Bekijk originele versie : zonnebank
shorty85
19-03-2004, 11:52
Na de zonnebank ben ik wel mooi bruin,maar meestal heb ik last van kleine witte vlekken.meestal op mijn rug en dan en soms op mijn gezicht. Komt bij iemand dit bekend voor?Zo ja,wat doe je hiertegen?
xxChaimiexx
19-03-2004, 14:09
nee sorry zou et nie weten ga zelf nie na de zonnebank maar me vriendine die gaan hebben dat nie :confused: duzz succes:)
SweetxAngel
19-03-2004, 15:59
bij de meeste zonnebanken heb je een aantal cremes die je voor het zonnen kunt aanbrengen... mischien kun je daar bij die mensen om advies vragen welke het best bij jou past etc etc :) en als je dat al doet ligt het ergens anders aan :)
desert2rose
19-03-2004, 19:14
ik weet het niet cker, maar als mensen gaan zonnen kunnen ze witte vlekken krijgen (dat heeft m'n broertje ook) dat zijn volgens mij pigment vlekken...dat kan je misschien onder de zonnebank ook krijgen..
ik ken nog iemand die dat heeft, die ging ervoor naar de dokter...misschien schrijft die een speciale creme voor. (als die cremes bij de zonnebank niet helpen)
nou veel succes..
SWEET_FATIMA21
24-03-2004, 21:00
Zijn het grote vlekken of hele kleine?
xxxDunyaxxx
25-03-2004, 12:08
Dat zijn pigmentvlekken en volgens mij kan je daar niet veel tegen doen. Je moet niet denken dat als je vaker gaat ze dan minder te zien zijn want zo vererger je het.
Groetjes,
shorty85
26-03-2004, 22:57
hey
het zijn middelmatige vlekken,zo groot als kastanjes.
ik heb het vooral erg op mijn rug!!! echt lelijk man!!!!!!!!!!!!net uitslag!!!!hoe heet die creme bij de kruidvat.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.