Bekijk originele versie : de maagden onder ons
lou_lou_a
01-02-2009, 13:27
die een vriendje hebben, zijn jullie niet bang dat jet toch iets stoms gaat doen(als je maaagd wilt blijven dan) en dat je je hormonen toch hun gang laat gaan?
lou_lou_a
01-02-2009, 13:37
Ok, ik had dat ook nooit maar er komt een tijd dat het toch te veel wordt of niet?
Loulou, vertel gewoon wat je is overkomen...heb je iets verschrikkelijks gedaan?
lou_lou_a
01-02-2009, 13:41
nee hoor, maar ik weet zeker dat als ik een vriend had ofzo dat ik dan wel iets verkeerds zou kunnen doen, daarom blijf ik er nu ook ver van weg. Als ik iets had gedaan had ik het gewoon gepost..
nee hoor, maar ik weet zeker dat als ik een vriend had ofzo dat ik dan wel iets verkeerds zou kunnen doen, daarom blijf ik er nu ook ver van weg. Als ik iets had gedaan had ik het gewoon gepost..
Moge Allah je doen slagen....Amin
TellMeWhy...
01-02-2009, 13:44
Daarom ga ik geen relaties aan. Heb er idd schrik voor.
lou_lou_a
01-02-2009, 13:46
Moge Allah je doen slagen....Amin
amien ,dankje!
Daarom ga ik geen relaties aan. Heb er idd schrik voor.
nee,precies, ik had nog een periode waar ik die gevoelens niet had,mss dat ik er niet klaar voor was ofzo maar nu heb ik echt zoiets van ik moet nu echt geen vriendje..je weet maar nooit,straks bespring ik hem,en dan zou hij me niet tegenhouden,dus hou ik mezelf maar tegen!
TellMeWhy...
01-02-2009, 13:48
nee,precies, ik had nog een periode waar ik die gevoelens niet had,mss dat ik er niet klaar voor was ofzo maar nu heb ik echt zoiets van ik moet nu echt geen vriendje..je weet maar nooit,straks bespring ik hem,en dan zou hij me niet tegenhouden,dus hou ik mezelf maar tegen!
Precies ja! Ik weet écht wat je bedoeld. Ik neem dat risico ook niet. :goedzo:
die een vriendje hebben, zijn jullie niet bang dat jet toch iets stoms gaat doen(als je maaagd wilt blijven dan) en dat je je hormonen toch hun gang laat gaan?
Moslims en maagden....wat is dat toch met jullie?
Als 1 vrouw g1 maagd meer is, is ze dan plots minderwaardig?
Denk aan je eigen moeder.
Ik concludeer eigenlijk dat de meeste moslims vrouwen zien als gebruiksvoorwerp, goed voor 1 ding. 1 vrouw die g1 maagd is, kan ook goed zijn.
lou_lou_a
01-02-2009, 14:23
Moslims en maagden....wat is dat toch met jullie?
Als 1 vrouw g1 maagd meer is, is ze dan plots minderwaardig?
Denk aan je eigen moeder.
Ik concludeer eigenlijk dat de meeste moslims vrouwen zien als gebruiksvoorwerp, goed voor 1 ding. 1 vrouw die g1 maagd is, kan ook goed zijn.
daar gaat het niet om, het is ieder zijn keus wat betreft maagdelijkheid en het is een regel van de Islam die ik wil naleven,snap je? niemand is minderwaardig,ik ben geen Allah om te oordelen, het is ieder zijn leven en mss ben ik voor de rest wel slecht en zij juist goed, daar gaat het mij niet om. Ik heb het puur en alleen over meiden die maagd willen blijven en die het er moeilijk mee hebben als de hormonen gieren!
Sletje2009
01-02-2009, 14:26
Why?, Is toch heerlijk om met elkaaar te rommelen:o
daar gaat het niet om, het is ieder zijn keus wat betreft maagdelijkheid en het is een regel van de Islam die ik wil naleven,snap je? niemand is minderwaardig,ik ben geen Allah om te oordelen, het is ieder zijn leven en mss ben ik voor de rest wel slecht en zij juist goed, daar gaat het mij niet om. Ik heb het puur en alleen over meiden die maagd willen blijven en die het er moeilijk mee hebben als de hormonen gieren!
Uiteindelijk maak je het jezelf moeilijk of makkelijk.
Waarom is het 1 regel?
Ga na wie de regel heeft opgesteld waarom.
lou_lou_a
01-02-2009, 14:28
Why?, Is toch heerlijk om met elkaaar te rommelen:o
no, I'll pass
Uiteindelijk maak je het jezelf moeilijk of makkelijk.
Waarom is het 1 regel?
Ga na wie de regel heeft opgesteld waarom.
ik ga niet in discussie waarom Allah dat als regel heeft opgesteld, ik heb het hier enkel en alleen over meiden die het willen, en ik wil maagd blijven tot het huwelijk, nogmaals,iedereen doet waar ie zin in heeft,niemand is minderwaardig,maar dit is een deel van mijn principes!
no, I'll pass
ik ga niet in discussie waarom Allah dat als regel heeft opgesteld, ik heb het hier enkel en alleen over meiden die het willen, en ik wil maagd blijven tot het huwelijk, nogmaals,iedereen doet waar ie zin in heeft,niemand is minderwaardig,maar dit is een deel van mijn principes!
Ik heb het niet over discussies.
Je zult me nooit kunnen bewijzen dat Allah deze regel heeft opgesteld.
Maakt verder ook niet uit. Want veel moslims verschuilen zich achter de profeet, Allah en de koran.
Limburgse_
01-02-2009, 17:49
Daarom geen relaties nemen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.