Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Get Real!!!!----> Gedicht

Pagina's : [1] 2

Cina
27-10-2002, 19:09

Wees nu eens even reeël Open eindelijk je ogen Zie je niet wat hij echt van je wil Meid, je wordt gewoon bedrogen! Hij is namelijk het soort jongen Die alleen van je wil 'houwen' Maar geen haar op z'n hoofd die Er aan denkt met jou te trouwen Jij bent voor hem gewoon een pleziertje Meer heb jij hem niet te bieden Je bent bedoeld als tussendoortje Om even van te kunnen genieten Hij vindt je mooi, hij vindt je lief Hij noemt je 'babe' en lieve schat Hij zegt dat jij de ware bent Maar het liefst had hij je dom gehad Jullie doen fijne dingen samen Af en toe legt hij zijn hoofd in jouw schoot Maar als z'n zusje jouw voorbeeld neemt Is ze binnen twee seconden dood Dus meid, get real, wees gewaarschuwd Laat je door hem niet gek maken Want als jij echt de ware voor hem was Zou hij je met geen vinger aanraken!

Dida
27-10-2002, 19:14
Origineel gepost door Cina Wees nu eens even reeël Open eindelijk je ogen Zie je niet wat hij echt van je wil Meid, je wordt gewoon bedrogen! Hij is namelijk het soort jongen Die alleen van je wil 'houwen' Maar geen haar op z'n hoofd die Er aan denkt met jou te trouwen Jij bent voor hem gewoon een pleziertje Meer heb jij hem niet te bieden Je bent bedoeld als tussendoortje Om even van te kunnen genieten Hij vindt je mooi, hij vindt je lief Hij noemt je 'babe' en lieve schat Hij zegt dat jij de ware bent Maar het liefst had hij je dom gehad Jullie doen fijne dingen samen Af en toe legt hij zijn hoofd in jouw schoot Maar als z'n zusje jouw voorbeeld neemt Is ze binnen twee seconden dood Dus meid, get real, wees gewaarschuwd Laat je door hem niet gek maken Want als jij echt de ware voor hem was Zou hij je met geen vinger aanraken! Wajoow deze is mooi.. :Iluvu: Echt gelijk de harde waarheid..mooi gedaan.. ik vind vooral de laatste strove mooi... :verliefd:

Cina
27-10-2002, 19:15
Origineel gepost door angel21 :goedzo: Thanx Angel!!! :kusgrijs:

Cina
27-10-2002, 19:16
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Wajoow deze is mooi.. :Iluvu: Echt gelijk de harde waarheid..mooi gedaan.. ik vind vooral de laatste strove mooi... :verliefd: De waarheid is hard en mooi ( ;) ) Thx :p

Cina
27-10-2002, 19:17

Origineel gepost door mokaltum sooooooooooo CINA ik had dit niet van jouw verw8!!!!!!! MAAR HET IS ECHT HEEL MOOI, TOP MEID! Wat had je niet van mij verwacht...? Het gedicht of de inhoud...? Allebei hoort het bij mij hoor :)

Chaimaa
27-10-2002, 19:27
hij heeft me al aangeraakt............. DUS WIJ GAAN NIET TROUWEN???????? :huil:

Cina
27-10-2002, 19:30
Origineel gepost door Chaimaa hij heeft me al aangeraakt............. DUS WIJ GAAN NIET TROUWEN???????? :huil: Nee meisje, dat is waar.... Misschien moet je nu hulp gaan zoeken bij het RIAGG...ik weet het niet. In ieder geval is het een heel vervelende situatie waarin jij op dit moment zit...sterkte...en we leven allemaal met je mee :traan1: XxX Cientje :maf2:

Chaimaa
27-10-2002, 19:33
Origineel gepost door Cina Nee meisje, dat is waar.... Misschien moet je nu hulp gaan zoeken bij het RIAGG...ik weet het niet. In ieder geval is het een heel vervelende situatie waarin jij op dit moment zit...sterkte...en we leven allemaal met je mee :traan1: XxX Cientje :maf2: ze schrijft gedichten en ze kan mijn probleem niet oplossen :jammer:

tatouzient
27-10-2002, 19:40
dit is gewoon een bangelijk gedichtje. mooi, echt mooi ;) bisous :zwaai:

Dida
27-10-2002, 19:41
Origineel gepost door Cina Wees nu eens even reeël Open eindelijk je ogen Zie je niet wat hij echt van je wil Meid, je wordt gewoon bedrogen! Hij is namelijk het soort jongen Die alleen van je wil 'houwen' Maar geen haar op z'n hoofd die Er aan denkt met jou te trouwen Jij bent voor hem gewoon een pleziertje Meer heb jij hem niet te bieden Je bent bedoeld als tussendoortje Om even van te kunnen genieten Hij vindt je mooi, hij vindt je lief Hij noemt je 'babe' en lieve schat Hij zegt dat jij de ware bent Maar het liefst had hij je dom gehad Jullie doen fijne dingen samen Af en toe legt hij zijn hoofd in jouw schoot Maar als z'n zusje jouw voorbeeld neemt Is ze binnen twee seconden dood Dus meid, get real, wees gewaarschuwd Laat je door hem niet gek maken Want als jij echt de ware voor hem was Zou hij je met geen vinger aanraken! Zoete woorden fluisterend in je oor je wilt nog meer hij wilt wat anders.. woorden veranderen in een speelse wijze naar daden.. Hij weet wat je wilt Jij krijgt wat je wilt dat is zijn bedoeling.. Je bent de draad kwijt hij heeft het in de hand en jij valt door de mand.. verlos jezelf van hem knip de draad door voordat hij je voor is.. laat het nou los.. want jij bent uiteindelijk de klos.. de waarheid is hard.. je bent gepakt.. hahaha..had zin om wat te verzinnen..:D

Kimaatje
27-10-2002, 19:54
Mooi gedicht !! Mijn complimenten! :zwaai:

Chaimaa
27-10-2002, 19:56
Origineel gepost door GEBROKEN ik ben de oplossing voor elk probleem allen kom tot mij en gij zal zicht bevrijd voelen :p :stout: come and get me

Cina
28-10-2002, 14:43
Origineel gepost door Chaimaa ze schrijft gedichten en ze kan mijn probleem niet oplossen :jammer: Ik stuur je door naar het Riagg, dat IS een oplossing...:D

Cina
28-10-2002, 14:45
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Zoete woorden fluisterend in je oor je wilt nog meer hij wilt wat anders.. woorden veranderen in een speelse wijze naar daden.. Hij weet wat je wilt Jij krijgt wat je wilt dat is zijn bedoeling.. Je bent de draad kwijt hij heeft het in de hand en jij valt door de mand.. verlos jezelf van hem knip de draad door voordat hij je voor is.. laat het nou los.. want jij bent uiteindelijk de klos.. de waarheid is hard.. je bent gepakt.. hahaha..had zin om wat te verzinnen..:D Chida....je blijft me verbazen :eek: :Iluvu:

Cina
28-10-2002, 14:49

Origineel gepost door tatouzient dit is gewoon een bangelijk gedichtje. mooi, echt mooi ;) bisous :zwaai: Thanx Honey :kusgrijs:

Pagina's : [1] 2