Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezocht broeders met automatiserings kennis voor starten eigen website

Pagina's : [1] 2

LZN
20-03-2004, 19:24

Ik en mijn stanko's worden iedere keer gebanned danwel berichten verwijderd. Er is veel vraag naar een site waarin echte Marokkanen en alleen Marokkanen zich bewegen. Daarom zijn wij op zoek naar Echte Marokkanen met enige automatiseringskennis om in wederzijds overleg een site te openen die echt tegen alles is wat anders is dan Arabisch/'Berbers. Een Site waarin de Marokkaan centraal staan en de moedige daden van ons landgenoten worden benoemd. Sommige Marokkanen schijnen zich te schamen dat er Marokkanen terroristen betrokken waren bij de aanslagen in Madrid. Er moet een forum komen waarop onze broeders en zusters worden geroemd om hun daden. Denk aan dit vele Marokkanen maken het hun droom om een verwesrede kufar te worden, met huisje, beestje en boompje en het liefst een Hollandse Kehba op de bank. Tfoeeeeeeee. Ik zoek daanrom echte stanko's om eigen rebellerende site te starten. Met name personen die het gehad hebben om gebanned danwel ge boycot worden door de huidige Maroc sites. Of personeen die nit met de richti g of beleid van de huidige Maroc forums kunnen verenigen. Dus broeders en zusters met enig automatiseringskennis stuur een posting naar noklon100@hotmail.com voor het ontvouwen van plannen van een eigen site waarin berichten van bijvoorbeeld "eerste Nederlander gedood in Irak" wel welkom zijn. We zijn hier niet meer welkom. Ik ben al meer dan 40O keer op diverse Marokkaanse forums geband en ook al mijn matties en sissa's die ik heb ontmoet op de diverse Marokkanse podia die anti kaaskop, Amerika, Engeland, Israel zijn. Geachte Marokkaanse automatiseerder de Ummah is aan het winnen draag je steentje bij. PS: Je dient aan te tonen dat je een echte Marokkaan bent en geen geassimileerde Hollandse omkruid! Hollanders worden zo wie zo op de nieuw op te richten Site geband! Allah Akbahr De Ummah Komt naar je toe deze zomer!.

grendel
20-03-2004, 19:55
Origineel gepost door Saima2004 Ik en mijn stanko's worden iedere keer gebanned danwel berichten verwijderd. Er is veel vraag naar een site waarin echte Marokkanen en alleen Marokkanen zich bewegen. Daarom zijn wij op zoek naar Echte Marokkanen met enige automatiseringskennis om in wederzijds overleg een site te openen die echt tegen alles is wat anders is dan Arabisch/'Berbers. Een Site waarin de Marokkaan centraal staan en de moedige daden van ons landgenoten worden benoemd. Sommige Marokkanen schijnen zich te schamen dat er Marokkanen terroristen betrokken waren bij de aanslagen in Madrid. Er moet een forum komen waarop onze broeders en zusters worden geroemd om hun daden. Denk aan dit vele Marokkanen maken het hun droom om een verwesrede kufar te worden, met huisje, beestje en boompje en het liefst een Hollandse Kehba op de bank. Tfoeeeeeeee. Ik zoek daanrom echte stanko's om eigen rebellerende site te starten. Met name personen die het gehad hebben om gebanned danwel ge boycot worden door de huidige Maroc sites. Of personeen die nit met de richti g of beleid van de huidige Maroc forums kunnen verenigen. Dus broeders en zusters met enig automatiseringskennis stuur een posting naar noklon100@hotmail.com voor het ontvouwen van plannen van een eigen site waarin berichten van bijvoorbeeld "eerste Nederlander gedood in Irak" wel welkom zijn. We zijn hier niet meer welkom. Ik ben al meer dan 40O keer op diverse Marokkaanse forums geband en ook al mijn matties en sissa's die ik heb ontmoet op de diverse Marokkanse podia die anti kaaskop, Amerika, Engeland, Israel zijn. Geachte Marokkaanse automatiseerder de Ummah is aan het winnen draag je steentje bij. PS: Je dient aan te tonen dat je een echte Marokkaan bent en geen geassimileerde Hollandse omkruid! Hollanders worden zo wie zo op de nieuw op te richten Site geband! Allah Akbahr De Ummah Komt naar je toe deze zomer! "anti kaaskop, Amerika, Engeland, Israel zijn" je heb wel een hotmailadres van Microsoft :D :D ;)

Peridot
20-03-2004, 20:01
Origineel gepost door grendel "anti kaaskop, Amerika, Engeland, Israel zijn" je heb wel een hotmailadres van Microsoft :D :D ;) lol :D

grendel
20-03-2004, 20:07
Origineel gepost door Saima2004 . HA HA HA geassimileerder Neder Maroc. Typisch een reactie van een Hollandse Marokaanse Hollandse Marokkaan. Geef mij een Arabische adres je posting kan ontvangen en kan verzenden. Als je dit niet heb, houdt dan je muil. 3lik alsmagot :aftel: Typisch een reactie van ene Marokkaan die het denk gemaakt te heben in dit Kufarland, let maar op, jij bent de eerste die wegbezuinigd gaat worden, smerig varken! Bij deze wie weet dit wel, want ons Nederkutsurf Grendel, weet dat dat hij direct op onze toekomstige site wordt geband, vandaar zijn reactie die hond! Gaarne seriueuze reacties, want we hebben al genoeg Hiisie's en Marokkaanse Grers Jolings in Ons midden. Als je het niet erg vindt, reageer ik niet meer op deze topic. hij zal toch wel zo weg zijn gezien je "orale" kwaliteiten :D ;)

an3sdej
20-03-2004, 20:17

Daarom zijn wij op zoek naar Echte Marokkanen Bestaan die dan? :D

Khanoussi
20-03-2004, 20:17
Origineel gepost door Saima2004 Ik en mijn stanko's worden iedere keer gebanned danwel berichten verwijderd. Er is veel vraag naar een site waarin echte Marokkanen en alleen Marokkanen zich bewegen. Daarom zijn wij op zoek naar Echte Marokkanen met enige automatiseringskennis om in wederzijds overleg een site te openen die echt tegen alles is wat anders is dan Arabisch/'Berbers. ... zooitje gelul!... Echte Marokkanen zijn tegen aanslagen , je zou je eens moeten verdiepen in je eigen volk. Ik vraag me trouwens af of je wel een Marokkaan bent ,volgens mij ben je zo een extreem rechts figuur die bulshit loopt te verkondigen om Marokkanen in een slecht daglicht te zetten, Mocht die site af zijn laat je het ons ff weten , en als je daar een foto van je zelf plaatst , scheer je dan wel eerst je snor x-je je roze varken

grendel
20-03-2004, 20:20
Origineel gepost door Saima2004 Wordt het je te heet onder je voeten geassimileerder hoopje stront. Kun je niet tegen de waarheid,Marokkanen zoals jou die hun best doen dezelfde levenstijl te leven als kufars dienen vernietigd te worden. Saima is los en ik weet zeker dat ik jou een keertje zal treffen en life zal ontmoeten. Jou kufar denkbeelden hangen mij nou echt de keel uit. Wees en gedraag je als ene Marokkaan en verloochen jezelf niet. http://www.click-smilies.de/sammlung0903/sauer/angry-smiley-047.gif ga je mond spoelen svp http://www.click-smilies.de/sammlung0903/grinser/grinning-smiley-012.gif

an3sdej
20-03-2004, 20:22
ALLAH AKBHAR Als jij dit zegt Saïma is het een vloek :cool:

sneakynawal
20-03-2004, 20:23
Origineel gepost door grendel "anti kaaskop, Amerika, Engeland, Israel zijn" je heb wel een hotmailadres van Microsoft :D :D ;) Touché :D

an3sdej
20-03-2004, 20:24
TIEF EFFE OP KUFAR, ALS JE EEN MAN OF ENE ECHTE WIJF BENT< MAIL ME JE ADRES DAN KOM IK JE HOOGSTE PERSOONLIJK OPZOEKEN. SMERIG KUFAR! Heb je een (doorsmeer)beurt nodig?

an3sdej
20-03-2004, 20:31
Als ik er wel een nodig had dan is het niet van een lelijke Kufar zoals jou, begrepen roze varken! Je zou eens een roze varkentje moeten proberen:-) Trouwens waar heb je de oppasser gelaten? Of mocht je dit weekend alleen met verlof uit de inrichting?

Peridot
20-03-2004, 20:35
Origineel gepost door Saima2004 Ik ga nu mijn mond spoelen, het effect zal nihil zijn, want ik ben een strijdster Aka. kassameisje bij de AH.

sneakynawal
20-03-2004, 20:37
Origineel gepost door Peridot Aka. kassameisje bij de AH. Hey! Wat is er mis met 'kassameisjes' ...:kwaad:

Peridot
20-03-2004, 20:39
Origineel gepost door sneakynawal Hey! Wat is er mis met 'kassameisjes' ...:kwaad: Helemaal niets, maar 't zijn geen 'strijdsters'.

grendel
20-03-2004, 20:44

Origineel gepost door Saima2004 :auw: voor geassimileerde honden hebben we mij maar kogel, meer verdienen ze niet. Wees blij dat dit Internet is en verschuil je maar achter je toetsen bord. Ik ga nu mijn mond spoelen, het effect zal nihil zijn, want ik ben een strijdster en jij bent en blift een geassimileerde hond, die nodig eens gevild dient te worden! :aftel: Liefde ziet scherp, haat scherper en jaloezie het scherpst, want jaloezie is liefde plus haat. Arabisch spreekwoord ;)

Pagina's : [1] 2