Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Westerse wereld; ontwikkeld Wij; nog steeds aan het discussieren over maagden

Pagina's : [1] 2 3 4

TfijoestHoceima
30-01-2009, 22:23

Titel zegt t al, daarnaast westerse wereld is al naar de maan gegaan en onderzocht, wij leren nog hoe je wodoe correct moet doen (bij wijze van spreke) Waar ligt dit aan? Is een serieuze vraag, wil graag de filosofen vandaag uithoren hierover :o

almohad
30-01-2009, 22:28
onderdrukking van de vrije geest en de vrouw verdiep je maar in de persoon pico dela mirblablabla weet niet meer hoe hij heet

TfijoestHoceima
30-01-2009, 22:34
dankje, heel leerzaam mohand

mouna01
30-01-2009, 22:34
Dat niet alleen hoor, Westerse wereld ontwikkeld en MAROKKANEN : maken nog steeds onderling onderscheid, roddelen, zaaien haat onder elkaar en nog veel meer :maf:

almohad
30-01-2009, 22:36

Pico della Mirandola

TfijoestHoceima
30-01-2009, 22:36
Dat niet alleen hoor, Westerse wereld ontwikkeld en MAROKKANEN : maken nog steeds onderling onderscheid, roddelen, zaaien haat onder elkaar en nog veel meer :maf: Ik had niet zoveel ruimte om dit als titel op te geven. :hihi:

TfijoestHoceima
30-01-2009, 22:37
Pico della Mirandola Ik ga eens 'google-en' lang niet gedaan.

studente88
30-01-2009, 22:39
Titel zegt t al, daarnaast westerse wereld is al naar de maan gegaan en onderzocht, wij leren nog hoe je wodoe correct moet doen (bij wijze van spreke) Waar ligt dit aan? Is een serieuze vraag, wil graag de filosofen vandaag uithoren hierover :o Omdat westerlingen een bepaald mentaliteit hebben ontwikkeld die wij arabieren en andere Islamitische (niet-Arabische) landen missen. Namelijk, de mentaliteit om nieuwsgierig te zijn, niks aan te nemen van anderen zonder geldige bron, altijd alert en kritisch te zijn. Dát is wat wij missen. Personen die in de naam van de Islam, de Islamitische wereld monddood proberen te maken, door elke keer als iemand zich té kritisch uitlaat over onze gemeenschap, deze persoon als verrader te bestempelen. Dát is wat wij missen. Onze mentaliteit is vaak, uitstellen is niet erg, te laat komen is niet erg en zo kan ik nog een heel eind verder gaan. Maar wij moslims moeten een keer stoppen luiheid te tolereren in de naam van de Islam. Wij als moslims hebben de plicht van Allah swt ons kennis uit te breiden, genoeg hadiths hierover.

TfijoestHoceima
30-01-2009, 22:40
Dat komt omdat wij mgharba uit een derde wereld land komen. Beetje achtergesteld dus. En de westerse wereld is voorop betreft ontwikkelingen. ps: los van onze mooie geloof Ja dit was ik vergeten te zeggen; de maagdelijkheids kwestie mbt tot onze cultuur, niet geloof. Goed dat je het aangeeft :nijn:

DiepOngelukkig
30-01-2009, 22:40
Niet alleen wij, Zonnetje van Alhouceima, iedereen. Iedereen discussiert over sex en maagdelijkheid. Neem maar een kijkje op andere niet-marokkaanse forumen, dan zul je het zelf zien. Jongeren, overal te wereld zijn druk in de weer wat betreft sex het over en weer uiswisselen van ervaringen, tips, fantasieen..het is nog allemaal nieuw voor ze, ze zijn nog in de ontdekkingsfase..straks al ze 30 jaar zijn hoor je ze niet meer hoor. Wat de maan betreft, de western zijn op de maan geweest en wij gaan naar de hemel omdat ''wij'' leren hoe we de wodoe correct zouden moeten verichtten. Inshallah.

TfijoestHoceima
30-01-2009, 22:41
Omdat westerlingen een bepaald mentaliteit hebben ontwikkeld die wij arabieren en andere Islamitische (niet-Arabische) landen missen. Namelijk, de mentaliteit om nieuwsgierig te zijn, niks aan te nemen van anderen zonder geldige bron, altijd alert en kritisch te zijn. Dát is wat wij missen. Personen die in de naam van de Islam, de Islamitische wereld monddood proberen te maken, door elke keer als iemand zich té kritisch uitlaat over onze gemeenschap, deze persoon als verrader te bestempelen. Dát is wat wij missen. Onze mentaliteit is vaak, uitstellen is niet erg, te laat komen is niet erg en zo kan ik nog een heel eind verder gaan. Maar wij moslims moeten een keer stoppen luiheid te tolereren in de naam van de Islam. Wij als moslims hebben de plicht van Allah swt ons kennis uit te breiden, genoeg hadiths hierover. Waaauw, mashAllah :o Good statement, je krijgt groen puntje van mij.

TfijoestHoceima
30-01-2009, 22:45
Niet alleen wij, Zonnetje van Alhouceima, iedereen. Iedereen discussiert over sex en maagdelijkheid. Neem maar een kijkje op andere niet-marokkaanse forumen, dan zul je het zelf zien. Jongeren, overal te wereld zijn druk in de weer wat betreft sex het over en weer uiswisselen van ervaringen, tips, fantasieen..het is nog allemaal nieuw voor ze, ze zijn nog in de ontdekkingsfase..straks al ze 30 jaar zijn hoor je ze niet meer hoor. Wat de maan betreft, de western zijn op de maan geweest en wij gaan naar de hemel omdat ''wij'' leren hoe we de wodoe correct zouden moeten verichtten. Inshallah. Jazeker, over sex wordt volop gediscussierd. Maar waar het mij om gaat is dat onze cultuur nog steeds zo gefocust is om het wel- niet bloeden of trouwen met een gescheiden vrouw (bijvoorbeeld) En wat de maan betreft was enkel een voorbeeld in hoeverre de westerlingen geschoold zijn. Maar je hebt wel een goed punt betreft het paradijs inshAllah, ook groen puntje voor jou ;)

studente88
30-01-2009, 22:46
Waaauw, mashAllah :o Good statement, je krijgt groen puntje van mij. Bedankt sgatje : )

almohad
30-01-2009, 22:46
Ik ga eens 'google-en' lang niet gedaan. Het grappige was dat hij geïnspireerd werd door het scheppingsverhaal van de Koran en een moslimgeleerde genaamd Abdel... (engelen buigen voor de vrije geest van de mens) als je het antwoord wilt weten op je vraag..dan zou ik me verdiepen in de Renaissance van Europa, pico was slechts 1 van de personen die een aanzet heeft gegeven

DiepOngelukkig
30-01-2009, 22:50

Jazeker, over sex wordt volop gediscussierd. Maar waar het mij om gaat is dat onze cultuur nog steeds zo gefocust is om het wel- niet bloeden of trouwen met een gescheiden vrouw (bijvoorbeeld) En wat de maan betreft was enkel een voorbeeld in hoeverre de westerlingen geschoold zijn. Maar je hebt wel een goed punt betreft het paradijs inshAllah, ook groen puntje voor jou ;) Hhahhahahahah, ik heb de titel wel erg letterlijk opgenomen. :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4