Bekijk originele versie : blackberry
Wie weet hoe en waar je een abonnement kunt afsluiten voor een blue/blackberry?
Anders wie kan me een goede telefoon aanraden waar je gemakkelijk mee kunt internetten?
alvast bedankt!
Bij KPN, HI, Vodafone. Dat zijn de 3 providers waarvan ik weet dat ze een blackberry verkopen.
Bij KPN, HI, Vodafone. Dat zijn de 3 providers waarvan ik weet dat ze een blackberry verkopen.
oke thanx! :goedzo:
Vooral geen Blackberry van KPN doen, die zijn reteduur...
Ik heb er zelf een en het werkt super..!!!
Your Welcome, en antw. op je andere vraag. Tegenwoordig kun je met elk nieuw toestel wel gemakkelijk op internet. Blackberry is meer voor zakelijke markt als je het mij vraagt. Je moet zelf maar even kijken wat je leuk vind.
Bij kpn kom je er niet zo slecht vanaf als je gaat vergelijken met vodafone.
Bij kpn kom je er niet zo slecht vanaf als je gaat vergelijken met vodafone.
Ik heb geen ervaring met Vodafone, maar KPN hanteert wel absurde prijzen voor hun diensten...:confused:
Normaal ga ik erg lang met mijn bel / sms / internet, maar bij kpn ben je er binnen no time doorheen...
wat voor een heb jij dan? en waar afgesloten?
Your Welcome, en antw. op je andere vraag. Tegenwoordig kun je met elk nieuw toestel wel gemakkelijk op internet. Blackberry is meer voor zakelijke markt als je het mij vraagt. Je moet zelf maar even kijken wat je leuk vind.
ja zo een vermoeden had ik al. Ik heb zo weinig verstand van telefoons. Ik zou niet weten wat goed is en wat niet.
wat voor een heb jij dan? en waar afgesloten?
Dame, ik heb de blackberry Curve en bij KPN afgesloten...Het is puur zakelijk deze telefoon..
Dame, ik heb de blackberry Curve en bij KPN afgesloten...Het is puur zakelijk deze telefoon..
Dat is ook waarom ik een goede toestel wil hebben. Waar ik ten alle tijde mijn mails kan lezen, reageren etc. Ik loop zo vaak afspraken mis.
Dat is ook waarom ik een goede toestel wil hebben. Waar ik ten alle tijde mijn mails kan lezen, reageren etc. Ik loop zo vaak afspraken mis.
Dan raad ik je de 8310 aan, maar er is ook nog de blackberry storm, alleen wat duurder..;)
Afspraken komen op het schermpje te staan, dus je zult er nooit een vergeten..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.