Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat als mijn nieuwe flam elke keer zegt..

Pagina's : [1] 2 3

29sarah
03-02-2009, 16:45

Met humor dat ie zo'n zin in me heeft en niet meer kan wachten.. we zijn wel serieus met elkaar. maar wel steeds roept van zullen we N..... vandaag. moet er wel om lachen elke keer weer.

SweetyQueeen
03-02-2009, 16:47
hem maar eens heel goed duidelijk maken dat hij maar moet wachten ... geduld loont hahaha :D

sloegie
03-02-2009, 16:49
doe het maar jullie zijn toch serieus???

SweetyQueeen
03-02-2009, 16:50
doe het maar jullie zijn toch serieus??? nee, ze mag pas seks als ze getrouwd is, als hun zo sirieus zijn, zal hij wel moeten wachten hee...:hihi:

29sarah
03-02-2009, 16:56

doe het maar jullie zijn toch serieus??? maak je niet druk om mij ken mannen even goed als mijn broekzak. Ik straal nou eenmaal sex uit!

29sarah
03-02-2009, 16:58
ewa 29 jaar maagd.. en zo'n verlangen naar sex dan straal je dat uit op een of andere manier ? heel gek.

sloegie
03-02-2009, 17:01
hij vind dat niet erg hoor....................

BroodjeAap
03-02-2009, 17:01
Je nieuwe VLAM heeft duidelijk geen respect voor je dat ie meteen roept dat ie je wil neuke.n....

29sarah
03-02-2009, 17:07
ken hem wel eerder.. we zijn gewoon 2 hete vuren bij elkaar. Maar hij weet ook dat ik dat gene nooit zou doen voor het huwelijk.

sni3mir
03-02-2009, 17:26
Met humor dat ie zo'n zin in me heeft en niet meer kan wachten.. we zijn wel serieus met elkaar. maar wel steeds roept van zullen we N..... vandaag. moet er wel om lachen elke keer weer. Wacht nog een paar maanden If he sticks around, fuck his brains out and marry him. Als hij vertrekt binnen 3 maanden, is het een eerlijke jongen die al die tijd op je heeft gewacht. Jammer daar ging je prins. Houdt hij het langer dan 3 maanden vol, dan is het een leugenaar die erop los neukt en jou als reserve houdt. Zodra jullie getrouwd zijn en de spanning weg is, zal hij je bedriegen en er wederom op los ******. In alle gevallen, sucseks. :hihi:

29sarah
03-02-2009, 20:12
Wacht nog een paar maanden If he sticks around, fuck his brains out and marry him. Als hij vertrekt binnen 3 maanden, is het een eerlijke jongen die al die tijd op je heeft gewacht. Jammer daar ging je prins. Houdt hij het langer dan 3 maanden vol, dan is het een leugenaar die erop los neukt en jou als reserve houdt. Zodra jullie getrouwd zijn en de spanning weg is, zal hij je bedriegen en er wederom op los ******. In alle gevallen, sucseks. :hihi: Zit wel wat in.

shitan
03-02-2009, 20:17
oke, en nu ? :o

yoko
03-02-2009, 20:33
Als hij je wilt moet hij ff bezoekje brengen bij L'hadj , anders moet hij zijn bek houden , vriend of geen vriend.

29sarah
04-02-2009, 11:36
Als je elkaar al een beetje kent vind ik dat je grappen kan maken... Ik heb vaker last van mannen als ik ze even aandacht geef, dit puur uit verveling of ik wil gewoon een babbeltje maken bij welke soort man hij hoort.. dan word mij dus in de meesten gevallen verteld dat ik heel sexy ben vooral mijn ogen en wilde haar... raar maar waar! voor de rest normaal gekleed meestal netjes. en........... mannen kappen met jullie pm's ik ik heb toch een vriend!

29sarah
04-02-2009, 11:37

Als hij je wilt moet hij ff bezoekje brengen bij L'hadj , anders moet hij zijn bek houden , vriend of geen vriend. je hebt gelijk maar ik ben nog niet zeker van mijn zaak.. wil hem beter leren kennen.

Pagina's : [1] 2 3