Bekijk originele versie : Twee verschillende maatstaven
Ik kan me echt dood irriteren aan sommige meestal Turkse of Marokkaanse jongens.
Ik loop bijv. op straat, alleen. Komt er op eens een groep jongens aanlopen, die je niet kent. Dan roepen ze iets tegen je, bijv. hoe gaat het?
Dan kan je 2 dingen doen:
* Je reageert erop, en zegt of het goed of slecht met je gaat. Maar dan ben je ineens een hoe.r omdat je zo met jongens omgaat.
* Je reageert niet, en loopt gewoon door. Maar dan ben je een ook een hoe.r omdat je je zogenaamd te goed voelt om met hun te praten.
Waar slaat dit op. Wat moet ik dan doen om iets goed te doen???????
loop nooit alleen op straat ... (neem je broer overal mee :) )
jk.
ik zou voor het 2de optie gaan, hetgeen anderen over mij denken ... laat me kompleeeeeeet koud. Ik sluit me stilzwijgend aan bij corrie ;)
Onslaught
27-10-2002, 11:47
Origineel gepost door Shorty
Ik kan me echt dood irriteren aan sommige meestal Turkse of Marokkaanse jongens.
Ik loop bijv. op straat, alleen. Komt er op eens een groep jongens aanlopen, die je niet kent. Dan roepen ze iets tegen je, bijv. hoe gaat het?
* Je reageert erop, en zegt of het goed of slecht met je gaat. Maar dan ben je ineens een hoe.r omdat je zo met jongens omgaat.
* Je reageert niet, en loopt gewoon door. Maar dan ben je een ook een hoe.r omdat je je zogenaamd te goed voelt om met hun te praten.
hahaha he gekkie ik zeg je een ding en luister goed, wat je ook doet, dat ben jij oke, dus **** hun als hun zo denken want je weet zelf het is neit waar, dus je zeg het zelf wat je ook doe je blijf voor een ****, dus laatz e denken want hun zijn hopeloos dus, en wees altijd jezelf, want neit iedereen is zo oke en suks meid :zwaai:
Gewoon nix terugzeggen Shorty.
Wat kan jou het schelen wat die jongens van je denken? Laat ze dan maar liever denken dat je capsones hebt.
Ik kijk ze zoiezo nooit aan en kijk van mezelf al nogal :boos: dus mocht er eentje toch nog wagen om iets te roepen dan :zweep:
GEWOON NIET NAAR OMKIJKEN DUS!
Het blijft hoedanook irritant om lastig gevallen te worden. Klojoos.
CLeOpaTrA01
27-10-2002, 13:52
je kunt er niet veel tegen doen....tis net onkruid, het blijft toch terug komen...ik zou me er dus maar niet te druk om gaan zitten maken, zijn ze niet eens waard...kortom > gewoon negeren die handel...
BIG KIZZAAAA CLEO...
MissBlaBla
27-10-2002, 14:02
Laat ze lekker denken tot ze een ons wegen...
Waarom moet je je daar druk om gaan maken?
Sommige jongens kunnen het gewoon niet laten om wat te roepen...
Al geven ze je negatieve benamingen, let it flow ;)
BlaBla
Origineel gepost door Shorty
Lieve Shorty, dat gedrag van zulke jongens kan je nie veranderen.
Maar als ik een meisje was dan ben ik liever de tweede hoe.r.
De tweede hoe.r, geeft die jongens geen aandacht.
Zodra zij doorloopt dan bezorgt zij die jongens een gevoel dat
goedkooper is dan dat van een hoe.r :o, geloof mij nou maar ;)
Shorty, hou je groot, zou iki zeggen :zwaai:
I agree gewoon ze laten denken. Wat interesseert jou nou wat ze denken. Uiteindelijk voelen zij zich maar niks...omdat jij hun geen aandacht gaf...dan voelen ze en zich voor *** staan....en lelijk.....dus zij zitten ermee.
Beslama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.