Bekijk originele versie : WAT ZOU JIJ DOEN?¿?¿?
karimatjuhh
20-03-2004, 14:38
hoi hoi iedereen,
Ik had ffe een vraagie zou jij weleens met iemand nemen maar hij komt niewt uit je vaderland dzegmaar jij bent een marokaan en hij een turk of andersom nou vele kuzzzs karima ;)
doeii ben beniewd op julie antwooord :zwaai: :zwaai: :zwaai: :schrik :
Lady_moi
20-03-2004, 14:41
Ja.
RealCasawia
20-03-2004, 14:42
Relatie is haram zoals je wel weet
Maarja waarom niet als hij maar islamitisch is toch en serieus met je is je hebt van die mensen die gelijk gek erop reageren maar daar moet je niet op letten het is tenslotte jou leven en blijft een zaak tussen jou en Allah.
Lady_moi
20-03-2004, 14:47
Iemand nemen wil nie direkt zeggen een relatie hebben :rolleyes:
Kan ook trouwen ofzo :zwaai:
maghrib_girl
20-03-2004, 15:31
ik zou het niet doen.. ik zou heel graag met iemand van mijn eige vaderland willen trouwen..
ik weet dat je in de islam geen onderscheid mag maken, maar ik vind de cultuur belangrijk..
DOUKALIA18
20-03-2004, 15:33
ik zou het ook niet doen ik heb liever een marokkaan
ikrampje_87
20-03-2004, 15:40
Origineel gepost door karimatjuhh
hoi hoi iedereen,
Ik had ffe een vraagie zou jij weleens met iemand nemen maar hij komt niewt uit je vaderland dzegmaar jij bent een marokaan en hij een turk of andersom nou vele kuzzzs karima ;)
doeii ben beniewd op julie antwooord :zwaai: :zwaai: :zwaai: :schrik :
wat ook belangrijk is.. accepteren je ouders en omgeving dat wel..
voor veel marokkaanse ouders is dat heel moeilijk te accepteren..
ze zijn bang dat ze dan zullen worden nagekeken door de omgeving.. wat ook gebeurt.. meestal..
maar het zal in sommige gevallen ook heel moeilijk zijn voor jezelf.. verschil in cultuur, communicatie tussen de beide families.. etc..
ik denk dat je daar wel aan moeten denken als je van plan bent om met te trouwen die een ( compleet ) andere cultuur heeft dan die van jou..
en in de Islam wordt er geen onderscheid gemaakt tussen mensen als ze maar Moslim zijn.. maar jah..
Tsjelzies
20-03-2004, 15:42
als ie moslim is wel
maar tog zou iik liever met een marokkaan trouwen
DonnaBella
20-03-2004, 16:35
Ja, zolang hij maar moslim is :).
Zataraaaaaa
20-03-2004, 16:39
ik weet niet eens waar ik zelf vandaan kom...
dus who cares wat de achtergrond van mijn partner is
misSanae
20-03-2004, 16:40
Op zich is daar niks mis mee, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een Marokkaanse man. Ik denk dat je toch met bepaalde problemen te maken krijgt als je met iemand uit een ander cultuur trouwt. Voor mezelf wil ik gewoon dat mijn toekomstige man met mijn ouders kan communiceren en ik ook met de zijne, cultuur botst ook vaak. Het kan natuurlijk wel, het is ook mekteb. Wie weet wat de toekomst brengt, Allahoea3lam.
ik zou liever een marokkaan hebben, maar natuurlijk mag het ook een andere nationaliteit zijn ( als hij maar moslim is bla bla.. je kent dat wel)
Hayarita
20-03-2004, 18:03
Dit is mn eerste reactie hier, hoop dat t een beetje boeiend gaat worden:)
Ik zelf zou t liefst mn leven met n marokkaan delen, maar wie weet eh wat t lot je brengt. Kijk als ik opeens verliefd zou worden op een turk ofzo, zou ik natuurlijk eerst mijn ouders om hun mening vragen. En als blijkt dat zij hem niet accepteren, dan zou ik in ieder geval proberen om mijn gevoel te onderdrukken....
karimatjuhh
22-03-2004, 15:13
he maar het gaat tog ook om de liefde jah ik heb ook leiver een marokaan maar als je nou van dioe turkie houdt?
sweet_nadoria
22-03-2004, 15:23
Nope …
Op de een of andere manier val ik alleen op Weld Bladi ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.