Bekijk originele versie : verleiding tot s*x
mr_relaxed
19-03-2004, 16:14
Hallo iedereen
ik zit met vragen in mijn hoofd dat ik denk wie is er nou zo stom!!!!!!!
ik hoor vaak van jongens dat ze met een lieve mooie meisje een relatie hebben en dat ze nog maagd is en bla bla bla bla.
En ze proberen die meid dan te ontmaagden door haar allemaal leuke dinge te beloven en zeker met haar te gaan trouwen, maar zodra ze hebben bereikt wat ze wilde, gaan ze ervan door.
Nu is mijn vraag hebben veel meiden dit meegemaakt???
(ik heb zoiets nog nooit gedaan en ben dat ook nooit van plan te doe!!!!)
Dan denk ik meid ben je nu echt zo dom of ben je verblind door de liefde.........
Dit is toch erg of niet dan (al denk ik van sommige die dat wel verdienen!!!! hoe ze erbij lopen!!!!!!)
:kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:
OujDa_LaDy
19-03-2004, 16:22
Komt Volgens Mij Vaak Voor..:ego:
mocro_souhaila
19-03-2004, 16:31
ewa ja niets tegen te doen..ook dom van die meiden dat ze erin trappen...
Kuss Souhaila
mr_relaxed
19-03-2004, 16:45
thx voor jullie reacties
ik kan er alleen nog niet bij met mijn verstand dat dit NU nog het geval is bij velen onder ons......
ja kijk ik bedoel die meiden vragen er zelf om zoals je al zei ze lopen er niet bepaald echt netjes bij om het maar zacht te zeggen maar die jongens krijgen het later zelf nog te verduren want boontje komt om zijn loontje tog nou gelukkig ben jij nie zo
xxx van mij
Origineel gepost door soureya
ja kijk ik bedoel die meiden vragen er zelf om zoals je al zei ze lopen er niet bepaald echt netjes bij om het maar zacht te zeggen maar die jongens krijgen het later zelf nog te verduren want boontje komt om zijn loontje tog nou gelukkig ben jij nie zo
xxx van mij
Ik loop er zelf heel normaal bij enzo, maar het nou op die meiden af te schuiven is niet echt eerlijk van je, want niemand vraagt erom .
lady_khadija
19-03-2004, 17:40
Origineel gepost door mr_relaxed
thx voor jullie reacties
ik kan er alleen nog niet bij met mijn verstand dat dit NU nog het geval is bij velen onder ons......
zo naif ben ik niet...... want je hoort ook steeds meer over pooiers etc, dus ben ik helemaal op mijn hoede.. :D
en ik trap niet zo snel in die praatjes van '' ik wil met je trouwen'' etc etc..
:zwaai:
ps. heb daar niet eens tijd voor!!!!!! moet al mijn aandacht vestigen op school!! :(
dirtysanchez
19-03-2004, 17:49
wie geil is moet doen wat hij/zij niet laten kan
het is gewoon dom om in zulke praatjes van die jongetjes in te trappen denken die meiden nooit na, het komt al zo vaak voor dat ze niet eens denken: het is maar een *** en je kiest er zelf voor.
amira_roosje
19-03-2004, 21:11
ik hoor da vaker en vaker en ik begrijp dat nie hoe da zover kan komen dat een meisje iets kostbaar geeft voor iemand. ik vind ook heel raar en zal het altijd raar vinden
woehakoesen
19-03-2004, 22:11
:D Salaam oeleikoem mensen...
Ten eerste moet je heel goed nadenken voor dat je zo'n meid gaat misleiden... je pleegt namelijk ALLEBEI een hele grote zonde...
dus niet altijd op de meiden afschuiven... (ze denken alleen aan hun pikie's omdat moment)... maar ze beseffen niet hoe groot hun straf zal zijn op de dag des oordeels :zweep:
Maar Gair InschAllah (het kan jullie zusjes overkomen:boos:
ma3salaam :zwaai:
tkehbinitto
20-03-2004, 01:30
Origineel gepost door mr_relaxed
Hallo iedereen
ik zit met vragen in mijn hoofd dat ik denk wie is er nou zo stom!!!!!!!
ik hoor vaak van jongens dat ze met een lieve mooie meisje een relatie hebben en dat ze nog maagd is en bla bla bla bla.
En ze proberen die meid dan te ontmaagden door haar allemaal leuke dinge te beloven en zeker met haar te gaan trouwen, maar zodra ze hebben bereikt wat ze wilde, gaan ze ervan door.
Nu is mijn vraag hebben veel meiden dit meegemaakt???
(ik heb zoiets nog nooit gedaan en ben dat ook nooit van plan te doe!!!!)
Dan denk ik meid ben je nu echt zo dom of ben je verblind door de liefde.........
Dit is toch erg of niet dan (al denk ik van sommige die dat wel verdienen!!!! hoe ze erbij lopen!!!!!!)
:kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:
verblind door tkehbin, ze3ma door de liefde. De grap is dat het altijd de schuld van de vrouw is, het is ook haar verantwoordelijkheid.
als je als vrouw, het doet voor je gertouwd bent, dan moet je gewoon je bek houden en de consequenties aanvaarden. of gewoon niet doen.
misSanae
20-03-2004, 10:34
Hoor de laatste tijd dat het steeds vaker gebeurt, waar hun verstand zit weet ik niet, maar de meeste denken inderdaad dat hij met haar zal trouwen, die jongen heeft niets te verliezen, want uiteindelijk zal hij toch kunnen trouwen met iemand anders, maar haar leven is daardoor verpest. Maar uiteindelijk moeten we allemaal verantwoording afleggen bij Allah(swt). Ik begrijp ook eerlijk gezegd niet dat een jongen van alles gaat beloven en dat als hij eenmaal gehad heeft wat hij wil, gewoon weggaat. Ze zijn allebei fout.
BerberLayD
20-03-2004, 11:08
http://forums.marokko.nl/images/vb_bullet.gif
Dat is geen kwestie van verdienen of niet verdienen.
Het meisje dat gebruikt word is duidelijk naïef, onweten of verblind door liefde. Liefde die er niet is.
Als het meisje naïef is, zal ze tóch wat moeten doen aan die eigenschap. Want uiteindelijik is zij óok éen van de twee die de verklaring af moet leggen bij Allah swt. Éen van de redenen waarom een haram-relatie dus haram is.
Als het meisje onweten is, zou ze meer moeten luisteren naar de verhalen van anderen die het meegemaakt hebben. Ik raad elk meisje die aan een haram-relatie is begonnen ermee te stoppen en/of als ze het niet wil, dan toch andermans verhaal aanhoren.
En als het meisje verblind is door liefde. Dan weet ze nog niet wat liefde is. :)
---------------------------------------------------
De tweede vn de twee die een verklring moet afleggen is de jongen die het gedaan heeft.
Hij is verblind door de haat die shitain met een doek voor z'n ogen heeft gelegd. Hij wil het vrouwelijk geslacht verkrachten vernederen door het zo te behandelen.
Lady_moi
20-03-2004, 14:44
In mijn omgeving ken ik maar 1 meiske :rolleyes: die da heeft meegemaakt :jammer:
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.