Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil permanent in me haar... Heeft iemand het ooit gedaan?en hoe beviel het ?

abrikoosje
20-03-2004, 22:25

DaG dames ik heb een vraag ! ik heb zelf golfend haar .. maar wil dolgraag krullen :( en nu ben ik van plan om permanent voor de vakantie te doen .. alleen ken ik niemand die het heeft gedaan en ik wil graag wete hoe het is en of het goed blijft enzo en hoe lang ?? ik hoop dat jullie me kunne helpen alvast bedankt !!! kusjes :zwaai:

faizatunisia
20-03-2004, 23:17
Salaamaliekom Nee niet doen heb altijd heel mooi lang haar gehad en na mijn permanent last van haaruitval het was zo lelijk, je moet het goed onderhouden en het groeit snel uit. Alsjeblieft schat niet doen.

shiffa18
21-03-2004, 13:35
Meid je moet het echt niet doen ! Ik heb het 2 jaar geleden ook in laten zetten en je haar gaat er niet uitzien na verloop van tijd! Ik had eerst mooie grote krullen maar wou kleine krullentjes,nou meid echt wollah spijt dat ik kreeg :eek: je haar word droog,je haar valt uit,en je moet er zo veel geld voor uitgeven om het goed te kunnen onderhouden,dat je niet eens meer zin krijgt om je haar goed in model te doen...gelukkig heb ik nu mijn eigen krullen weer terug :) Dus niet doen meid,ze kunnen zeggen wat ze willen van ja het is niet zo erg als het lijkt en al die bla,maar achteraf ga je echt spijt krijgen..het is en het blijft chemische troep dat ze in je haar gooien !! :zwaai:

abrikoosje
22-03-2004, 15:19
thx meiden ik d8 egt ik ga het doen ... maar nu weet ik wel beter doe hey lekker niet ... dankje wel jullie zijn schatjes

zine_alhoceima
23-03-2004, 12:26

Meid ik raad het je ook af, ik heb zelf stijl haar van mezelf en heb permanent gezet en weet je ik heb er echt veel haaruitval door gekregen en het moet er uit groeien en dat duurt nog dan een hele tijd. Ik heb het zelf zo'n 3,5 jaar gehad voordat het eruit gegroeit was. Ik moest zelfs ieder keer mijn haren fohnen terwijl ik van nature al stijl haar heb, echt zonde hoor. Dus niet doen!!! Beslamma :zwaai:

mocrolayd
23-03-2004, 16:15
wooo0oow ik wil ook permanenten man niet dat ik mooi styl haar heb me haar is toch al verneukt dus ik dacht aan mooie krullen net als JLO in i'm glad maar iedereen raaad et af man jammerSzz ik dnek er even over na wat doe jij abrikoosJe;)

Idjies_n_Assel
24-03-2004, 20:10
haaruitval door het zetten van een permanent?? dat heb k nog niet gehoord of gezien bij iemand, ik heb miss wel 100 permanenten gezet ( bij andere mensen) maar heb nooit klachten gehoord dat ze daardoor haaruitval krijgen. Valt je haar uit of is je haar afgebroken??? want dat is een groot verschil... voor diegen die deze topic heeft geopend, ik raad je aan om GEEN permanent te laten zette, je krijgt snel een uitgroei en je moet het ook onderhouden...

missarabia
24-03-2004, 22:14
Alsjeblieft doe het niet. Ook ik heb golvend haar en heb een aantal jaar geleden een permanent gezet. Wielie, echt mijn haar leek op die van een dode poedel. Ik heb maanden echt voor aap gelopen. Als ik nou die foto's van mezelf zie dan zak ik door de grond. En ook ik kreeg gigantisch haaruitval. Die permanent was de doodsklap voor mijn haar.

zinalady
25-03-2004, 21:05
Hey meissie... Je moet er echt goed over nadenken. En kijk wat Try zegt geloof ik ook weer wel,Ik denk dat je goed moet kijken bij wie je het laat doen en wat voor kwaliteiten de ene kapper heeft en de ander weer niet! Tuurlijk is het niet goed voor je haar maar mits je het goed verzorgd en onderhoud dan valt alles nog wel te beperken. Kijk ik heb een vriendin die kappersopleiding heeft gedaan en nu in een kappersalon werkt en zij knipt en verft al jaren mijn haar nu.En zij zegt ook dat het niet goed voor je haar is en dat het echt per persoon verschilt..het ene haar is sterker dan het andere... Ik heb vorige zomer blonde plukjes in mijn haar laten doen half jaar later toen het er uitgegroeid was merkte ik ook dat het iets futlozer was geworden. En ook ik heb afgelopen zomer mijn haar laten straighten wat ook heel slecht voor mijn haar was...maar doordat ik het nu echt met extra aandacht besteed...Goeie producten en maskers enz krijg ik mijn haar steeds weer gezonder terug! Wat ik je alleen wil zeggen is denk er echt heeeeeeeel goed over na...want mijn mening is wat we bij een ander zien dat willen we zelf ook heeeeeel graag...vroeger had ik krullen en wilde stijl en nu ik het stijl heb verlang ik weer naar mijn krullen :( Dus vind jij het echt de moeite waard??? EN als je al mooi haar vanjezelf hebt dan zou ik er niet aan beginnen... Bye bye

abrikoosje
04-04-2004, 15:25
oke dames bedankt allemaal ik ben nu echt bang geworden en ik doe het toch maar niet ... dan maar de krultang he !! Thanx allemaal!!!!! :)

Chirihen
04-04-2004, 16:01
Salaam waelekom nou meid als er iets is dat slecht is voor je haar dan het is peramneten wel echt geloof me spreek uit ervaring wou ook dolgraag een permanent maar velang nu echt weer naar mijn eigen stijl haar. DUS NIET DOEN kusjes , Chirihen

miryam196
04-04-2004, 16:33
HEY MEID IK HEB EEN GOEDE TIP VOOR JE VOOR golvend haar moet je de sterkjste mouss gebruikden dat in je haar smeren na het douchen en er zo mee gaan slapen nat en wel dan heb je de volgende morgen mooie prachtige krullen ik heb van mijzelf krullen en om ze nog mooier te maken doe ik er mouss in.

abrikoosje
04-04-2004, 16:47
thx miryam ik zal het proberen bye bye