Bekijk originele versie : weet je wat ik heb gedaan
marocgirl18
20-03-2004, 10:28
ik had het ook ik had hele erge haar uit val en had echt van alles gebruikt dus en naar de kapper geweest en ging me haar controleren wat ik te kort had en had er iets in gedaan en me haar valt nu niet meer dus dat zou ik doen
Mocro4eva
20-03-2004, 10:47
Je hebt op het verkeerde knopje gedrukt. :D
marocgirl18
20-03-2004, 13:52
jah heb op de verkeerde knop gedrukt hahha ik wou op iemand reageren maar ik heb zelf een topic geopend
alhoceimagek
20-03-2004, 15:25
Wuahahahahhahahhaha, Egt een Grapjas, man!
:maf2: ^*((E.s.S.m.A.t.J.u.H))*^ :maf2:
Origineel gepost door marocgirl18
ik had het ook ik had hele erge haar uit val en had echt van alles gebruikt dus en naar de kapper geweest en ging me haar controleren wat ik te kort had en had er iets in gedaan en me haar valt nu niet meer dus dat zou ik doen
vertel vertel wat heb je gedaan,meer details a.u.b,want ik heb namelijk ook last van haaruitval.............ben echt benieuwd :D
:zwaai:
Saloua1978
21-03-2004, 10:40
Ja ben ook benieuwd wat de kapper bij je heeft uitgespookt.
xxMocro_girlyxx
21-03-2004, 15:27
jaaa>. wat heeft ie gedaan?
marocgirl18
21-03-2004, 16:54
weet je ik had hele erge haar uit val he me haar ging steeds stuk welah heel erg dus ben naar een hele goeie nederlandse kapper geweest niet naar een surimaanse he die zijn slecht maar dus toen gingen ze iets in me haar doen wat ik te kort hadik weet niet presies wat en hebben wel 3 verschilldende dingen in me haar gedaan en welah metteen valt je haar niet ik zweer het het hielp echt ik was zo blij ik had alles geprobeert maar niks helpte
Sorry, ik snap helemaal niets van jouw berichtje.
Zou je 't nog 1 keer kunnen herhalen?
HAHAHAHAHA, volgens mij heb je op verkeerd knopje gedrukt yeah boerin. :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.