Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de kracht van geduld...

Pagina's : [1] 2 3 4

tatouzient
27-10-2002, 19:36

De kracht van geduld Pijnlijke momenten, wanhopen is makkelijk gedaan, Maar daarmee kan je de situatie nog steeds niet aan. Geduld is je medicijn in alle tijden, Je kracht om te blijven strijden. Beproevingen en tegenslagen, te veel om te verdragen. Geduld is wat je in die tijden moet vragen. Richt je tot Allah sterk en standvastig, Al ben je kapot van verdriet en is dit nog zo lastig. Heb geduld wees sterk, en Allah doet het verdere werk. Wees in alle tijden tevreden met je lot, ga niet onnodig lijden, maak jezelf niet kapot. Al vallen de laatste stenen van je gebouwde muur tot aan je voeten neer, en zie je geen enkel lichtpuntje meer, heb geduld, geduld is je kracht geduld is je macht. Denk aan de waardevolle beloning die op je wacht. Zoek toevlucht alleen bij Allah, werp je neer huil en laat je gaan. Waarlijk Allah zal je belonen voor elke geduldige traan. Dit gedicht bevat niet zomaar woorden… NEE! Bij Allah, Geduld is een waardevol geschenk.

Chaimaa
27-10-2002, 19:45
Wollah echt prachtig :goedzo:

Dida
27-10-2002, 19:47
mooi zeg..:)

mrs_jamila
27-10-2002, 19:47
Origineel gepost door Chaimaa Wollah echt prachtig :goedzo: Masha Allah...echt heeeeeeeeeeeel mooi...Heb jij hem zelf geschreven.....zo ja..mijn complimenten hoor!! Liefs Jamila

ChebaB
27-10-2002, 19:48

Jaah, zeker mooi... Ik heb ook een gedicht over geduld, mag ik die hier zetten? :zwaai:

Chaimaa
27-10-2002, 19:53
Origineel gepost door ChebaB Jaah, zeker mooi... Ik heb ook een gedicht over geduld, mag ik die hier zetten? :zwaai: open je eigen topic erover dan krijg je meer lezers :D :zwaai:

tatouzient
27-10-2002, 19:58
Origineel gepost door mrs_jamila Masha Allah...echt heeeeeeeeeeeel mooi...Heb jij hem zelf geschreven.....zo ja..mijn complimenten hoor!! Liefs Jamila neen heb hem ni zelf geschreven, heb spijtig genoeg ni de feeling om iets neer te schrijven :( khad hem ooit eens in mijn mailbox gekregen en had hem gesaved. kvond hem mooi en zette hem daarom hier so ;) bisous :zwaai:

tatouzient
27-10-2002, 20:00
Origineel gepost door ChebaB Jaah, zeker mooi... Ik heb ook een gedicht over geduld, mag ik die hier zetten? :zwaai: ja zekers. :D maken wij er beiden een mooie forum van ;) bisous :zwaai:

ChebaB
27-10-2002, 20:25
Ken jij mij? Vrede zij met jou, ik ben geduld. Ken je mij? Ik ben het wapen waar je mee kan strijden in moeilijke tijden. Ik ben jouw kracht, in tijden van onmacht. Ik ben jou leidraad in de tijd dat je niet meer verder kunt vechten, en dreigt te grijpen naar het slechte. Ik spoor je in tijden van wanhoop aan tot het goede, en ben daar met de wil van Allah om je van het kwade te behoeden. Ken je mij? Ik ben geduld. Ik ben daar wanneer Allah je overvloedig zegent, en jij dreigt je zegeningen verkeerd te besteden. Ik ben bij je, jij bidt en Allah verhoort je gebeden. Ik ben dat goede gevoel van hoop dat je opbeurt, wanneer er weer iets ergs gebeurt. Ken je mij? Ik ben geduld. Leer me kennen. Maak mij tot je beste vriend en wordt een van hen, die bij Allah het paradijs verdiend. Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven. Als je mij eenmaal bezit, weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven.

ChebaB
27-10-2002, 20:40
Origineel gepost door Chaimaa open je eigen topic erover dan krijg je meer lezers :D :zwaai: Ik heb 'm lekker toch hier gezet :p :zwaai:

tatouzient
27-10-2002, 23:02
chebaB, is mooi seg... en het is ook waar ook nog... bisous :zwaai:

tatouzient
29-10-2004, 21:15
... ... ...

dariffa
29-10-2004, 21:18
wauw meiden echt mooi masjaAllah!! kennen jullie er nog meer??

tatouzient
29-10-2004, 21:20
wauw meiden echt mooi masjaAllah!! kennen jullie er nog meer?? zoals je al kunt zien is deze topic al van een tijdje terug :hihi: mr inshaAllah zulle er op deze manier nu wa meer op te kome staan ;)

Tranquille
29-10-2004, 21:20

Ik heb die gedicht eerder al ergens gelezen & heb die overgeschreven in me gedichtenboekje vond em zo mooi. En als ik het moeilijk heb lees ik die gedicht & voel ik me ietske beter omdat de waarheid is :( Bedankt voor em te plaatsen.

Pagina's : [1] 2 3 4