Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisje hakt met slagersmessen in op moeder

Pagina's : [1] 2

MueZli
20-03-2004, 12:08

Meisje hakt met slagersmessen in op moeder 18-03-2004 Een zestienjarig meisje uit het Brabantse Heusden is haar 39-jarige moeder woensdagavond te lijf gegaan met een aantal slagersmessen. De steken werden tegengehouden door de jas die de vrouw droeg. Aanleiding voor de steekpartij was een discussie over de opvoeding van het meisje. Zij mocht iets niet, maar wilde dit wel erg graag. De moeder moest zich overigens wel onder doktersbehandeling laten stellen. Dit kwam, omdat haar dochter in haar hand had gebeten. De politie hield de opstandige tiener in de buurt van haar huis aan. Zij is vastgezet op het politiebureau, zo heeft de politie donderdag laten weten. [Copyright 2004, Novum]

esiyaa
20-03-2004, 12:21
:jammer: allah i7fadna, amien

an3sdej
20-03-2004, 12:33
Ze had waarschijnlijk groene ogen, dat zijn gevaarlijke vrouwen :-)

esiyaa
20-03-2004, 12:42
Origineel gepost door an3sdej Ze had waarschijnlijk groene ogen, dat zijn gevaarlijke vrouwen :-) :confused:

klonbyz
20-03-2004, 13:26

Het ging om de 16-jarige Farida Boelio,een radicale moslima die banden heeft met ElQaida.Haar moeder vertelde haar dat ze de keus had om te trouwen met wie ze wilde,en dat schoot in het verkeerde keelgat bij het meisje. Heb zelf in de krant en op de TV gezien dat die islam-mensen allemaal worden uitgehuwelijkt aan neven uit het land van herkomst.Als het een gezonde Hollandse boerenmeid was geweest,was dit nooit voorgevallen

Bent_Fes
20-03-2004, 13:30
Origineel gepost door klonbyz Het ging om de 16-jarige Farida Boelio,een radicale moslima die banden heeft met ElQaida.Haar moeder vertelde haar dat ze de keus had om te trouwen met wie ze wilde,en dat schoot in het verkeerde keelgat bij het meisje. Heb zelf in de krant en op de TV gezien dat die islam-mensen allemaal worden uitgehuwelijkt aan neven uit het land van herkomst.Als het een gezonde Hollandse boerenmeid was geweest,was dit nooit voorgevallen :D

Heiba
20-03-2004, 14:25
Banden met de El Qaida? :hihi: Hebben ze een nieuwe manier van mensen ombrengen: Slagersmessen??? Zozo... Ze boeken vooruitgang!

MueZli
20-03-2004, 14:35
Haar moeder heeft haar 9 maanden gedragen, 16 jaar opgevoed, onvoorwaardelijk..en dan krijgt ze een bijt en slagersmessen kado. A3oedoe billah! :(

grendel
20-03-2004, 15:30
Origineel gepost door MüeZli Meisje hakt met slagersmessen in op moeder 18-03-2004 Een zestienjarig meisje uit het Brabantse Heusden is haar 39-jarige moeder woensdagavond te lijf gegaan met een aantal slagersmessen. De steken werden tegengehouden door de jas die de vrouw droeg. Aanleiding voor de steekpartij was een discussie over de opvoeding van het meisje. Zij mocht iets niet, maar wilde dit wel erg graag. De moeder moest zich overigens wel onder doktersbehandeling laten stellen. Dit kwam, omdat haar dochter in haar hand had gebeten. De politie hield de opstandige tiener in de buurt van haar huis aan. Zij is vastgezet op het politiebureau, zo heeft de politie donderdag laten weten. [Copyright 2004, Novum] Kun je me misschien vertellen wat voor jas die moeder had. Die wil ik ook :D

GrandmasterJ
20-03-2004, 15:51
ZE HEEFT EEN PAAR GOEIE KLAPPEN NODIG, DIN DJEMEHA, stuur haar naar mij. ik weet hoe ik met dat soort meisjes moet handelen.

Heiba
20-03-2004, 16:00
Slaan is geen oplossing: Ze zou in therapie moeten, hoog nodig.

GrandmasterJ
20-03-2004, 16:09
nee moeders aanvallen met een mes. dat is gezond, wat voor therapie?? dat zijn nederlandse ideeen. Wij deden dit soort dingen nooit, mijn eigen ouders aanvallen. never nooit, dit is gewoon gedrag van tegenwoordig en de lakse houding van ouders.

MueZli
20-03-2004, 16:45
Origineel gepost door GrandmasterJ nee moeders aanvallen met een mes. dat is gezond, wat voor therapie?? dat zijn nederlandse ideeen. Wij deden dit soort dingen nooit, mijn eigen ouders aanvallen. never nooit, dit is gewoon gedrag van tegenwoordig en de lakse houding van ouders. Zijn ook ideeen van andere mensen hóór :rolleyes: Er zit klaarblijkelijk een steekje los bij dat meisje en dat los je niet op door haar in elkaar te rammen. Je moet al ver héén zijn als je je moeder wil bewerken met slagersmessen.

sahira
20-03-2004, 18:41
Ik werd bijna misselijk toen ik het las... Ze werd boos omdat ze iets niet mocht?? Dat het zo ver moest komen, dit meisje kan toch niet zo maar in één keer agressief worden en haar moeder te lijf gaan met 'slagersmessen'?? Tragisch!

sneakynawal
20-03-2004, 19:37

Origineel gepost door klonbyz Het ging om de 16-jarige Farida Boelio,een radicale moslima die banden heeft met ElQaida.Haar moeder vertelde haar dat ze de keus had om te trouwen met wie ze wilde,en dat schoot in het verkeerde keelgat bij het meisje. Heb zelf in de krant en op de TV gezien dat die islam-mensen allemaal worden uitgehuwelijkt aan neven uit het land van herkomst.Als het een gezonde Hollandse boerenmeid was geweest,was dit nooit voorgevallen Ziekkkk :D

Pagina's : [1] 2