd bij Caftan Biladi in Amsterdam? Zij verkopen jurken en hebben een eigen naaiatelier. Ik weet echter niet wat de prijzen zijn.
Hm, nee. Ik kom zelf niet uit die streek dus ik dacht, ik vraag even op marokko.nl welke mensen goed vinden en ga dan pas kijken. bedankt voor de tip :goedzo:
kleermaakster
06-02-2009, 19:33
Hallo allemaal,
Salam lieve schat, ik ben zelf ook naaister in België, maar ik wil dit toch even kwijt; zoals chaimav als zei, het werk word enorm onderschat!
Weet je dat ik bijna 2weken bezig ben aan een takchita, eerst patroon tekenen, dan stof knippen en dan machinaal naaien om tot slot met de hand af te werken. Ik ga het niet onder stoelen of banken steken, enkel voor mijn stikwerk ( dus zonder stof en sfiffa) vraag ik 70euro volledig afgewerkt met draad op arm, zij en schoudernaden en 45euro zonder de draadafwerking.
Misschien zijn dit voor jouw jackpotprijzen maar ik vraag mij af, zou jij voor een werkgever, (mild gedrukt) voor één week elke dag 8u werken aan 70euro??? Dacht het niet.
Ik vind dat mensen die het voor minder naaien, letterlijk misbruikt worden.
No hard feelings hoor! :) Maar moest dit toch even kwijt!
HETONDERZOEK
06-02-2009, 22:50
Salam lieve schat, ik ben zelf ook naaister in België, maar ik wil dit toch even kwijt; zoals chaimav als zei, het werk word enorm onderschat!
Weet je dat ik bijna 2weken bezig ben aan een takchita, eerst patroon tekenen, dan stof knippen en dan machinaal naaien om tot slot met de hand af te werken. Ik ga het niet onder stoelen of banken steken, enkel voor mijn stikwerk ( dus zonder stof en sfiffa) vraag ik 70euro volledig afgewerkt met draad op arm, zij en schoudernaden en 45euro zonder de draadafwerking.
Misschien zijn dit voor jouw jackpotprijzen maar ik vraag mij af, zou jij voor een werkgever, (mild gedrukt) voor één week elke dag 8u werken aan 70euro??? Dacht het niet.
Ik vind dat mensen die het voor minder naaien, letterlijk misbruikt worden.
No hard feelings hoor! :) Maar moest dit toch even kwijt!
3alaikoem salaam,
Hm, ja. Ik snap wat je bedoeld.
Maar eerlijk he; als 1 persoon aanbiedt om een stoel voor je te maken voor 10 euro en de ander zegt tegen je dat het 30 euro kost.. dan ga je ook voor degene die 10 euro vraagt. Raak je deze persoon kwijt, dan ga je zoeken naar iemand die het voor dezelfde prijs doet.
No hard feelings :) Ik kan het gewoonweg niet betalen om zoveel geld kwijt te zijn. Dus, als ik iemand kan vinden die het voor een klein prijsje doet, dan ben ik blij. Maar ik waardeer je werk wel. Heb mijn mening wel bijgesteld; het zijn geen jackpot prijzen die jij en anderen vragen maar normale prijzen gezien het werk dat erin zit. Degenen die het voor minder geld doen, doen het dus heel goedkoop.
Succes nog :)
Groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.