Bekijk originele versie : Menstruatiepijn..: Aan Getrouwde Vrouwen
Classy.Lady
21-03-2004, 02:13
Salaam,
Vaak hoor ik dat menstruatie pijn milder wordt of zelfs verwijnt op het moment dat je trouwt of kinderen krijgt...
Is er hier iemand die uit ervaring hierover mee kan spreken?
Alvast bedankt
:zwaai:
GangstaLovin
21-03-2004, 12:05
OP het moment dat je trouwt :confused:
Classy.Lady
21-03-2004, 12:10
Geslachtsgemeenschap hebt met andere woorden..:rolleyes:
GangstaLovin
21-03-2004, 12:14
Ja zeg dat dan gewoon meteen. Ik denk dat het meer aan de pil ligt dan aan het hebben van geslachtsgemeenschap. De meeste vrouwen gebruiken toch de pil.
Classy.Lady
21-03-2004, 12:20
Ik denk dat het ook wel duidelijk is als ik het heb over trouwen..:maf:
Hmm..Denk je?veel vrouwen gebruiken ook de pil niet, en daar schijnt de pijn ook minder te worden..
blauwtje2
21-03-2004, 15:04
ja klopt ik heb er geen last meer van sinds ik getrouwd ben, maar ik slik de pil en die helpt tegen menstruatie pijn......
ik ken ook meisjes die de pil slikken en ze zijn niet getrouwd, ze slikken de pil tegen de pijn dan....:zwaai:
Nou, ik had voor ik trouwde buikpijn, en toen ik trouwde en aan de pil was had ik ook gewoon buikpijn. Ik heb werkelijk alles geprobeerd om van die helse pijn af te komen, maar niks helpt. Ik ben nu zwanger en volgens mij is dat het enige medicijn. Ze zeggen dat nadat je een kind hebt gekregen het minder word. Nou ik ben benieuwd, maar mocht iemand een wondermiddel kennen, laat het me weten.
nou nee hoor, een kindje maakt het niet minder pijnlijk (sorry :D)
Bij de dames die verschil merken, het is echt de pil die die werking heeft. Zodra je de pil niet meer slikt komt de pijn in alle hevigheid weer terug.
desert2rose
22-03-2004, 11:34
bij mij helpt een warme kruik...maar bij veel mensen ook niet hoor
en pilletjes tegen menstruatiepijn...
Een lekkere warme kruik, dat is de enige wat helpt, want als ik pijnstillers neem, dan neemt mijn bloeding af, en dat is niet zo goed voor mij zelf, dan bloed ik ipv 5 dagen drie dagen ofzo.....
En gebruik ook de pil niet, omdat ik er niet tegen kon. En of het minder wordt na gemeenschap bij mij niet, maar de pil speelt wel een rol
Classy.Lady
22-03-2004, 16:02
Een warmke kruik helpt bij mij dus echt niet...:(
Ja dat klopt wel, toen ik nog niet getrouwd was, had ik ook erg last van buikpijn als ik ongi werd. Maar nu slik ik de pil en het is wel wat minder geworden ja. Ik kreeg toen van de dokter speciaal pilletjes voor ongibuikpijn, dus als je wil kan je naar de dokter gaan, en vragen.
Nadia_Antwerpen
26-03-2004, 00:35
assalaam wa aleikum
de pil is het enige dat de pijn vermindert of zelfs in sommige gevallen doet verdwijnen. dit weet ik van mijn omgeving.
ikzelf gebruik de pil niet en ik heb een kind en de pijn is er niet op geminderd dus kinderen krijgen of gemeenschap hebben helpt absoluut niet, zou ook niet weten waarom dat wel zou helpen?
ik ben tegen die pil, dat is allemaal niet goed voor je lichaam. en die pijn is nou niet echt ondraaglijk, na een kind te hebben gebaard vind ik die pijn zelfs héél draaglijk! ;)
effe doorbijten, is normaal toch enkel de eerste en tweede dag? daarna wordt het minder en minder tot het verdwijnt! en dan , op naar de volgende maand! :)
mha salama
Classy.Lady
26-03-2004, 01:02
Salaam,
Menstruatiepijn is niet bij iedereen even makkelijk of moeilijk..Bij sommige is het echt de hel die losbreekt..:S
zinalady
26-03-2004, 13:05
Salaam alaikoum,
Bij mij in de familie is de menstruatie pijn erfelijk...
Ik wil hiermee zeggen mijn moeder..en al mijn zussen hebben allemaal die pijn gevoeld.
Mijn moeder en mijn getrouwde zus zeggen ook dat als je eenmaal aan de pil begint dus als je getrouwd bent dat het dan minder wordt.
Nou ik kan dus echt niet wachten want ik ga echt letterlijk dood van de pijn...
Bij mij heeft het ongesteld zijn ook een heel raar effect.
De buikkrampen enz die ken ik ook van mijn zussen maar ik heb nu sinds een halfjaartje dat ik elke maand de eerste dag moet overgeven :( En ik ben in die paar dagen echt ontzettend down altijd..Voel me moe en heb echt nergens zin in. Mijn doktersadvies is om maar aan de pil te beginnen maar ik heb bij mijn opleiding geleerd dat het een en al troep is en dat je hormomen HEEL erg opkunnen lopen.
WIe heeft hier ervaring mee? DUs mijn vraag wat doet de pil met je?!
Maha Salama :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.