Bekijk originele versie : Internet geschiedenis blokkeren?
girlhabbibi
02-02-2009, 17:30
Mijn zusjes mogen van mij niet opbepaalde site. Nu gaan ze er toch stiekem op en dan verwijderen ze het in de geschiedenis. Kan ik de geschiedenis vergrendelen? Zodat ze niets kunnen verwijderen?
moonwalker
02-02-2009, 19:42
Wat voor browser gebruik je? En je weet dat het niets oplost? Ze kunnen gewoon een ander browser downloaden en ermee gaan surfen. Aan het eind de browser verwijderen en voila...Ook kunnen ze makkelijk met google achter de oplossing vinden om het op te heffen.
girlhabbibi
02-02-2009, 21:04
Wat voor browser gebruik je? En je weet dat het niets oplost? Ze kunnen gewoon een ander browser downloaden en ermee gaan surfen. Aan het eind de browser verwijderen en voila...Ook kunnen ze makkelijk met google achter de oplossing vinden om het op te heffen.
Gewoon internet explorer gebruiken ze.
Nou zo slim zijn ze nou ook weer niet. Ik heb ook firefox op de pc staan maar die hebben ze nog niet ontdekt.
moonwalker
02-02-2009, 21:32
Start -> Uitvoeren -> Type gpedit.msc
Ga dan naar Computer Configuration > Administrative Templates > Windows Components > Internet Explorer
Aan je rechterkant zie je de opties die je kunt veranderen. Daar staat ook "Turn off delete browsing history functionality". Dubbelklikken en Enable kiezen.
Ik hoop dat dit wel werkt voor je. Het werkt trouwens alleen voor IE7 als ik me niet vergis.
Succes.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.