Bekijk originele versie : Berouw voor mijn zonden, Moge Allah mij vergeven...
Ik pleeg hier openlijk een boetedoening, ik vraag Allah om vergiffenis, ik heb in het verleden heel wat vervelende en zelfs verderfelijke dingen gedaan, ik heb genoeg van dat verderfelijke bestaan, ik wil het juiste pad volgen en mij distantiëren van alle verderfelijke zaken. :(
Help mij, broeders in de Islam. :( :( :(.
Lady_moi
27-10-2002, 14:57
Origineel gepost door maroclover
Ik pleeg hier openlijk een boetedoening, ik vraag Allah om vergiffenis, ik heb in het verleden heel wat vervelende en zelfs verderfelijke dingen gedaan, ik heb genoeg van dat verderfelijke bestaan, ik wil het huiste pad volgen en mij distantiëren van alle verderfelijke zaken. :(
Help mij, broeders in de Islam. :( :( :(
wat hebben we dingen gemeen ik wil ook vanaf vandaag mijn best doen wie kan me helpen :( ik wil me meer verdiepen in het geloof
Ik pleeg hier openlijk een boetedoening, ik vraag Allah om vergiffenis, ik heb in het verleden heel wat vervelende en zelfs verderfelijke dingen gedaan, ik heb genoeg van dat verderfelijke bestaan, ik wil het huiste pad volgen en mij distantiëren van alle verderfelijke zaken. :(
Help mij, broeders in de Islam. :( :( :(
allah zal je het vergeven vraag hem vergiffenis in de salaat hou je er aan en vergeet je oude leventje begin opnieuw
succes :zwaai:
Lady_moi
27-10-2002, 14:58
ik wil ook mijn excuses aanbieden aan iedereen die ik gekwetsd heb :( oa najib26, chaimaa,rachida,chemie,... ik wil vanaf vandaag een goed mens worden
Origineel gepost door lady_moi
ik wil ook mijn excuses aanbieden aan iedereen die ik gekwetsd heb :( oa najib26, chaimaa,rachida,chemie,... ik wil vanaf vandaag een goed mens worden
Geaccepteerd :D
vanaf nu zijn we weer friends
Allah vergeef me, Allah vergeef me, Allah vergeef me.. :(
maar je moet ook serieus beginnen......luister jongen je had me vorige keer een private message gestuurd wist je nog??? kijk mijn avatar....beter dan die eerste toch??
Lady_moi
27-10-2002, 15:04
Origineel gepost door Chaimaa
maar je moet ook serieus beginnen......luister jongen je had me vorige keer een private message gestuurd wist je nog??? kijk mijn avatar....beter dan die eerste toch??
neen ik vind ze allebei mooi alles wat ik gisteren zei .was zomaar ik meende het nie je bent een mooie meid mashallah maar deze vind ik ook mooi
neen ik vind ze allebei mooi alles wat ik gisteren zei .was zomaar ik meende het nie je bent een mooie meid mashallah maar deze vind ik ook mooi
echt waar???? lief van je...thanx :D
:zwaai:
Lady_moi
27-10-2002, 15:13
ff u berichte nachecken :hihi: haha nene da is maar om te lachen.moge allah(sws) u vergeven
Geaccepteerd !!! :goedzo: :)
ja ik zou zeggen begin met bidden
en vraag om vergiffenis.......
=emsoem=
ja ik heb vele dames zulke berichten gestuurd.. :o ...ik zou me diep moeten schamen en daarom wil ik het juiste pad volgen en niet meer het pad van het kwaad, ik ben verkeerd bezig en dat moet veranderen. :(
fouten maken is menselijk :stout:
Fouten zijn er om van te leren, niet om nog eens te maken. Je hebt er van geleerd, en zal het hopelijk niet meer doen.
Wat is gebeurd is gebeurd, zo denk ik maar altijd. Terugdraaien kan niet meer, wel om het een plekje te geven en er goed mee om te gaan. En dat doe je, doordat je opnieuw wil beginnen. Dat kan moeilijk zijn,
maar hoort bij het leven.
Moge Allah je belonen, ya agi.
afz. Letizia
therealjebli
27-10-2002, 23:28
Salaam broeder
Geef de hoop nooit op,Allah is groot en Hij zal je vergeven.
MogeAllah je Imane vergroten.
Als je in Amsterdam woont,dan nodig ik je uit voor een lezing die elke zaterdag om 19.00uur in moskee Badr wordt gehouden.(ook andere broeders zijn welkom en voor de zusters is dat elke zondag van 14.00 moskee badr in Amsterdam)
Wa salaam,
Mohamed
iedereen die zich bekeert en niet hervalt in zijn slechte daden wordt vergeven, dus verricht de 5 zuilen van de islam en allah zal je vergeven en vergeet vooral niet van je nu te herpakken en de slechte weg achter je te laten.
Maha-Salaam
Moge allah ons allemaal vergeven
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.