Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn werkgever zoekt

rnaj
19-03-2004, 15:03

Het gaat weer beter in nederland. Mijn baas zoekt nieuw ICT personeel (detachering) Gezien het huidige aantal marok-collega's maakt iedereen een goede kans. Nederlanders ook welkom. http://www.axiomagroep.nl/ict/vacatures.php

Tempelier
19-03-2004, 15:13
Is dit een baan waarbij je de hele dag op Marokko.nl kan rondhangen? :D

rnaj
19-03-2004, 15:14
Origineel gepost door Tempelier Is dit een baan waarbij je de hele dag op Marokko.nl kan rondhangen? :D Wel als je zo goed bent als ik :boogie:

Tempelier
19-03-2004, 15:19
Zo goed als jij zijn er vast maar heel weinig ;)

smartie4
19-03-2004, 15:58

Bij de shell op mijn eigen afdeling zoeken ze een administratief medewerker als je marokkaans bent en je hebt een MBO opleiding dan ben je van mijn part aangenomen aangezien ik de keuze moet maken m vr gr

Gelti
19-03-2004, 16:23
He Smartie ik heb interesse. Laat je me weten wat voor profiel je zoekt.

smartie4
19-03-2004, 16:25
Origineel gepost door Gelti He Smartie ik heb interesse. Laat je me weten wat voor profiel je zoekt. studie HBO het is voor 6 maanden daarna wordt er gekeken voor een vast dienstverband heb alleen je cv nodig en dan kijk ik het na je hoeft hem niet te sturen alleen werkervaring is genoeg als je dat hebt en het is fulltime

OneTouch
20-03-2004, 18:57
Ik ken nog wel iemand die op zoek is naar een baan. Hoeveel verdient het en wat is de standplaats?

Aliplus
21-03-2004, 15:40
Origineel gepost door OneTouch Ik ken nog wel iemand die op zoek is naar een baan. Hoeveel verdient het en wat is de standplaats? hahaha jij kent er eentje die wil werken. wat veel. :giechel: :giechel: :giechel:

OneTouch
21-03-2004, 19:27
Origineel gepost door Ali+ hahaha jij kent er eentje die wil werken. wat veel. :giechel: :giechel: :giechel: Weet je waarom het er maar eentje is? Omdat mijn vriendenkring alleen maar bestaat uit mensen die zeer gewild zijn bij werkgevers en dus allemaal al een leuke baan hebben! :D

Aliplus
21-03-2004, 21:21
Origineel gepost door OneTouch Weet je waarom het er maar eentje is? Omdat mijn vriendenkring alleen maar bestaat uit mensen die zeer gewild zijn bij werkgevers en dus allemaal al een leuke baan hebben! :D Oja, mijne niet dan? het heeft er niks mee te maken, bedrijfen gaan Failliet.