Bekijk originele versie : mijn man kan niet rechtvaardig zijn waardoor het niet meer verder tussen ons kan gaan
jamila10
20-03-2004, 21:03
hallo
dit is echt waar????
ik heb een groot probleem en dat is mijn man we zijn pas 3 maanden getrouwd ervoor ging alles goed, totdat zijn moeder en zus in het spel zijn gekomen, vind het niet erg hoor dat hij naar ze toe gaat en voor hun dingen doet maar ze proberen ons nu uitelkaar tehalen door hem steeds opgestoken, ik raak mijn man kwijt wat moet ik toch doen. we hebben een hele lange relatie achter de rug, maar ik kan er niet meer tegen ik ben moe geworden ik heb het niet meer in de hand ik ken me eigen man niet meer hij is zo veranderd echt ik kan het niet meer aan en wil bij hem weg gaan. maar ik ben niet bang voor roddels of voor andere dingen, ik wil geluk en als het na 4 jaar toch niet is gelukt dan moet ik maar een einde maken, je kan wel zeggen probeer met hem te praten maar nee dat helpt niet dan wordt hij agresief en dan probeert hij me te slaan we zijn al zo ver gekomen. soms denk ik waarom toch hij heeft me voor de bruiloft belazard met een nederlandse meisje terwijl ik met mijn bruiloft bezeg was was hij met haar bezig, hij heeft haar in ons huisje laten wonen tot dat ik naar me huisje ging, ging een keer me was doen en zag haar onderbroeken en haar kleding echt je wilt niet weten ik had een mes in mijn hart gekregen echt waar maar goed heb het door de vingers gezien ik hield van hem en we moesten nog 1 maand en dan zullen we voor altijd bij elkaar zijn, maar toch als ik zoveel van hem heb gepikt (even erbij zeggen dit is niet alles hoor wat die me heeft aangedaan)en veel dingen heb vergeven, moet hij nu ookdenken vankijk dat meisje die heb ik zovaak gekwets laat ik niet meer zo doen mijn eigen vrouw moet nu op nummer een staan. sorry heb veel spel fouten gemaakt want ik ben niet thuis
groetjes jamila
hoop dat julie mij raad kunnen geven
och meissie toch zo erg voor je om eerlijk te zijn ook al ken ik je man niet ik heb er al een hekel aan zo erg wat ie doet ik persoonlijk zou er niet meer mee getrouwd zijn hoor dumpen die handel!!nu je nog jong bent en geen kindjes hebt of wat dan ook!hij belazert je gewoon straks mishandelt hij u nog wat dan????het wordt tijd dat je er iets aan doet hoor inchallah komt alles goed veel succes lieverd
kusjes zarazet!!!!!!!!!
jamila10
20-03-2004, 21:21
bedankt voor je lieve berichtje,
kun je me vertellen wat ik moet doen zodat zijn familie niet tussen ons kan komen.
groetjes jamila
Origineel gepost door jamila10
hallo
dit is echt waar????
ik heb een groot probleem en dat is mijn man we zijn pas 3 maanden getrouwd ervoor ging alles goed, totdat zijn moeder en zus in het spel zijn gekomen, vind het niet erg hoor dat hij naar ze toe gaat en voor hun dingen doet maar ze proberen ons nu uitelkaar tehalen door hem steeds opgestoken, ik raak mijn man kwijt wat moet ik toch doen. we hebben een hele lange relatie achter de rug, maar ik kan er niet meer tegen ik ben moe geworden ik heb het niet meer in de hand ik ken me eigen man niet meer hij is zo veranderd echt ik kan het niet meer aan en wil bij hem weg gaan. maar ik ben niet bang voor roddels of voor andere dingen, ik wil geluk en als het na 4 jaar toch niet is gelukt dan moet ik maar een einde maken, je kan wel zeggen probeer met hem te praten maar nee dat helpt niet dan wordt hij agresief en dan probeert hij me te slaan we zijn al zo ver gekomen. soms denk ik waarom toch hij heeft me voor de bruiloft belazard met een nederlandse meisje terwijl ik met mijn bruiloft bezeg was was hij met haar bezig, hij heeft haar in ons huisje laten wonen tot dat ik naar me huisje ging, ging een keer me was doen en zag haar onderbroeken en haar kleding echt je wilt niet weten ik had een mes in mijn hart gekregen echt waar maar goed heb het door de vingers gezien ik hield van hem en we moesten nog 1 maand en dan zullen we voor altijd bij elkaar zijn, maar toch als ik zoveel van hem heb gepikt (even erbij zeggen dit is niet alles hoor wat die me heeft aangedaan)en veel dingen heb vergeven, moet hij nu ookdenken vankijk dat meisje die heb ik zovaak gekwets laat ik niet meer zo doen mijn eigen vrouw moet nu op nummer een staan. sorry heb veel spel fouten gemaakt want ik ben niet thuis
groetjes jamila
Dit is echt erg. Je moet er een punt achter zetten en je niet meer door hem laten kwetsen en zeker niet over je heen laten lopen.
Misschien dat hij dan eerst tien keer nadenkt voordat hij je kwetst ..Wat een vent zeg,bah! :kwaad:
ikrampje_87
20-03-2004, 22:08
hallo
dit is echt waar????
groetjes jamila
:jammer:.. wat heb ik toch een hekel aan zulke mannen.. en dat hij het lef had om met die meid vreemd te gaan terwijl de voorbereidingen aan de gang waren van jullie bruidloft..!! En om het nog erger te maken, laat hij haar in jullie huisje wonen..!!
Hoe komt het dan zijn zus en moeder hem opstoken.. mogen ze jou niet.. waarom dat dan..? Waarom niet voor de bruidloft..?
maar ik wens je veel sterkte..!! Insha'Allah komt alles goed..
rammetje1980
20-03-2004, 22:36
hallo
dit is echt waar????
groetjes jamila
Oh wat erg.....als ik jou was zou ik veel geduld en geduld hebben, ik heb het ook meegemaakt..maar heb ondanks alles toch alles overwonnen...als je wil praten...kan je me een pmtje sturen...
Veel sterkte..
Liefs Rania
Ik zal je zegen , mijn zuster,
vecht voor jou man meschien hebben ze iets bij hem gedaan want als hij jou niet wilde had hij je gedumt en dan zal de bruiloft ook niet door gaan,
maar luister praat met hem en als hij agresief woord zeg dat er iets aan dehand is en als hij jou slaat, laat hem dan heb je bewijs dat hij de slechte is niet jij ,
ik ben ook getrouwd de eerste half jaa r hadden wij ook veel ruzie,
Op een keer had hij mijn geslagen ik pakte mijn spullen in en zij beslama we zien elkaar in de agiera ,
Nou hij smeekte om te blijfe van die dag heeft hij gezien dat ik het meende dat ik geen grofuil was dat ik ook een hart heb nou meid
ALHAMDOELLAH IK BEN 3 JAAR GETROUWD EN HIJ beschoud mijn als een prinses echt, het gaat iedere dag beter en de liefde voor hem is gaan bloeien en andersom ook,
Ik ken de hem daar voor ook 3 jaar van daar maar meid sta goed in je schoennen en allah zietje staan en ik wens je veel asbar toe ,
ik wil wel weten wat je hebt gedaan , met je man oke
misSanae
20-03-2004, 22:49
Je zit in een erg moeilijke situatie, het verbaast me zo ie zo dat je nog met hem getrouwd bent nadat hij zoiets heeft gedaan. Je hebt het dan wel door de vingers gezien, maar dat getuigt van weinig respect naar jou toe. Het probleem met de schoonouders komt vaker voor, dat is altijd moeilijk. Ik denk dat je voor jezelf moet beslissen of je er een eind achter wilt zetten, het is jou leven. Als je nu samen ongelukkig bent, kan je beter alleen aan je eigen geluk werken. Het is een moeilijke keus die je moet maken, doe wat je hart je ingeeft en vetrouw op Allah(swt). Wens je heel veel sterkte en sbar toe, inshallah zullen er betere tijden voor je komen.
sneakynawal
20-03-2004, 22:57
Ga bij hem weg, je verdient beter. Je laat je toch niet door zo'n domme oelewapper misbruiken?
DOUKALIA18
20-03-2004, 23:13
tzzz dat je dat pikt van die hollander ik had hem allang gedumpt
mannen :auw:
Hij slaat je,is agressief, is vreemdgegaan, kiest de kant van zijn familie en laar jou in de kou staan wat een geweldige man heb jij aan de haak geslagen!?
SweetRose
21-03-2004, 11:43
Origineel gepost door Azrak
Hij slaat je,is agressief, is vreemdgegaan, kiest de kant van zijn familie en laar jou in de kou staan wat een geweldige man heb jij aan de haak geslagen!?
Ze is toch niet helderziend? Ze kon het toch niet op voorhand weten?!!
Zij is hier NIET de schuldige, maar WEL het slachtoffer!!
Origineel gepost door SweetRose
Ze is toch niet helderziend? Ze kon het toch niet op voorhand weten?!!
Zij is hier NIET de schuldige, maar WEL het slachtoffer!!
Dat haar man vreemdgegaan is wist al van te voren voor haar wedding en toch beelf ze bij hem toen kon ze al iets doen en weggaan van hem
miss_curly87
21-03-2004, 11:50
wallah eh ik zeg jou ga nu bij hem weg voordat het te laat is en je kind van hem hebt, ik heb dit allemaal met mijn moede mee gemaakt, eerst was het mijn pa en nu mijn stiefpa ik kan je een ding zeggen ga voordat het te laat is en je hebt een kind..
jamila10
21-03-2004, 12:10
goedemorgen allemaal
ik heb echt veel aan julie mailtje's, vind het ook leuk maar hij was mijn eerste liefde en de laatste ik was 17 jaar toen ik heb leren kennen en ik was zo naief, hij speelde veel met mijn gevoelens en ik dacht ja zo hoort het om een vriend te hebben en dat hij baas speelde,maar kwa ze moeder en familie op het begin mochten ze me wel omdat ze met me speelde en ze vertelde van dit meisje gaat alles van je accepteren hou haar maar, we kunnen bij haar alles bereiken maar me man droeg een geheim bij zich wat zijn hele familie wist hij was een dealer en ik had het echt niet door, en ze moeder en zus dat hun zoon broer mefelech is en dat geen 1 vrouw hem accepteer, maar goed ik heb hem geholpen om aftekicken en zelf niet meer te dealen alles ging goed maar ze waren allemaal ook jaloers op mij als we naar bruiloften gaan zeggen ze wie is dat mooi meisje nou dat kan me schoonzus niet hebben en me schoonmoeder dan ook niet hebben. maar goed dat geeft allemaal niet ,
oja nog iets toen ik verloofde wilde me schoonmoeder dat ik snel papieren doe je weet wel trouw akte , maar me ouders wilde het niet want ze wilde hem ook leren kennen maar ze moeder had een doel dat is dat als ik papieren had dat ik met hem mocht samen wonen en gelijk kinderen krijgen maar daar was ik te slim voor me ouders en broers hebben me vaak proberen me bij hem weg te halen, daar was ik blij mee, maar ze hadden wat bij me gedaan dat ik bij hem zal blijven, want hoe wisten wij dat wij hebben een peren boom in ons huis dus de peren groeide wij dus de peren eraf halen toen zaen we een zakje met goud geschreven en zwart geschreven echt een elfikh geschreven dat is onlees baar en wat botjes echt supper eng, maar verhaal kort tehouden ik ben zo verdrietig en ik voel me zo alleen , ik wil ook niks tegen me ouders vertellen ze worden gekwets maar ze zien het wel aan me snapje, maar ze zeggen van sinds dat je hem heb leren kennen slapen we niet meer goed we denken alleen aan jullie en jij me dochter ik heb ook de helefamilie een schopgegeven om hem, want ik zij ik wil met hem trouwen me ouders zeggen je zal nooit gelukkig leven met hem echt dochter iedereeen mag je kiezen behalve hij niet ik zij nee ik wil hem niemand anders, en me ouders zeggen meschien gaat het goed maar ze ouders gaan julie niet laten.......
groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.