Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : last van grijze haren op jonge leeftijd????

LZN
20-03-2004, 22:39

Hoiiiiiii, Mijn nichtje is onlangs 19 geworden en heeft een ontzettende last van grijze haren? Mischien nog lotgenootjes en zo ja wat doe je eraan?????????????.

maissa19
12-04-2004, 14:19
ahhahahahahah, ik ook dat komt allemaal door stress, en het enige wat je eraan kan doen is weer verven... of naar de huisarts voor een recept of vitamine B

misstomaatje
12-04-2004, 14:40
Origineel gepost door wahieba Hoiiiiiii, Mijn nichtje is onlangs 19 geworden en heeft een ontzettende last van grijze haren? Mischien nog lotgenootjes en zo ja wat doe je eraan????????????? ik heb een neeefje van 14 en hij zit onder de grijze haren.

Versacemen
16-05-2004, 12:03
hoi hoi allemaal. ik wil ook ff iets zeggen over deze onderwerp,dat ik ook paar grijs haartjes heb:o.het komt door dat ik te veel denk bijv over de toekomst enzo allemaal en ook door de stress...:( Afz:Versacemen

Idjies_n_Assel
16-05-2004, 15:53

Dat jonge mensen grijs zijn heeft niet altijd een reden, het kan door stress komen, maar meestal is het gewwon dat er op die plaatsten geen kleurpigmenten meer zijn... en daar is nix aan te doen, je kan het zo laten of verven...

najhwa
16-05-2004, 16:00
hey je kan het beter niet verfen mijn moeder gebruikt zo een spul die ze gewoon bij de kruitvat koopt en die zorgt ervoor dat je grijze haarcellen weer weer hun eigen kleurcellen gaan produceren en dus krijg je ook weer gewoon je eigen kleur terug is veel beter dan die vieze verf want dat is echt slecht voor je haar verf en ik zou zeggen probeer je zo af en toe een beetje te ontspannen en vergeet lehmoem en oh jah het is er speciaal voor vrouwen en voor mannen

nadia_zweena
29-05-2004, 00:07
Origineel gepost door najhwa hey je kan het beter niet verfen mijn moeder gebruikt zo een spul die ze gewoon bij de kruitvat koopt en die zorgt ervoor dat je grijze haarcellen weer weer hun eigen kleurcellen gaan produceren en dus krijg je ook weer gewoon je eigen kleur terug is veel beter dan die vieze verf want dat is echt slecht voor je haar verf en ik zou zeggen probeer je zo af en toe een beetje te ontspannen en vergeet lehmoem en oh jah het is er speciaal voor vrouwen en voor mannen Selaam meid, Mag ik vragen hoe die spul heet..? Alvast Bedankt. :) Groetjes Nadia :zwaai:

PowerQueen
29-05-2004, 12:25
Verven?

minora
29-05-2004, 17:00
Origineel gepost door PowerQueen Verven? Dacht ik ook aan

PowerQueen
29-05-2004, 17:05
Origineel gepost door minora Dacht ik ook aan Of henna natuurlijk.. ;)

minora
29-05-2004, 17:06
Origineel gepost door PowerQueen Of henna natuurlijk.. ;) Dat versta ik ook daaronder :)