Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Die meisjes die een vriendje hebben

Pagina's : [1] 2 3

praatjes
20-03-2004, 20:09

Haha als je die meisjes aanspreekt op straat dan doen ze zich voor als de koningin. Taz dan stel ik me op als keizer, en veeg ik de vloer met haar aan!

shakira_lopez
20-03-2004, 20:13
En mag ik vragen waar dit op slaat ik begrijp hem niet helemaal... Je spreekt waarschijnlijk mensen aan die niet geintresseerd zijn??!! en hoezo veeg je de vloer met hun aan???!!

sweet_nadoria
20-03-2004, 20:13
Pff dat slaat echt nergens op ... Omdat ze zehma een vriendje heeft doet ze zich voor als een koningin ... :confused: Misschien komt het zo over omdat ze je geen tijd wil geven ... Je weet toch die 'What ever' :o

praatjes
20-03-2004, 20:17
Origineel gepost door shakira_lopez En mag ik vragen waar dit op slaat ik begrijp hem niet helemaal... Je spreekt waarschijnlijk mensen aan die niet geintresseerd zijn??!! en hoezo veeg je de vloer met hun aan???!! Ha wat? Die chiks lijken meteen altijd geintresseerd, ze dagen je gewoon uit. En wanneer je die stap zet, heb je met een koningin te maken. Dan leer ik haar!

Chyhaan
20-03-2004, 20:18

Origineel gepost door praatjes Haha als je die meisjes aanspreekt op straat dan doen ze zich voor als de koningin. Taz dan stel ik me op als keizer, en veeg ik de vloer met haar aan! Lekker voor je... Wie zegt dat jij die meisjes moet aanspreken...

praatjes
20-03-2004, 20:20
Origineel gepost door sweet_nadoria Pff dat slaat echt nergens op ... Omdat ze zehma een vriendje heeft doet ze zich voor als een koningin ... :confused: Misschien komt het zo over omdat ze je geen tijd wil geven ... Je weet toch die 'What ever' :o Hahaha! Jij bent z'n koningin, ik ga me inhouden oke!

praatjes
20-03-2004, 20:24
Origineel gepost door Chyhaan Lekker voor je... Wie zegt dat jij die meisjes moet aanspreken... Say what? Moeten ze maar niet zo mee te koop gaan lopen. Ze hebben een vriendje dan nog gooien ze het in de markt! Ik wil hetgeen mijn tentoon word gesteld gebruiken :D

praatjes
20-03-2004, 20:26
Origineel gepost door SuperSalima How nice :rolleyes: Heb je geen keuken werk te doen jij! :)

Chyhaan
20-03-2004, 20:26
Origineel gepost door praatjes Say what? Moeten ze maar niet zo mee te koop gaan lopen. Ze hebben een vriendje dan nog gooien ze het in de markt! Ik wil hetgeen mijn tentoon word gesteld gebruiken :D Ooh please... Ik heb een vriendje... Maar wat jij lult dat slaat alles!!! Een koningin ahum Hello!!!

sweet_nadoria
20-03-2004, 20:27
Origineel gepost door praatjes Hahaha! Jij bent z'n koningin, ik ga me inhouden oke! Ewa jah ... je doet maar :ego: Ik snap eigenlijk niet waarom je ALTIJD en wa Iebad Allah echt ALTIJD commetaar hebt over meisjes ... Waarom ke3 die tories Ik ben benieuwd wat voor vrouw jij later zult krijgen ....

praatjes
20-03-2004, 20:30
Origineel gepost door Chyhaan Ooh please... Ik heb een vriendje... Maar wat jij lult dat slaat alles!!! Een koningin ahum Hello!!! Ik denk jij maakt jezelf ook schuldig aan, een vriendje hebben en maar altijd op zoek naar aandacht van andere jongens. Je dacht het uit en je word graag versierd, zeg me niet dat je niet zo bent!

Chyhaan
20-03-2004, 20:34
Origineel gepost door praatjes Ik denk jij maakt jezelf ook schuldig aan, een vriendje hebben en maar altijd op zoek naar aandacht van andere jongens. Je dacht het uit en je word graag versierd, zeg me niet dat je niet zo bent! Ik wil niet zo interessant overkomen.. Maar ik krijg genoeg aandacht op straat... En ik vraag er niet om, maar ze komen zelf!!! En nee ik vind het niet leuk, ik heb genoeg aan Khalid!!! :)

praatjes
20-03-2004, 20:34
Origineel gepost door sweet_nadoria Ewa jah ... je doet maar :ego: Ik snap eigenlijk niet waarom je ALTIJD en wa Iebad Allah echt ALTIJD commetaar hebt over meisjes ... Waarom ke3 die tories Ik ben benieuwd wat voor vrouw jij later zult krijgen .... Ik ga een vrouw hebben die weet waar haar plek staat :D

sweet_nadoria
20-03-2004, 20:36
Origineel gepost door praatjes Ik ga een vrouw hebben die weet waar haar plek staat :D Ewa inie Insha Allah ... Ik hoop het voor je ;)

praatjes
20-03-2004, 20:37

Origineel gepost door SuperSalima Nee....is al gedaan....maar als je toch zo graag wat wilt doen: extra schoonmaak aan 't toilet kan geen kwaad....dus...je weet de weg ;) Kom gaan we samen dat toilet even schoonmaken :)

Pagina's : [1] 2 3