Bekijk originele versie : met welk programma kan ik flash op cd zetten ?
ik doe toch nog maar een poging !!!
want ik ben echt radeloos !!!!
met welk programma kan ik flash op cd zetten ?ik hoop op een reactie !!
alvast bedankt.
marocieboy
28-01-2009, 22:14
als ik je vraag goed begrijp dan wil jij flash bestanden (flv.) omzetten in een dvd?
dan heb je dit programma nodig, dit is een gratis converter (omzetter):
http://www.any-flv-player.com/flv_player/freeware_convert_flv_to_dvd.html
succes
bedankt voor je antwoord..
Wat ik eigenlijk wil is flash op cd zetten zodat ik het in de auto kan beluisteren, het zijn van die islam flashes met aangrijpende teksten en mooie achtergrond geluiden...
ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel !!
duizend maal bedankt
!
moonwalker
28-01-2009, 22:48
Wat ik eigenlijk wil is flash op cd zetten zodat ik het in de auto kan beluisteren, het zijn van die islam flashes met aangrijpende teksten en mooie achtergrond geluiden...
duizend maal bedankt
!
Je kunt geen Flash beluisteren in je auto. Flash bestanden kunnen niet afgespeeld worden door auto radio's.
Daarom zei ik ook "rip het geluid eraf" en maak er een mp3 bestand van. Die kun je dan in je auto beluisteren als je radio tenminste MP3 bestanden kan afspelen. Zo niet moet je ze omzetten naar normale cd liedjes.
marocieboy
29-01-2009, 00:26
duizend maal bedankt
!
met dit programma kun je 'rippen' het geluid eruit krijgen en dan als mp3 bestand(en) opslaan:
http://www.aoamedia.com/audioextractor.htm
succes :)
ik ga t meteen proberen kijken of dat het lukt !
bedanlt bedankt !!!!
moonwalker
29-01-2009, 16:36
met dit programma kun je 'rippen' het geluid eruit krijgen en dan als mp3 bestand(en) opslaan:
http://www.aoamedia.com/audioextractor.htm
succes :)
Dan heeft ze nog steeds problemen als haar auto radio geen mp3 ondersteunt. Daarom heb ik haar ook de vragen gesteld, want straks gaat ze hier vragen waarom haar mp3 het niet doet in haar auto.
Check eerst je radio of hij mp3 ondersteunt en daarna kun je programma's downloaden die het geluid van flash bestanden als mp3 kunnen opslaan. Goede programma daarvoor is ook youtube downloader:
http://youtubedownload.altervista.org/
als het maar in jip en janneke taal is ... !!!
ik moet zeggen dat het me is gelukt ik heb er gewoon een audio cd van gemaakt met behulp van nero !!!!
duizendmaal bedankt !!!
youtubedownloader heb ik ook maar die is toch alleen maar voor youtube... en download manager ??? waar ik eigenlijk heen wil varen :o :o :o hoe kan ik op een site flashes "jatten" als deze niet gedownload kunnen worden??? volgens mij draait mijn nederlands nu ook door !!
ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel !
moonwalker
29-01-2009, 20:44
als het maar in jip en janneke taal is ... !!!
ik moet zeggen dat het me is gelukt ik heb er gewoon een audio cd van gemaakt met behulp van nero !!!!
duizendmaal bedankt !!!
youtubedownloader heb ik ook maar die is toch alleen maar voor youtube... en download manager ??? waar ik eigenlijk heen wil varen :o :o :o hoe kan ik op een site flashes "jatten" als deze niet gedownload kunnen worden??? volgens mij draait mijn nederlands nu ook door !!
ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel !
Youtubedownloader heeft twee mogelijkheden. Downloaden van videos van youtube en omzetten (converteren) van videos die je hebt gedownload. Open de programma dan zul je twee keuzes zien.
Hangt eigenlijk vanaf van welke site je de video wilt jatten. Type alleen op google "download from naam van website" en je zult genoeg oplossingen vinden voor je probleem.
Succes.
ik wil jatten:hadj: :hadj: van aljaqeen.com
het is voor een goed doel:ego:
moonwalker
29-01-2009, 21:10
ik wil jatten:hadj: :hadj: van aljaqeen.com
het is voor een goed doel:ego:
Jatten van een website met zo een naam, voel ik me niet goed door hoor. :eek:
Bovendien bestaat de website niet of je hebt het verkeerd geschreven.
dit is de juiste website: al-yaqeen.com
moonwalker
29-01-2009, 22:18
Is makkelijk om de videos eraf te halen daar. Laat weten welke je wilt, dan stuur ik je de link.
Sorry dat ik laat ben met reageren, maar zat de video over ouders te kijken. Laat je wel nadenken eigenlijk. :(
50_dirham
30-01-2009, 13:49
Downloadmanager
effe op google zoeken
eigenlijk wil ik ze bijna allemaal, maar ook op andere sites, kan je niet zeggen hoe het moet of met welke programma anders wordt het een lange reis !!!
en download manager heb ik zelf ook dacht ik !
hoop snel te horen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.