Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : ~*[ Nieuwe Hindoestaanse films met Ned. Ondertiteling!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

saiya
28-01-2009, 21:17

Rab Ne Bana Di Jodi nl.subs (2009) Yuvvraaj nl.subs(2008) Singh Is Kinng nl.subs (2008) Om Shanti Om! (2005) http://2.bp.blogspot.com/_L2xQX5qyQlw/Rzl110oD17I/AAAAAAAAJ84/CsvVgG1mDjw/s400/om-shanti-om.jpg En meer... Hierzo downloaden :D : http://www.ma ro qui.nl/forums/forumdisplay.php?f=15

houdahakima
02-02-2009, 18:01
heb ze al heel lang hahah met je nieuw om shanti om is al 2 jaar geleden in november ofzo uit dus 2007 hahah heb ze allemaal thuis liggen.. en ik ben tegen piraty ofzo :o hahahaha maar wel lieff (K)

saiya
02-02-2009, 22:37
heb ze al heel lang hahah met je nieuw om shanti om is al 2 jaar geleden in november ofzo uit dus 2007 hahah heb ze allemaal thuis liggen.. en ik ben tegen piraty ofzo :o hahahaha maar wel lieff (K) Om Shanti Om is niet eens van 2007, maar uit 2005. Staat er ook achter in size=5, maar thanks voor uppen :goedzo:

saiya
02-02-2009, 22:39
Kun je 'm ook op dvd zetten?:o Als je een dvdspeler hebt die ook avi kan afspelen kan dat zeker :D , ik doe ook altijd branden is fijner kijken op tv scherm :o

magreb
02-02-2009, 22:48

Als je een dvdspeler hebt die ook avi kan afspelen kan dat zeker :D , ik doe ook altijd branden is fijner kijken op tv scherm :o Uhmm ik heb een hind. meisje die mij alijd films leent alleen neemt ze er zoveel mee dat ik niet weet welke ik moet kijken en ze vallen vaak ook niet echt in mijn smaak... Heb je misschien aanraders voor me!! Dus welke echt leuk zijn om te kijken, dan zal het een stuk makkelijker zijn.. Ik hoor nog van je!!

saiya
02-02-2009, 22:54
Uhm, Rab Ne Bana Di Jodi vond ik persoonlijk wel mooi :o En ojaaaaa Dostana was ook best grappig, wel beetje te modern de hoofdrolspeelster heeft de hele film korte kleren aan :haha: !

magreb
02-02-2009, 22:57
Uhm, Rab Ne Bana Di Jodi vond ik persoonlijk wel mooi :o En ojaaaaa Dostana was ook best grappig, wel beetje te modern de hoofdrolspeelster heeft de hele film korte kleren aan :haha: ! Oke bedankt, laat me weten als er andere leuke in je op komen!;)

Mystiqua
02-02-2009, 23:44
Uhmm ik heb een hind. meisje die mij alijd films leent alleen neemt ze er zoveel mee dat ik niet weet welke ik moet kijken en ze vallen vaak ook niet echt in mijn smaak... Heb je misschien aanraders voor me!! Dus welke echt leuk zijn om te kijken, dan zal het een stuk makkelijker zijn.. Ik hoor nog van je!! pak pen en papier en noteer: baabul kabhi alvidaa na kehna veer zaara kal ho na hoo kabhi kushi kabhi gham fanaa vivah aaja nachle salaam namaste paheli kuch kuch hota hai black laaga chunari mein daag main hoon na chalte chalte hum tum bunty aur babli saathiya devdas salaam e ishq heyy babyy bachna ae haseeno umrao jaan jodha akhbar life in a metro fashion de taali partner rang de basanti mujhse shaadi karoge mujhse dosti karoge dosti jaan e mann dhan dhana dhan goal awarapan baghban dilwale dulhnia le jayenge parineeta bhool bhulaiyaa kismat connection Genoeg voorlopig??? :maf:

magreb
02-02-2009, 23:47
pak pen en papier en noteer: baabul kabhi alvidaa na kehna veer zaara kal ho na hoo kabhi kushi kabhi gham fanaa vivah aaja nachle salaam namaste paheli kuch kuch hota hai black laaga chunari mein daag main hoon na chalte chalte hum tum bunty aur babli saathiya devdas salaam e ishq heyy babyy bachna ae haseeno umrao jaan jodha akhbar life in a metro fashion de taali partner rang de basanti mujhse shaadi karoge mujhse dosti karoge dosti jaan e mann dhan dhana dhan goal awarapan baghban dilwale dulhnia le jayenge parineeta bhool bhulaiyaa kismat connection Genoeg voorlopig??? :maf: Aaaah ik kan mn ogen niet geloven:eek: hahaha Nou dan weet ik zeker bij wie ik terecht kan volgende keer... Echt heeeeeeeeeeeeel erg bedankt:D :goedzo:

Mystiqua
02-02-2009, 23:48
Aaaah ik kan mn ogen niet geloven:eek: hahaha Nou dan weet ik zeker bij wie ik terecht kan volgende keer... Echt heeeeeeeeeeeeel erg bedankt:D :goedzo: Graag gedaan :D Trouwens de mooisten staan bovenaan, dus je kan een beetje die volgorde afwerken...

magreb
02-02-2009, 23:51
Graag gedaan :D Trouwens de mooisten staan bovenaan, dus je kan een beetje die volgorde afwerken... Ik moet denk ik jou naam ook opslaan hahaha:hihi:

Mystiqua
02-02-2009, 23:53
Ik moet denk ik jou naam ook opslaan hahaha:hihi: haha dat mag ook :hihi: , maar je moet oppassen, als je mijn adviezen gaat opvolgen qua films ga je ook zo'n bollywood verslaafde worden :maf2: .

magreb
02-02-2009, 23:59

haha dat mag ook :hihi: , maar je moet oppassen, als je mijn adviezen gaat opvolgen qua films ga je ook zo'n bollywood verslaafde worden :maf2: . daar heb ik geen problemen mee, ik ben gek op hind. films!! Alleen soms dan verspil ik dikke 3 uur aan zo'n film en achteraf vind ik hem lelijk, vandaar dat ik voortaan alleen aanraders wil.. Tot nu toe waren deze mijn beste: Vivah Kahbi kushi kabi gham & Veer en zaara

Mystiqua
03-02-2009, 00:22
Nou dan moet je de volgenden zien: dit zijn ook de mooiste liedjes van de films... dan heb je een idee wat je kunt verwachten :D kabhi alvidaa na kehna http://www.youtube.com/watch?v=I5dezdY2cOc fanaa http://www.youtube.com/watch?v=I5dezdY2cOc baabul http://www.youtube.com/watch?v=tPg31Uy1E_0

Newwoman_
03-02-2009, 01:00
op welke link kan ik je film bekijken??.. aaah kan je kal ho na ho erop zetten:|

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6