Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Printer aansluiten op de laptop?? Lexmark X1170

Chickaas
02-02-2009, 20:24

Een paar maanden geleden toen we nog een pc hadden, was de printer aangesloten op de pc via een cd-rom. Maar nadat de pc kapot is gegaan, zitten we hier met een printer, laptop en zonder cd-rom. De printer heeft geen kabeltje ofso, maar wordt aangesloten via een cd-rom, maar die zijn we kwijt geraakt. Kan ik op internet dat progamma downloaden of ergens in een winkel die cd-rom halen??

Harunyahya
02-02-2009, 21:54
Een paar maanden geleden toen we nog een pc hadden, was de printer aangesloten op de pc via een cd-rom. Maar nadat de pc kapot is gegaan, zitten we hier met een printer, laptop en zonder cd-rom. De printer heeft geen kabeltje ofso, maar wordt aangesloten via een cd-rom, maar die zijn we kwijt geraakt. Kan ik op internet dat progamma downloaden of ergens in een winkel die cd-rom halen?? salaaam probeer maar deze link ..het is voor lexmark x1110 1. http://downloads.lexmark.com/perl/downloads/downloads.cgi# 2. DRIVERS & DOWNLOADS 3. DRIVER FINDER 4. SEARCH ... succes

cotedor
03-02-2009, 02:16
Een paar maanden geleden toen we nog een pc hadden, was de printer aangesloten op de pc via een cd-rom. Maar nadat de pc kapot is gegaan, zitten we hier met een printer, laptop en zonder cd-rom. De printer heeft geen kabeltje ofso, maar wordt aangesloten via een cd-rom, maar die zijn we kwijt geraakt. Kan ik op internet dat progamma downloaden of ergens in een winkel die cd-rom halen?? hoe wil je dan de printer aansluiten om te kunnen printen, nadat je de software hebt geinstalleerd op je laptop op pc? tenzij je een Wireless Lexmark Printer hebt ok, maar de X1170 is dat volgens mij niet.

Chickaas
03-02-2009, 16:11
hoe wil je dan de printer aansluiten om te kunnen printen, nadat je de software hebt geinstalleerd op je laptop op pc? tenzij je een Wireless Lexmark Printer hebt ok, maar de X1170 is dat volgens mij niet. De printer heeft slechts een stekker en een USB-kabel, niks meer en niks minder.

Chickaas
03-02-2009, 16:11

salaaam probeer maar deze link ..het is voor lexmark x1110 1. http://downloads.lexmark.com/perl/downloads/downloads.cgi# 2. DRIVERS & DOWNLOADS 3. DRIVER FINDER 4. SEARCH ... succes Thankyou! :kus:

cotedor
03-02-2009, 23:55
De printer heeft slechts een stekker en een USB-kabel, niks meer en niks minder. ik weet wat een printer hoort te hebben, alleen dat is niet wat jij vertelde. lees je eigen verhaal in het begin rustig door, dan snap je de reden waarom ik je dat vroeg.

Harunyahya
04-02-2009, 09:43
Thankyou! :kus: :) is het gelukt?

Chickaas
04-02-2009, 17:51
ik weet wat een printer hoort te hebben, alleen dat is niet wat jij vertelde. lees je eigen verhaal in het begin rustig door, dan snap je de reden waarom ik je dat vroeg. Dat was een foutje, excuses daarvoor.

Chickaas
04-02-2009, 17:51
:) is het gelukt? Yupe, nogmaals: Dankjee!