Bekijk originele versie : Vlekken op je huid....
Hoi,
Hebben jullie misschien goede ideëen/ tips om bruine vlekken op je huid te verminderen/ verwijderen. Ik heb daar veel last van. Ik heb een beetje een getint huidje, en elke keer als ik aan mijn huid zit (puistjes of meeëters uitknijpen), dan blijven er bruine vlekken achter. Voor de rest heb ik niet echt een moeilijke huid of zo (geen acne, niet veel puistjes)
Is er iemand die hier ook last van heeft, of heeft er iemand een goede oplossing??
Ik hoop goede tips te krijgen!
Groetjes, Sara
Creme voor bruine vlekken op handen en body van ROC helpt.
Na 3 weken zie je resultaat. Ik heb het ook tijdens mijn zwangerschap gehad en na lang zoeken heb ik dus ROC gevonden (bij Etos verkrijgbaar)
Ze zijn nu aanzienlijk minder bruin geworden en ik gebruik het nu 4 weken.
Voor je gezicht heb je er ook een creme voor (dezelfde van ROC alleen voor gezicht) maar die is aanzienlijk duurder terwijl het effect het zelfde is.
Hey Ik ook!!!!!!!!!
Ik had eerst litteken creme van .......oooh ik ben de naam vergeten wit en bruin...............BIODERMAL!!!!!!!!!!!!!!!!
Die is goed!!!! Die heeft een megalitteken gewoon verwijderd op mn gezicht maar het is best duur.........:(
peacefull
05-08-2004, 12:44
Origineel gepost door agoegoe
an ik heb er ook last van ik wil egt onder zo'n laserbehandeling gaan om het wegtehalen ik heb er echt moeite mee dus help mij ik help er alles voor over als het maar weggaat!!!!!!!!:(
Je bent niet alleen, ik ooooooooook! :(
Ik heb het op mijn rug, is echt lastig, als ik ga zwemmen en zonnen mindert het wel! Het is inderdaad niet leuk :(
misss_hina_zina
06-08-2004, 03:22
en als je bruine vlekken heb van puisjes zeg maar geen puisjes maar die bruine vlekken achter later wat voor creme moet je dan vragen?????????????????? KAN IEMAND ME HELPEN OF TYPS GEVEN;(
87zahra87
06-08-2004, 15:47
jah heeft iemand een middeltje voor de bruine vlekken op je rug!
misss_hina_zina
06-08-2004, 16:09
heeft er iemand bruine vlekken op de ruf jah????????????? pleaseeeeee weet iemand het of niet?????????
kloppendhartje
06-08-2004, 23:53
Ja die vlekjess op de rug, daar had mijn zus ook erge last van! Ze is gwn naar de dokter geweest, en ze heeft er een middeltje voor gekregen, het is na een tijdje verdwenen:) Ik weet zelf niet meer hoe dat middeltje heet, want het is namelijk een tijd geleden...
Succes meiden!:goedzo:
misss_hina_zina
07-08-2004, 01:31
kan je niet meschien aan je zus vragen of ze het weet want ik ben ook heel vaak gegaan maar ze zegt altijd gaan van zelf wel weg
of ik moet antibitca pillen of zo gebruiken????
kloppendhartje
07-08-2004, 12:08
Origineel gepost door misss_hina_zina
kan je niet meschien aan je zus vragen of ze het weet want ik ben ook heel vaak gegaan maar ze zegt altijd gaan van zelf wel weg
of ik moet antibitca pillen of zo gebruiken????
Ik zal het haar wel ff vragen, maar het zijn geen pillen, maar ik denk dat je dokter je wel ietss moet geven... Niet dat ik een dokter ben ofso, maar als je der last van hebt, hoort hij je een middeltje der voor te geven... Of heb ik het nou fout??? :confused:
Mohiem, het zijn geen pillen, het was volgens mij ietss om te smeren op je rug..
:zwaai:
misss_hina_zina
07-08-2004, 16:06
safe is goed als je het weet zou ik het graag van je willen weten kloppendehartje;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.