Bekijk originele versie : hulp aan weeskinderen in marokko
HALLO ALLEMAAL,
IK BEN SAMEN MET EEN AANTAL LEERLINGEN BEGONNEN AAN EEN PROJECT DAT HEET: SAMEN VOOR EEN BETERE WERELD.
WE GAAN IN MEI OP EEN STUDIEREIS NAAR MAROKKO.
HIERVOOR ZIJN OPZOEK NAAR KINDERKLEDING VANAF DE LEEFTIJD 0 T/M 25. WE GAAN KROTTENWIJKEN BEZOEKEN, WEESHUIZEN EN SCHOLEN.
ALLES IS WELKOM, KLEDING, SPEELGOED EN SCHOOLSPULLEN!!!
IN MAROKKO ZIJN JONGEREN DIE OP STRAAT ZIJN GEZET DOOR HUN OUDERS OF WEES ZIJN EN HET MET WEINIG MOETEN DOEN, HELAAS REALISSEREN WIJ ONS NIET ALTIJD HOE GOED WIJ HET HIER HEBBEN EN DAT ER AAN DE ANDERE KANT VAN DE WERELD KINDEREN ZIJN DIE HET MET WEINIG OF NIETS MOETEN DOEN.
DAAROM BEN IK DIT PROJECT GESTART OM DE JONGEREN VAN NEDERLAND KENNIS TE LATEN MAKEN MET DE JONGEREN VAN MAROKKO EN OM ZE ER VAN TE OVERTUIGEN DAT ALLE HULP DIE IEMAND BIED MEER DAN WELKOM IS BIJ DE KINDEREN IN ONS LAND!! AUB WANNEER JE DENKT ; IK HEB NOG KLEREN OF SPEELGOED OP ZOLDER DIE ER TOCH MAAR STAAT EN NIET WORDT GEBRUIKT REAGEER DAN EN WIJ KOMEN DIT BIJ JE OPHALEN.................................ONZE DANK EN DIE VAN DE KINDEREN IN MAROKKO IS GROOT!!!
SALAAM..
sallaam,
wat goed van jullie dat jullie iets voor een andere kunnen betekenen :)
die mseken nieks hebben :(
de dank die jullie insallah krijgen is groot
mijn vriendin heeft kinderen en ze vroeg aan mij of ik wat kleren wou mee nemen fsebbilah voor arme mensen maar helaas gaan wij insallah met het vliegtuig.
en mijn man haat veel spullen hij wil het liefst geen koffers mee nemen.
maar ik zal het tegen mijn vriendin zeggen over jullie actie en ik ken haar ze zal het zeker goed vinden.
ik mail je wel prive en geef je haar adres door
en succes met alles moge allah jullie belonen insallah :)
veel liefs toety :zwaai:
loubna27
24-03-2004, 14:26
Ik ben blij dat ik nu een bijdrage kan leveren en ik ben blij met jullie fantastische idee. Ik zal zeker kijken wat ik heb en zal ook mijn vriendinnen vragen. Tot heel gauw!!
Ik wil je graag helpen,ik heb je een prive mail gestuurd,dus mail maar terug
xxHananxx
05-04-2004, 16:10
ik wil je ook graag helpen, heb nog genoeg speelgoed liggen van me neefjes en broertje en kleding.
karima_toesgied
11-05-2004, 16:47
kun je me de verzamelplaats en of tel. mailen naar miss_fatiha8@hotmail.com
Ik wil ook graag meehelpen..echt goed initiatief!! Moge Allah jullie belonen! Ik wil graag weten waar ik de kleding naar toe kan brengen.
Je kunt mij mailen op onderstaand adres
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.