Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vind je hiervan?

-Reda-
26-10-2002, 21:49

Ik zag een keertje een stand-up comedian die zei: "Since September the 11th, things turned out better for us Black people. The Arabs, they're the new Niggaz now." He's got a point, vind ik...jullie?

Onslaught
26-10-2002, 21:51
ahahhahaha gek hahaha kan wel zo zijn dus

Jizzy
26-10-2002, 21:52
hahaha comedy factory zeker :D shit heb ik dus weer gemist.

-Reda-
26-10-2002, 21:54
Origineel gepost door mokaltum ja, maar de moslims zijn wel in een meerderheid! en om ons meteen nigga'z te noemen???????? volgens mij snap je het niet...de blanken (het Westen in ons geval) noemden vroeger de zwarte bevolking van Amerika niggaz (scheldwoord), en ze werden ook aangekeken als een volk wat nergesn goed voor is (je weet tog wat er in amreika is met zwarten/blanken) hij bedoelde dus dat wij (de arabieren, moslims) nu als de zwarten in de jaren '60 worden behandeld...daar zit tog wel wat in (bijv. mocro's worden geweigerd in taxi's in groningen)

narcis
26-10-2002, 22:25

dat noem ik droge humor!!!!!!!!!!! check die maar!!!!

CLeOpaTrA01
26-10-2002, 22:56
hij heeft ckerzzz gelijk.. :o .. dr word de laatste tijd inderdaad veel minder gelet op de donkeren... alle aand8 is nu gericht op de Islamieten...zodra er weer iets ernstigs gebeurd, wordt er meteen met t vingertje gewezen naar de Islamieten...terwijl de (meeste) blanken 20 jaar terug zouden hebben beweerd dat die Niggaz (donkeren) weer s bezig ware... Origineel gepost door mokaltum ja, maar de moslims zijn wel in een meerderheid! en om ons meteen nigga'z te noemen???????? wat D@T KrAy-Z MoCrO dus al zei; je moet het woord "Niggaz" niet letterlijk opvatten... ;) ... BIG KIZZAAAA CLEO...

-Reda-
26-10-2002, 23:15
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 hij heeft ckerzzz gelijk.. :o .. dr word de laatste tijd inderdaad veel minder gelet op de donkeren... alle aand8 is nu gericht op de Islamieten...zodra er weer iets ernstigs gebeurd, wordt er meteen met t vingertje gewezen naar de Islamieten...terwijl de (meeste) blanken 20 jaar terug zouden hebben beweerd dat die Niggaz (donkeren) weer s bezig ware... wat D@T KrAy-Z MoCrO dus al zei; je moet het woord "Niggaz" niet letterlijk opvatten... ;) ... BIG KIZZAAAA CLEO... thank you, cleo...:zwaai:

CLeOpaTrA01
26-10-2002, 23:17
graag gedaan...kray-z BIG KIZZAAAA CLEO...

sherine
26-10-2002, 23:18
whahahaa die grapaap daar lachen we wel om maar hij heb gelijk. en ik begin te twijfelen ik denk dat ik ze gelijk geef ook

-Reda-
26-10-2002, 23:32
Origineel gepost door sherine whahahaa die grapaap daar lachen we wel om maar hij heb gelijk. en ik begin te twijfelen ik denk dat ik ze gelijk geef ook wat bedoel je met gelijk geven? geef je die man gelijk?

saidaaatje
26-10-2002, 23:55
wat wie gelijk??????????????:D:D

-Reda-
27-10-2002, 00:31
Origineel gepost door Amira_s als zij er over heen zijn gekomen, dan lukt het ons dan ook wel over een aantal jaar hopelijk. Maar wie worden dan de volgende niggaz........? dan zijn het de blanken:D:D:D:D

-Reda-
27-10-2002, 00:38
Origineel gepost door Amira_s DENK JE??????????? ik weet niet...maar dat zou wel grappig zijn...mocro's rulen dan...:D:D:D...leuke wereld...:maf2: