Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik hou van hem, maar niet verliefd geweest!!!!

oOAMALOo
19-03-2004, 19:57

ik zit met een heel raar gevoel. Ik heb namelijk ongeveer een jaartje geleden een hele leuke jongen leren kennen. We kenden elkaar nog niet zo goed en we hebben heel kort een relatie gehad. Maar ik ben nooit echt verliefd geweest op hem, maar ik heb nu het gevoel dat ik van hem houd :Iluvu: Zonder dat ik echt op hem verliefd ben geweest. Ik weet van zijn kant dat hij ook niet op mij verliefd is maar hij zegt wel dat ie van me houd en dat ik voor hem het meisje ben waar hij mee verder wil. En als ik hem een weekje niet heb gesproken dan mis ik hem al ontzettend... :( Is er iemand die dit ook heeft gehad... En hebben jullie advies voor me, wat moet ik doen....waait het wel over....off??????? heeft er iemand zoiets meegemaakt ??? en wat heb je in die situatie gedaan... alvast bedankt voor jullie racties :D

Lady_moi
19-03-2004, 20:04
Verliefdheid waait weg. Houden van nie...Enkel als gij da wilt. Hmm ik kan u nie zeggen dat ge erin moet opgaan want ik ken die jongen nie. Mja..volg u hart maar verlies u hoofd er nie bij want u hart kan u soms bedriegen. Liefde maakt blind..Ma goed effe positief zien..Als hij echt van u houd dan komt hij u hand vragen..Als dat nie mogelijk is dan wachten jullie wel op mekaar als jullie echt van mekaar houden!

LoVeLy_HaNaN
19-03-2004, 20:25
Hey meid, Het kan tog owk gewoon dat je van die jongen houdt, maar niet houden op de verliefdelijke manier. Je kan tog owk gewoon van hem houden, zoals je van je vriendinnen houdt enso. Dat je van hem houdt, betekent niej gelijk dat je helemaal ondersteboven van hem ligt, dat je helemaal verliefd op hem bent. Ik heb owk goede vrieden, en ik hou owk van ze. Maar ik hou van ze op een andere manier, ik hou van ze zoals ik van m'n vriendinnen hou. Je moet goed nadenken of je verliefd op hem bent. Ben je niej verliefd op hem, dang betekent het niej dat je niej van hem houdt. Denk goed na: wil je iets met hem beginne omdat je op hem verliefd bent, of wil je hem gewoon als een goede vriend houde

alhoceimachaima
19-03-2004, 21:11
Origineel gepost door Lady_moi Verliefdheid waait weg. Houden van nie...Enkel als gij da wilt. Hmm ik kan u nie zeggen dat ge erin moet opgaan want ik ken die jongen nie. Mja..volg u hart maar verlies u hoofd er nie bij want u hart kan u soms bedriegen. Liefde maakt blind..Ma goed effe positief zien..Als hij echt van u houd dan komt hij u hand vragen..Als dat nie mogelijk is dan wachten jullie wel op mekaar als jullie echt van mekaar houden! :goedzo: goed gezegt :zwaai: bn et er mee eens

Lady_moi
19-03-2004, 21:15

Ok. Tis maar ne raad.

oOAMALOo
19-03-2004, 21:53
bedankt voor jullie reacties er is 1 ding dat ik zeker weet en dat is dat ik meer van hem hou dan een gewone vriend als ik smorgens opsta is hij de eerste waaraan ik denk als ik s avonds ga slapen ook en de hele dag door ...... we hebben het ook over trouwen gehad enzo maar ik wil nog niet ik vind mezelf te jong en ik wil me school eerst afmaken ik hou heel veel van hem maar ik mis die verliefdheid die ik bij en andere wel heb gehad.. we hebben vaak discussies om niks en daaruit komt weer ruzie en ik weet soms niet wat ik met hem aanmoet...maar ik kan gewoon niet boos zijn op hem. me vriendinnen zeggen dat het juist goed is af en toe een ruzie maar ik weet niet of dat wel zo goed is. hij zit gewoon in mijn geheugen gegrafeerd ik heb vaak geprobeerd over hem heen te komen en hem te vergeten...maar het lukt gewoon niet

oOAMALOo
19-03-2004, 22:11
is er toevallig iemand anders die dit weleens heeft meegemaakt?

maybeitsme
20-03-2004, 00:35
Hoe oud ben je dan eigenlijk als ik vragen mag

BerberLayD
20-03-2004, 11:03
http://forums.marokko.nl/images/vb_bullet.gif Verliefd zijn is niet altijd het bewijs van houden van. Maar het kan zijn dat je 'm gewoon als een broer ziet. Alleen het niet wil geloven. Ik zou een paar weken de tijd nemen om alles op een rijtje te zetten.