Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jongens zijn raar!!!

Pagina's : [1] 2

narcis
27-10-2002, 00:11

soms leer je een marokkaanse jongen kenne op school of waar dan ook, dan denk je van GOH,Wat een mentaliteit zeg!!! dan doen ze netalsof ze modern zijn en open enzo,maar na een aantal dagen merk je echt dat ze absoluut FAKE zijn!!!!!!!!! Waarom????????...........ik bedoel, iemand moet je leren kennen zoals je bent, waarom toneel spelen en dat doen de meeste Marokanen(JONGENS) Echt zij moeten echt het theaterwereld intreden!!!!!!!!!!!! :kwaad:

Saiyan
27-10-2002, 00:15
Oh ja?

Dida
27-10-2002, 00:16
GtSt heeft mensen nodig:stout:

Khalid_B
27-10-2002, 00:26
Beste Narcis, Kun jij met 100 percent zekerheid zeggen dat ik ook zo ben? En kun jij met 100 percent zekerheid zeggen dat al de jongens hier op deze site ook zo zijn? of nog beter, kun jij met 100 percent zekerheid zeggen dat ALLE jongens zo zijn? groetjes

Dida
27-10-2002, 00:28

Origineel gepost door GEBROKEN ppfff over vrouwen niet gesproken die hebben hun degree gehaalt in faken :D :zwaai: Kheb al een paar Grammy's en Oscar's binnen.. :p

narcis
27-10-2002, 01:02
ok ok ,maar de meesten zijn zo!!!!!!!! ...........80%%%%%%%%!!!!!!

Mr_Amir
27-10-2002, 01:07
Euuh...waar zijn de audities ..:rolleyes:

AlMoet-Oukil
27-10-2002, 01:10
Origineel gepost door narcis soms leer je een marokkaanse jongen kenne op school of waar dan ook, dan denk je van GOH,Wat een mentaliteit zeg!!! dan doen ze netalsof ze modern zijn en open enzo,maar na een aantal dagen merk je echt dat ze absoluut FAKE zijn!!!!!!!!! Waarom????????...........ik bedoel, iemand moet je leren kennen zoals je bent, waarom toneel spelen en dat doen de meeste Marokanen(JONGENS) Echt zij moeten echt het theaterwereld intreden!!!!!!!!!!!! :kwaad: Oe Nti Melki Dinnemok esh dek liek shie jongen...leer ze dan niet kenne gek!! 3ala snotneus...eerst ontmoeten en daarna commentaar iwa bekay fedar 3la rb3 teh hjo-oet...eh eh alatief...shel fikie te3 hdra gejba...oef..iwaa beter kan je dan niet met ze omgaan en heb je geen last van Toneel gra oula l`boul AJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS

SweetRose
27-10-2002, 01:11
sluit dan geen vriendschap met jongens hé xxx

AlMoet-Oukil
27-10-2002, 01:14
Origineel gepost door zin 'n midar sluit dan geen vriendschap met jongens hé xxx AMI TAKIII DUHHH WALLAHILA IK BEDOEL MAAAAAAAAAAAAR>.... BOX ZET DIE ANNOE EVENTJES HOOR (Y) AIIIIIIII ...soms heb je van die mensen he....en dan!!!!weet ik echt niet hoe of wat.... :confused:

Hanaetje
27-10-2002, 02:59
Jongens zijn raar? Nu pas door?? :D En niet alleen guyzz zenne.........ge hebt van die girliezzzz die een beetje:maf2: :D Thalla

RodRambone
27-10-2002, 02:33
Jongens zijn inderdaad heel raar. Ik ben er zelf 1 en ik begrijp niks van mezelf. Ik ben een compleet mysterie. :confused:

SakinaS
27-10-2002, 10:23
Mn konijntje is van dag 1 dat we elkaar leerde kennen nog steeds hetzelfde..ik ben niet alleen op zn uiterlijk maar ook op zn innerlijk gevallen dus...het ligt eraan wie je treft! ;)

narcis
27-10-2002, 16:13
euhm.............effe voor de duidelijkheid, wat ik bedoel is dat jongens geen normale vriendschap aankunnen!!!!!! ik heb het niet over een relatieeee!!!!!!!!!!!!! a jemma elhbiebba GOED LEZEN!!!

Khalid_B
27-10-2002, 23:25

Origineel gepost door narcis ok ok ,maar de meesten zijn zo!!!!!!!! ...........80%%%%%%%%!!!!!! Narcis, Zelfs dat kan niet, want dat zou betekenen dat je 80 percent van alle jongens kent. En dat lijkt mij toch wel zeer onwaarschijnlijk. groetjes.

Pagina's : [1] 2