Bekijk originele versie : Niet alleen sommige Marokkanen zijn criminelen je hebt ze ook onder Nederlanders.
Twintig rechercheurs onderzoeken liquidatie Hoogland
Uitgegeven: 19 maart 2004 12:30
HOORN - De politie heeft een twintig man groot rechercheteam samengesteld dat de moord op Martin Hoogland onderzoekt. De politie heeft vrijdagmorgen officieel vastgesteld dat het slachtoffer Hoogland is, de moordenaar van topcrimineel Klaas Bruinsma. Dat heeft een woordvoerder van het Openbaar Ministerie gezegd.
De politie moet nog sectie verrichten op het lichaam van Hoogland. Over het verdere onderzoek en de hoek waarin de dader(s) wordt gezocht, doet justitie momenteel geen uitspraken. "Wij houden even een radiostilte", aldus de woordvoerder.
Hoogland werd donderdagmiddag op het Keern in Hoorn van zijn fiets geschoten met een automatisch wapen. De dader is te voet gevlucht.
Het slachtoffer werd in 1993 door het gerechtshof in Amsterdam veroordeeld tot twintig jaar celstraf voor onder meer de moord op Bruinsma voor het Hilton Hotel in Amsterdam 27 juni 1991. Hoogland zat sinds een maand of drie in Hoorn in een open inrichting het laatste deel van zijn straf uit. Hij mocht regelmatig het terrein verlaten.
Origineel gepost door Multikul
Kan mij de georganiseerde misdaad nou schelen. Het is de ´hufterige´criminaliteit die ik niet kan uitstaan. Huftertjes die jagen op onze zwakken; bejaarden en vrouwen. Laat de mafia elkaar maar afmaken, doe het alleen niet in mijn voortuin.
Jaja praat ht maar goed multikul het blijven gewoon criminelen.
Of je nou een tasjesdief bent of dat je nou je met het GROTE werk bezig houdt.
Wat ben jij toch goed in schoonpraten
Doeiiiiiiii :zwaai:
Origineel gepost door osdorp
Je gaat toh nie deze criminele vergelijken met mocroz. Mocroz kunnen alleen maar tasje pikken, zakkenrollen, pockets rippen enz. Deze criminelen zijn hardcore! Onderwereld is nie nix. Die Yugo's zijn erg ouwe.
Ja dus Osdorp praat je daarmee hun criminaliteit wel goed dan.
Damnnn het lijkt wel alsof je er trots op bent :rolleyes:
Voor mij geldt alle criminelen aanpakken en als daar Yugo's bijhoren oppakken die hap! :zwaai:
Waar praat ik het goed?
Ik citeer: Kan mij de georganiseerde misdaad nou schelen.
Nu het een Nederlander is kan het je opeens niets schelen omdat het georganiseerde misdaad is!
Joh ga toch spelen :zwaai:
Origineel gepost door osdorp
Ik heb nooit hun goed laten praten. Ik gaf alleen aan dat het niveau van bei de soorten criminaliteit wel groot is. Ja DUUHHH het is allebei slecht maar onderwereld criminaliteit is naar mijn mening wel veel ergere criminaliteit.
Ja daarom moeten ze zich bezighouden met zulke dingen aanpakken die veel erger zijn.
Als je een topcrimineel pakt dan heb je meer bereikt!
Kill a few then you are a murderer.
Killl many then you are a conquerer!
AlHoceima_Leila
19-03-2004, 18:23
Criminelen geen moer mee te maken :D :cool:
Nee man criminlen zijn niet goed :jammer:
Je wilt in ieder geval niet met ze te maken hebben. Vooral in Amsterdam is de onderwereld buitengewoon medogenloos. Probleem is dat ze moeilijk aan te pakken zijn, vaak beschikken ze over netwerken in informanten. Wanneer ze er 1 te pakken krijgen prima, maar het kost miljoenen euro´s voordat je er 1 daadwerkelijk achter de tralies hebt, en dan zitten ze een jaar of vier. Ik heb ooit een college gehad waar een hoogleraar economie stelde dat je voor een gezonde economie een ´ondergrondse´economie nodig hebt, ik ben echter zijn redenatie vergeten. Maar ik ondervind geen last van deze galbakken (prima als ze geliquideerd worden) Ook heb ik geen last van marokkanen (ik ben stevig gebouwd), maar mijn oma durft amper meer over straat in haar geboorteplaats vanwege marokkaanse jongeren, ze is namelijk al twee keer berooft en ja door marokkanen (85 is ze). DAT vind ik erg.
Erg voor je oma wat ik wel graag wil weten is hoe ze wist dat het marokkanen waren? Er wonen hier ook namelijk Algerijnen, Turken, Egyptenaren jeweet Multicutureel Nederland.
En dat je zegt ik heb geen last van Marokkanen want ik ben stevig gebouwd :rolleyes: die slaat al helemaal nergens op wat wil je er eigenlijk mee zeggen dat Marokkanen met jou niet moeten sollen. Volgens mij heb je het dan over marokkaanse jongens van een jaartje of 14 , 15.
PS: Zit jouw grootmoeder niet in een bejaardentehuis zoals vele oma's van Nederlanders??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.