Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwanger

Pagina's : [1] 2 3 4

gemilia
19-03-2004, 12:27

Wat zou er precies moeten gebeuren voordat je zwanger raakt? kun je ook zwanger raken doordat hij nadathij klaar was per ongeluk langs ik gekomen (you snap?) Dit is voor een vriendin van mij.. ze is getrouwd maar ze hebben het zonder condoom gedaan :( Hij was er neit in gegaan

Aimana
19-03-2004, 12:30
Origineel gepost door gemilia Wat zou er precies moeten gebeuren voordat je zwanger raakt? kun je ook zwanger raken doordat hij nadathij klaar was per ongeluk langs ik gekomen (you snap?) Dit is voor een vriendin van mij.. ze is getrouwd maar ze hebben het zonder condoom gedaan :( Hij was er neit in gegaan Nou dan kan je wle zwanger worden. De voorvocht van een man daar kunnen ook sporen van zaadjes zitten. Klein risico om zwanger te raken.

ik_oke_is
19-03-2004, 12:31
Origineel gepost door gemilia Wat zou er precies moeten gebeuren voordat je zwanger raakt? kun je ook zwanger raken doordat hij nadathij klaar was per ongeluk langs ik gekomen (you snap?) Dit is voor een vriendin van mij .. ze is getrouwd maar ze hebben het zonder condoom gedaan :( Hij was er neit in gegaan thement_return waar zit je :maf:

edina
19-03-2004, 12:47
hahahahahahaha getrouwde vriendin?????????? hahahaha goeie uitvlucht ten eerste als het een getrouwde vriendin was dan zou de situatie toch wel anders zijn hoor! alle ik hoop voor u dat je niet zwanger bent

gemilia
19-03-2004, 12:54

Origineel gepost door edina hahahahahahaha getrouwde vriendin?????????? hahahaha goeie uitvlucht ten eerste als het een getrouwde vriendin was dan zou de situatie toch wel anders zijn hoor! alle ik hoop voor u dat je niet zwanger bent allah ie ster.. ik ben het niet, waarom zou ik het dat niet gewoon zeggen??? Nee het is echt voormijn vriendin, nogmaals ik zie niet in waarom ik hierover zoumoeten liegen (tegen een stel onbekenden..) :zwaai:

tenchu
19-03-2004, 14:01
nee natuurlijk niet het zaad gaat dood.

misSanae
19-03-2004, 14:07
Ze moet gewoon afwachten, als ze zwanger is merkt ze het wel.

loeloesch
19-03-2004, 14:13
Origineel gepost door misSanae Ze moet gewoon afwachten, als ze zwanger is merkt ze het wel. Ja precies, als ze zwanger is, dan is ze het.... nix meer aan te doen.. Gewoon afwachten dus :)

gemilia
19-03-2004, 14:30
Origineel gepost door tenchu nee natuurlijk niet het zaad gaat dood. WEET JE DAT ZEKER?

Nordin77
19-03-2004, 16:19
STOP !!!!!! HIER IS HET GOEDE ANTWOORD. Het antwoord is JA !!!!!!, dus de kans dat ze nu zwanger is, is aanwezig. Ik ken een stel waar dat is gebeurd, het was een ramp, ze heeft het eruit laten zuigen. Maar gelukkig zijn ze later met elkaar getrouwd. :o Gr. Me, Myself, and I

lady_khadija
19-03-2004, 17:44
laten testen.

dirtysanchez
19-03-2004, 17:57
hahahahah je krijgt een kind ik zou maar een naam gaan bedenken

EnaMeknessie
19-03-2004, 18:03
Was het haar man die erlangs ging zo ja dan is het tog niet erg. Larerssssss

Master_P
19-03-2004, 22:13
ze wordt zwanger asl gevolg van de spermatozooën die na de ejaculatie aanwezig zijn, het probleem bij dit soort zwangerschappen is dat de geboren vrucht ernstige gebreken toont zoals het syndroom van Marfan of een aangeboren Cystic Fibrosis Hopend je hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd!

Meknesiaaaaaaaa
19-03-2004, 23:21

Was het haar man die erlangs ging zo ja dan is het tog niet erg. Larerssssss Dit vroeg ik me dus oook af ;)?????

Pagina's : [1] 2 3 4