Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik word zo rustig van de Quran!

Pagina's : [1] 2

OneTouch
20-03-2004, 22:30

Hebben jullie dat ook, dat je echt een heerlijke rust over je heen krijgt als je Quran opzet. Bij het maken van huiswerk, bij het lezen, bij alles gewoon. Nu ook met deze heftige storm buiten. Je luistert naar de Quran en je krijgt zo'n innerlijke rust...niet te beschrijven gewoon. Wie kent dit magische gevoel?

Life_sucks
20-03-2004, 22:36
Origineel gepost door Jacopo lekker he.. om zo nu en dan even een uurtje de koran op te zetten.. geeft echt een rustgevend gevoel of koran lezen.... ook ROELAX! jazeker

Life_sucks
20-03-2004, 22:39
heb ook een droevig verleden gehad

sammmy
20-03-2004, 22:39
prachtig gewoon altijd............ :Iluvu: :goedzo:

Life_sucks
20-03-2004, 22:41

Origineel gepost door Jacopo een betere toekomst gewenst dan ;) thanx maar ben nu wel gelukkig. Aan me toekomst wordt hard gewerkt

Master_P
20-03-2004, 22:57
Origineel gepost door Jacopo een betere toekomst gewenst dan ;) meen je dat nou?

contradiction
21-03-2004, 00:22
de koran lezen doet me mij zeker anders voelen subhanallah, opgelucht en veiliger

sammmy
21-03-2004, 00:24
I Like It..... I Like It..... I Really Really Like It....

misstomaatje
21-03-2004, 10:09
Origineel gepost door OneTouch Hebben jullie dat ook, dat je echt een heerlijke rust over je heen krijgt als je Quran opzet. Bij het maken van huiswerk, bij het lezen, bij alles gewoon. Nu ook met deze heftige storm buiten. Je luistert naar de Quran en je krijgt zo'n innerlijke rust...niet te beschrijven gewoon. Wie kent dit magische gevoel? dat heb ik nou ook altijd

zeytoena
21-03-2004, 10:24
Origineel gepost door OneTouch Hebben jullie dat ook, dat je echt een heerlijke rust over je heen krijgt als je Quran opzet. Bij het maken van huiswerk, bij het lezen, bij alles gewoon. Nu ook met deze heftige storm buiten. Je luistert naar de Quran en je krijgt zo'n innerlijke rust...niet te beschrijven gewoon. Wie kent dit magische gevoel? Het geeft zeker een rustig gevoel. Het raakt je ergesn gewoon, maar meid is het niet zo dat wanneeer je naar de KORAN luistert je ook aandachtig moet luisteren.

lilchakir
21-03-2004, 10:38
Origineel gepost door OneTouch Hebben jullie dat ook, dat je echt een heerlijke rust over je heen krijgt als je Quran opzet. Bij het maken van huiswerk, bij het lezen, bij alles gewoon. Nu ook met deze heftige storm buiten. Je luistert naar de Quran en je krijgt zo'n innerlijke rust...niet te beschrijven gewoon. Wie kent dit magische gevoel? ik ken dat magische gevoel zeker ik had laatst een mega rot dag ik liep de hele tijd te kibbelen tegen mijn man hij was niet kwaad maar ik we zijn toen boodschappen gaan doen bij de marokaanse winkel ik liep er zo wat bij als of ik door de bliksem werd getroffen ik was dus nog steeds kwaad op mezelf op mijn man en op iedereen je weet je hebt van die dagen ik heb mijn boodschappen bij elkaar gezocht toen ik bij de kassa stond lag daar een mooie cd van de heilige koran ik heb hem gelijk gekocht toen we in de auto zaten richting huis vroeg ik aan mijn man of hij die cd wou afspelen mijn man dacht dat het muziek was en zij lachend zo ben je nu uitgeraasd ga je nu voor me zingen toen hij die cd er stopte hoorde we die mooi stem van diegene die de koran op zij zooooo dat was echt apart ik was gelijk weer gedeisd en ik vondt zo rustgevend dat ik helemaal niet meer boos was ik was dus van de syaitaan verlost ... dus dat doe ik in het vervolg altijd gewoon een cd aan zetten en je kunt er weer tegen aan . :zwaai:

esmaatjuuh
21-03-2004, 10:57
Origineel gepost door Life_sucks thanx maar ben nu wel gelukkig. Aan me toekomst wordt hard gewerkt Veel Geluk Toegewenst..:kusgrijs:

sammmy
21-03-2004, 18:27
Origineel gepost door Jacopo koeieworst :hihi: DrogeKoe.... :hihi:

sammmy
21-03-2004, 18:45
Origineel gepost door Jacopo love you :hihi: Love You 2.... :maf:

3ayshalak
21-03-2004, 20:56

Origineel gepost door OneTouch Hebben jullie dat ook, dat je echt een heerlijke rust over je heen krijgt als je Quran opzet. Bij het maken van huiswerk, bij het lezen, bij alles gewoon. Nu ook met deze heftige storm buiten. Je luistert naar de Quran en je krijgt zo'n innerlijke rust...niet te beschrijven gewoon. Wie kent dit magische gevoel? dat gevoel ken ik zeker wel..Je kan het gewoon niet beschrijven..Het vult je hart gewoon met zoveel liefde en warmte en je ogen met tranen..Het is onbeschrijfbaar..

Pagina's : [1] 2