Bekijk originele versie : Stille tocht voor slachtoffers aardbeving Marokko
Redactie
19-03-2004, 10:26
Comité Stille Tocht Al Hoceima organiseert a.s. zondag 21 maart in Rotterdam een stille tocht ter nagedachtenis aan de slachtoffers van de aardbeving in Al Hoceima.
"Wij willen hier graag met zijn allen stil bij staan. Wij willen middels dit signaal laten zien dat wij de slachtoffers niet vergeten zijn, dat wij met ze meeleven. We zullen in Rotterdam de stille tocht houden omdat daar relatief een hoog percentage Marokkaanse Nederlanders woont dat oorspronkelijk uit het getroffen gebied komt"
Het comité roept iedereen die mee wil doen aan dit gebaar op om aanstaande zondag om 17:00 aanwezig te zijn op het trefpunt van het Centraal Station in Rotterdam. Van daaruit zal de menigte de route naar het eindpunt (het stadshuis) via de Westersingel, het Vasteland, Schiedamswijk en de Coolsingel volgen. De stille tocht zal ongeveer een half uur duren. Bij het stadshuis aangekomen zullen een nabestaande, een lokale politicus en de woordvoerder van het Comité Stille Tocht Al Hoceima een toespraak houden. De burgemeester van Rotterdam is ook gevraagd om iets te zeggen.
waaneer eentje tegen terrorisme
Die is gisteren al geweest alleen wist niemand er van af, en was er een opkomst van tien mensen! :wat?!:
:kwaad:
Ik zal er inscha allah ook aanwezig zijn.
barcelona,ik ben samen met mijn man en 3 kids de enige moslims in een hechte dorpje. die mensen die demonstraties organiezeren kunnen zij t niet doen. mha salama a3ir
Ikrame_girl
21-03-2004, 12:19
Origineel gepost door nozaroc
Ja, hoofddoekjes en eigen volk eerst. :rolleyes:
Waar heb ik dat nog ergens gehoord?
Nou, tien moslims die tegen terrorisme zijn, indrukwekkend.
Maar zelfs de 500 deelnemers tegen het verbod op hoofddoekjes mag men ook al niet tot een mensenzee rekenen.
De interesses gaan waarschijnlijk meer naar mooie kledij, welk maandverband kan ik best gebruiken, hoe haat ik op de meest efficiënte wijze Amerikanen en zionisten, maar liefst alles verbaal houden.
Zoals gewoonlijk, veel geblaat en weinig wol. :rolleyes:
Sorry hoor maar waar slaat deze reactie op .... het gaat hier over de slachtoffers van de aardbeving waar van mij verre familie ong. 64 mensen zijn omgekomen....Toon een beetje respect man en KOM..en trouwens wil je voortaan...HOOFDDOEK zeggen...Het zijn geen HOOFDDOEKJES....begrepen..ze3ma verkleinwoord gebruiken..
Barbarije
21-03-2004, 14:23
Origineel gepost door nozaroc
Voor de rest beslis ik zelf wel of ik in verkleinwoordjes spreek of niet. :zwaai: [/B]
Tuurlijk mag je dat zelf beslissen, maar je weet natuurlijk dat het in Nederland niet echt van respect getuigt en dat het niet echt netjes is om met verkleinwoorden te gaan spreken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.