Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Racisten Onder Mekaar????ja Of Nee

soesiagirl
27-10-2002, 19:58

Hallo allemaal, wil namelijk weten hoe jullie erover denken! zijn wij (marokanen ) racisten ondermekaar . JA OF NEE!! ALVAST BEDANKT. BEN BENIEUWD HOE JULLIE EROVER DENKEN.

xxTigerxx
27-10-2002, 20:32
Jullie mischien niet...maar ik ben er 1 geworden....

xxTigerxx
27-10-2002, 20:45
NOPE!! Maghrabia! WHY??

Salaama
27-10-2002, 20:55
Ik denk wel dat er rasisme onder ons bestaat.. hier enkele voorbeelden: - marokkaanse jongens hebben wat tegen negers - Berberen tegen arabieren en andersom.. - Gelul over NLers.. enz enz......

Loco_Mocro
27-10-2002, 21:07

voorbeelden: marokkaanse meisje mogen de nederlandse wijven niet...(ze pikken al die marocboys volgens hen) marokkaanse jongens mogen de negers niet (ze pikken al die marokkaanse *****es volgens (ons) ) berbers mogen de arabieren niet (ze worden onderdrukt volgens hen) arabieren mogen de berbers niet (ze zijn volgens hen veeeeelste ouderwets) berbers en arabieren mogen de kaaskoppen niet (ze te racistisch volgens ons) en dan hebben we het nog niet over de jaloezie onder de marokkanen.. we zijn echt een ***ras vinden jullie niet?!?!?! (hahahaha)

xxTigerxx
27-10-2002, 21:40
Origineel gepost door Loco_Mocro voorbeelden: marokkaanse meisje mogen de nederlandse wijven niet...(ze pikken al die marocboys volgens hen) marokkaanse jongens mogen de negers niet (ze pikken al die marokkaanse *****es volgens (ons) ) berbers mogen de arabieren niet (ze worden onderdrukt volgens hen) arabieren mogen de berbers niet (ze zijn volgens hen veeeeelste ouderwets) berbers en arabieren mogen de kaaskoppen niet (ze te racistisch volgens ons) en dan hebben we het nog niet over de jaloezie onder de marokkanen.. we zijn echt een ***ras vinden jullie niet?!?!?! (hahahaha) hier heb je gelijk in...... Nederlanders zijn ook heel erg schijnheilig...onder 4 ogen zijn ze heel erg aardig en als je omdraaid steken ze je in je rug!

Junkie
27-10-2002, 22:05
Volgens mij is iedereen (behalve Junkie) een racist.

sherine
27-10-2002, 22:18
elk ras discrimineert tegenover elkaar.ik word er echt schijtziek van. de meeste marokkanen vind ik het ergste niet normaal gewoon. (laat ik het maar niet over 1 kam scheren) ze haten negers,nederlanders,berbers-arabieren,arabieren-berbers. en zelfs marokkanen schamen zich voor hun ras.ook als je geen moslim bent krijg je het vaak te horen. nu grijpen marokkanen de kansen aan van jaaa we worden gediscrimineert bla bla maar ik vind dat bull shit. ik ga all1 maar met marokkanen om en zie het om me heen gebeuren eerst discrimineerde zij altijd nu is het gewoon 'the table`s return' pim fortyijn heb misschien voor opschudding gezorgd en 11 september. maar kijk eens hoe de reactie`s waren. neem nou het liedje *** marokkanen. maar wie is 'ze' in het refrijntje "ze willen ons haten" de nederlanders. en stel je voor als een nederlander het in had gezongen ik denk dat het goed is om bij jezelf na te gaan discrimineer ik eigenlijk jah of neeh? als iedereen zo zou denken werd het al veel minder. soms gaat het niet eens om discrimineren maar vaak om opschuddingen veroorzaken.;)