Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar gaat dit heen???

Pagina's : [1] 2

samia01
21-03-2004, 10:10

Waarom altijd zo negatief over de Marokkaanen denken wij dan maar zelf maken we onze eigen volk ook zwart hoor de jongens haten de meiden en anders om effe serieus he maar wij zijn de raarste volk we hebben criminelen zwerfers junkies nurds bitches politie agenten maar ja we zijn nou eenmaal rare mensen

Mighty_Osama
21-03-2004, 11:14
elke volk heeft dat...waar zijn de positieve kanten gebleven...:engel:

samia01
21-03-2004, 11:31
hebben wij positieve kanten???????????????????????????????????????????? ?????????

miss_curly87
21-03-2004, 11:37
als jullie jezelf al zien als een raar volk, waarom zou een ander het dan niet doen....... groetjes moi

saila
21-03-2004, 12:59

Origineel gepost door samia01 hebben wij positieve kanten???????????????????????????????????????????? ????????? waar slaat dat nou weer op we hebben inderdaad ook positiefe kanten en we moeten niet zo negetief over elkaar praten kijk naar je zelf voor dat je naar een ander kijkt steek je mond en je ogen in je eigen zak. groetemn nassira :zwaai:

sammmy
21-03-2004, 13:02
Waar Gaat Dit Heen... Waar Gaat Dit Toch Nou Naar Toe??? Iedereen Doet Gemeen... En Dat Maakt Mij Nou Zo Moe... :lol:

sweet_nadoria
21-03-2004, 13:06
Waar het heen gaat .. ? Pff ik zou het niet weten .... Wallah ik word ziek als ik de kranten lees of die dingen die je gewoon hoort ... Net als gister op het werk komt mijn baas mijn vertellen vanne wejoow kijk eens wat een MAROKKAAN heeft gedaan ... Een Marokkaan had een zieke zoon. Mohiem hij en zn vrouw gaan naar de dokter ... Ewa je weet de dokter verwelkomt je dan, met goedemorgen en geeft je gewoon automatisch een hand. Ewa die dokter hiema gaf zn vrouw al een hand of hij wou het geven en die Marokkaanse man slaat hem in elkaar ... Waarom? Omdat hij als 'Nederlands zijnde' zijn vrouw die Moslima is geen hand mag geven ... Wagga aan de ene kant begrijp ik het ... Een moslimse vrouw mag een man geen hand geven, en al helemaal niet een kafier ... Maar wejooow .... Tjah dit haalt onze naam alweer naar beneden !!!

saila
21-03-2004, 13:07
hahahahahahahahhahaahhaha beslema thallah mensen tot gauw groeten nassira

saila
21-03-2004, 14:50
Origineel gepost door vverdwaaldd ya 3la domme acties! look how's taking ben je domme reactie geen gevoel voor hummer meid :confused: nassira :zwaai:

LelyDames
21-03-2004, 15:21
Origineel gepost door samia01 Waarom altijd zo negatief over de Marokkaanen denken wij dan maar zelf maken we onze eigen volk ook zwart hoor de jongens haten de meiden en anders om effe serieus he maar wij zijn de raarste volk we hebben criminelen zwerfers junkies nurds bitches politie agenten maar ja we zijn nou eenmaal rare mensen we hebben schijnheiligerds leugenaars roddelaars h.o.ertjes pooi.ers 65 jarige paardenverkrachters :giechel: h.o.erenlopers h.omo.s :D slimme domme lelijke knappe dikke dunne korte lange behaarde :Iluvu: kale oude jonge ik nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer :D wij de marokkanen vol verassingen :Iluvu: :D :Iluvu:

LelyDames
21-03-2004, 15:23
ik word ook ziek van al dat negatieve gedoe daar nie van maar ja wallah elke keer verpesten we het voor ons zelf zoals die paardenverkrachter in utrecht kifash dan :confused: denk ik echt van was dat nou nodig :huil:

thement_return
21-03-2004, 15:25
Origineel gepost door saila look how's taking ben je domme reactie geen gevoel voor hummer meid :confused: nassira :zwaai: ewa sommigen mensen kennen dat niet GEVOEL VOOR HUMOER. :D ACH LAAT ZE TOCH HE :hihi:

MocrowGirlBella
21-03-2004, 15:29
Origineel gepost door LelyDames we hebben schijnheiligerds leugenaars roddelaars h.o.ertjes pooi.ers 65 jarige paardenverkrachters :giechel: h.o.erenlopers h.omo.s :D slimme domme lelijke knappe dikke dunne korte lange behaarde :Iluvu: kale oude jonge ik nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer :D wij de marokkanen vol verassingen :Iluvu: :D :Iluvu: :hihi: We hebben echt van alles :D

saila
21-03-2004, 15:37
Origineel gepost door LelyDames we hebben schijnheiligerds leugenaars roddelaars h.o.ertjes pooi.ers 65 jarige paardenverkrachters :giechel: h.o.erenlopers h.omo.s :D slimme domme lelijke knappe dikke dunne korte lange behaarde :Iluvu: kale oude jonge ik nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer :D wij de marokkanen vol verassingen :Iluvu: :D :Iluvu: tfoehhh paardenverkrachters is niet stafbaar groeten nassira en scrijf een paar positieve dingen op

saila
21-03-2004, 15:39

Origineel gepost door thement_return ewa sommigen mensen kennen dat niet GEVOEL VOOR HUMOER. :D ACH LAAT ZE TOCH HE :hihi: inderdaad als wij maar lekkkkkker lol hebben toch :giechel: groeten nassira

Pagina's : [1] 2