Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : windows mediaplayer kan niet afspelen...

Pagina's : [1] 2

dunyaty_N
02-02-2009, 11:56

Dit geeft het aan.... Kan de dvd niet afspelen omdat er geen compatibele dvd-decoder op de computer is geïnstalleerd. Ik moest vast iets dowenloaden, kan iemand me verder helpen?? Soukran!!:goedzo:

Bagi1234
02-02-2009, 12:15
neen tog niet w8 5min ik zoek iets beters

dunyaty_N
02-02-2009, 12:18
neen tog niet w8 5min ik zoek iets beters thnxx bro:)

Bagi1234
02-02-2009, 12:50
Sorry dat het zo lang duurde :) Dus dit programma heet CyberLink PowerDVD 7 http://top.virux.info/Cyberlink.PowerDVD.v7.Multilanguage.WinALL.Cracked-ENGiNE.rar Je download het en pakt het uit met winrar daarna instaleer je het alles zit erbij (Crack enz) Als het ni moest lukken laat dan iets weten Gair insha allah :)

dunyaty_N
02-02-2009, 12:57

Sorry dat het zo lang duurde :) Dus dit programma heet CyberLink PowerDVD 7 http://top.virux.info/Cyberlink.PowerDVD.v7.Multilanguage.WinALL.Cracked-ENGiNE.rar Je download het en pakt het uit met winrar daarna instaleer je het alles zit erbij (Crack enz) Als het ni moest lukken laat dan iets weten Gair insha allah :) Dankje wel...ik ga even proberen..het is momenteel aan het downloaden.. Soukran he!

dunyaty_N
02-02-2009, 13:10
Dankje wel...ik ga even proberen..het is momenteel aan het downloaden.. Soukran he! ik loop beetje vast...ik heb het bestand gedownload winrar..maar weet niet zo goed hoe verder?

dunyaty_N
02-02-2009, 13:16
ik loop beetje vast...ik heb het bestand gedownload winrar..maar weet niet zo goed hoe verder? wordt aangegeven, geen archieven gevonden in geopende map...Als ik het bestand wil inpakken..

Bagi1234
02-02-2009, 13:17
ik loop beetje vast...ik heb het bestand gedownload winrar..maar weet niet zo goed hoe verder? Ik ben het nu zelf aan het instaleren omdat ik een verouderde versie had, heb je Winrar al geinstaleerd op je pc ? want die heb je nodig om het bestand uit te pakken ga naar www.winrar.nl en dan klik je op WinRAR 3.80 voor Windows (Nederlandse versie) en dan uitvoeren en instaleer hem dan nadat je dat heb gedaan ga je naar dat bestand dat je hebt gedownload en klik je met je rechtermuisknop en dan bestanden uitpakken daarna klik je op ok en laat je hem uitpakken als dat gedaan is krijg je een nieuwe map onder dat bestand dubbelklik op die map en dubbelklik dan op powerdvd7 dan begint hij te instaleren dus dan moet je gewoon volgende doen enz. De instalatie kan wat lang duren maar heb geduld :) Als die geinstaleerd is ga je weer naar die map en dubbelklik dan op Crack als je dat hebt gedaan krijg je Cyberlink-Powerd... dubbelklik daar op en klik dan op patch dan gaat hij patchen als dat gedaan is heb je de volledige versie van Power DvD en dan kun je dvd's afspelen via Windows media player of via dat programma zelf :)

dunyaty_N
02-02-2009, 13:22
Ik ben het nu zelf aan het instaleren omdat ik een verouderde versie had, heb je Winrar al geinstaleerd op je pc ? want die heb je nodig om het bestand uit te pakken ga naar www.winrar.nl en dan klik je op WinRAR 3.80 voor Windows (Nederlandse versie) en dan uitvoeren en instaleer hem dan nadat je dat heb gedaan ga je naar dat bestand dat je hebt gedownload en klik je met je rechtermuisknop en dan bestanden uitpakken daarna klik je op ok en laat je hem uitpakken als dat gedaan is krijg je een nieuwe map onder dat bestand dubbelklik op die map en dubbelklik dan op powerdvd7 dan begint hij te instaleren dus dan moet je gewoon volgende doen enz. De instalatie kan wat lang duren maar heb geduld :) Als die geinstaleerd is ga je weer naar die map en dubbelklik dan op Crack als je dat hebt gedaan krijg je Cyberlink-Powerd... dubbelklik daar op en klik dan op patch dan gaat hij patchen als dat gedaan is heb je de volledige versie van Power DvD en dan kun je dvd's afspelen via Windows media player of via dat programma zelf :) okie een paar stappen terug...sorry dat ik zo lastig ben, maar ben niet echt tecjhnisch ingesteld :o Ik heb Winrar geinstalleerd en als ik het open, krijg ik drie snelkoppelingen en als ik met rechter muis klik, zie ik geen bestand uitpakken....alleen inpakken..

Bagi1234
02-02-2009, 13:25
okie een paar stappen terug...sorry dat ik zo lastig ben, maar ben niet echt tecjhnisch ingesteld :o Ik heb Winrar geinstalleerd en als ik het open, krijg ik drie snelkoppelingen en als ik met rechter muis klik, zie ik geen bestand uitpakken....alleen inpakken.. Dat venstertje met die 3 snelkoppelingen heb je niet nodig dus gewoon sluiten.? Waar heb je dat bestandje opgeslagen? Bureaublad of ergens anders ?

dunyaty_N
02-02-2009, 13:35
Dat venstertje met die 3 snelkoppelingen heb je niet nodig dus gewoon sluiten.? Waar heb je dat bestandje opgeslagen? Bureaublad of ergens anders ? okie ik heb het gevonden, en heb gedrukt op bestand uitpakken...Maar er komt nu niets..geen map..

dunyaty_N
02-02-2009, 13:42
okie ik heb het gevonden, en heb gedrukt op bestand uitpakken...Maar er komt nu niets..geen map.. met power dvd...:o

aka2pac
02-02-2009, 13:55

met power dvd...:o Je moet de drivers installeren van windows media player ik zoek straks een link voor je

Bagi1234
02-02-2009, 14:00
met power dvd...:o Waar heb je dat bestandje dat je hebt gedownload opgeslagen ? Op je bureaublad of ergens anders ????????

dunyaty_N
02-02-2009, 14:15
Salaam bro... Supper bedankt voor je hulp.. Hamdouliallah, kben er uitgekomen en het downloaden is gereed:D liefs, Dunya

Pagina's : [1] 2