Bekijk originele versie : villa tinto
derieuw_iris
02-02-2009, 21:20
Ik hoor marokkaanse jongens hier constant zeggen ik blijf trouw aan mijn vrouw maar ik weet uit een zeer goede bron dat er heel veel marokkaanse mannen naar de rosse buurt gaan in antwerpen en elke week bij dat meisje zitten.
Ik begrijp niet waarom ze dan zitten te liegen hier terwijl ze het toch doen
xx
kobeybryant
02-02-2009, 21:50
dit ruikt eerder naar reklame dame:hihi:
het enige wat ontbreekt is de prijslijst
mannen hebben het hier meestal over de ontrouw van marokkaanse vrouwen,zelden over hun eigen "escapades";)
derieuw_iris
02-02-2009, 22:11
inderdaad dat heb ik al gemerkt hoor
en nee ik heb het hier niet over reclame maar sommige mannen die doen alsof iedere marokaanse man heilig is terwijl je er heel wat over de vloer krijgt daar
Ik hoor marokkaanse jongens hier constant zeggen ik blijf trouw aan mijn vrouw maar ik weet uit een zeer goede bron dat er heel veel marokkaanse mannen naar de rosse buurt gaan in antwerpen en elke week bij dat meisje zitten.
Ik begrijp niet waarom ze dan zitten te liegen hier terwijl ze het toch doen
xx
Zijn die lui gek dat ze ervoor betalen?
genoeg van mijn mannelijke vrienden gaan naar de hoeren :moe:
onzin Marokkanen worden zelden binnengelaten in sexclubs
tenzij ze zeggen dat ze italiaans zijn ofzo
En marokkanen willen meestal gratis.
onzin Marokkanen worden zelden binnengelaten in sexclubs
tenzij ze zeggen dat ze italiaans zijn ofzo
En marokkanen willen meestal gratis.
Je avatar :maf2:
Je avatar :maf2: wat een verschil met dat van jou he
MossibaElKe7la.
03-02-2009, 09:32
Ik ben ook ontrouw. Trouw blijven is voor vieze mensen.
jamall27
03-02-2009, 09:35
inderdaad dat heb ik al gemerkt hoor
en nee ik heb het hier niet over reclame maar sommige mannen die doen alsof iedere marokaanse man heilig is terwijl je er heel wat over de vloer krijgt daar
dat heb je ook bij sommige marokkaanse vrouwen we kunnen hier wel hoog en laag springen maar je hebt goede en slechte mannen en vrouwen
Als ik uitga naar café d'anvers of Réd&Blue (dicht bij de rosse buurt) dan KRIOELT het daar van de Marokkanen die langs de hoeren gaan.
Makhloef
03-02-2009, 20:48
Hoertjes zeuren niet als je aan dr zit :hihi:
Amira_1986
03-02-2009, 20:49
dat heb je ook bij sommige marokkaanse vrouwen we kunnen hier wel hoog en laag springen maar je hebt goede en slechte mannen en vrouwen
:goedzo:
Anoniempje25
03-02-2009, 21:35
dit ruikt eerder naar reklame dame:hihi:
het enige wat ontbreekt is de prijslijst
mannen hebben het hier meestal over de ontrouw van marokkaanse vrouwen,zelden over hun eigen "escapades";)
:lol:
kobeybryant
04-02-2009, 23:43
:lol:
heb ik gelijk of heb ik gelijk?;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.