Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hirsi Ali spuit pepperspray in vol restaurant

Pagina's : [1] 2

Mesgoot
19-03-2004, 08:42

DEN HAAG - VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft onlangs het in politieke kring befaamde Haagse restaurant Le Bistroquet op stelten gezet door met een busje pepperspray te spuiten. Een aantal van de aanwezige gasten in het goedgevulde etablissement kreeg daarop last van jeukende en tranende ogen. De geschrokken veiligheidsagenten die Hirsi Ali permanent bewaken en een paar tafels verderop rustig zaten te eten, namen direct de spuitbus in beslag. Zij wezen Hirsi Ali erop dat pepperspray op de lijst van verboden wapens staat. Vervolgens realiseerde Hirsi Ali zich wat ze had aangericht en heeft zij de verbouwereerde gasten onmiddellijk haar excuses aangeboden, die werden aanvaard. De VVD'ster ging alle gasten persoonlijk langs. ze spoort echt niet :confused: Bron: Telegraaf

Erwin
19-03-2004, 08:44
Hahaha! Genant, alle gasten langsgaan voor excuses.

rnaj
19-03-2004, 08:51
Origineel gepost door Mesgoot DEN HAAG - VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft onlangs het in politieke kring befaamde Haagse restaurant Le Bistroquet op stelten gezet door met een busje pepperspray te spuiten. Een aantal van de aanwezige gasten in het goedgevulde etablissement kreeg daarop last van jeukende en tranende ogen. De geschrokken veiligheidsagenten die Hirsi Ali permanent bewaken en een paar tafels verderop rustig zaten te eten, namen direct de spuitbus in beslag. Zij wezen Hirsi Ali erop dat pepperspray op de lijst van verboden wapens staat. Vervolgens realiseerde Hirsi Ali zich wat ze had aangericht en heeft zij de verbouwereerde gasten onmiddellijk haar excuses aangeboden, die werden aanvaard. De VVD'ster ging alle gasten persoonlijk langs. ze spoort echt niet :confused: Bron: Telegraaf Je zou der maar hebben gezeten. Ten eerste bederft ze mijn eetlust al, als ik haar op TV zie. Ten tweede is pepperspray niet echt bevordelijk voor mijn eetlust. Ten derde dan komt ze ook nog langs bij je aan tafel. Denk dat mijn avond goed naar de kloten zou zijn..... Ze wist natuurlijk niet dat in Nederland in ieder restaurant gewoon om peper kan vragen, hoef je zelf niet mee te nemen...

toety
19-03-2004, 08:53
Origineel gepost door Mesgoot DEN HAAG - VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft onlangs het in politieke kring befaamde Haagse restaurant Le Bistroquet op stelten gezet door met een busje pepperspray te spuiten. Een aantal van de aanwezige gasten in het goedgevulde etablissement kreeg daarop last van jeukende en tranende ogen. De geschrokken veiligheidsagenten die Hirsi Ali permanent bewaken en een paar tafels verderop rustig zaten te eten, namen direct de spuitbus in beslag. Zij wezen Hirsi Ali erop dat pepperspray op de lijst van verboden wapens staat. Vervolgens realiseerde Hirsi Ali zich wat ze had aangericht en heeft zij de verbouwereerde gasten onmiddellijk haar excuses aangeboden, die werden aanvaard. De VVD'ster ging alle gasten persoonlijk langs. ze spoort echt niet :confused: Bron: Telegraaf zeker ze spoort zeker niet :wat?!: komt door haar luxe leventje ze weet gewoon niet meer wat ze moet doen en denkt ........ :nerd: :jammer:

tonk
19-03-2004, 08:55

Maar waaom begon ze met dat busje te spuiten???

rnaj
19-03-2004, 08:56
Hirsi Ali spuit met pepperspray in restaurant Uitgegeven: 19 maart 2004 08:29 Laatst gewijzigd: 19 maart 2004 08:43 DEN HAAG - VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft onlangs in een restaurant in Den Haag met een busje pepperspray gespoten, zo laat De Telegraaf vrijdag weten. Een aantal van de gasten in Le Bistroquet kreeg daardoor last van tranende en jeukende ogen. De veiligheidsagenten die Hirsi Ali permanent bij zich heeft, zaten een paar tafels verderop rustig te eten toen het Kamerlid toesloeg. Geschrokken sprongen zij op en maakte haar het busje afhandig. De agenten wezen Hirsi Ali er op dat pepperspray op de lijst van verboden wapens staat. Toen de van oorsprong Somalische zich de gevolgen van haar daad realiseerde, ging ze persoonlijk alle tafels langs om haar excuses aan de aanwezigen aan te bieden. De veiligheidsagenten hebben het incident gemeld bij de politie Haaglanden. Hirsi Ali staat al langere tijd onder permanente bewaking omdat ze regelmatig wordt bedreigd in verband met haar controversiƫle opmerkingen over de islam. Nu ook op www.nu.nl.... Blijft bij mij toch de vraag hangen, wie moet er nu eigenlijk tegen wie beschermt worden...

Mesgoot
19-03-2004, 08:59
Origineel gepost door tonk Maar waaom begon ze met dat busje te spuiten??? is (nog) niet bekend

arabchrstn
19-03-2004, 09:11
Niet te hopen voor haar dat er aangifte gedaan wordt tegen haar... Maar goed, misschien zat er iemand in het restaurant die ze verdacht MOSLIM te zijn... Jaa dan, ja dan... dan is het natuurlijk te begrijpen. Voor je het weet wordt het restaurant opgeblazen. Ooit zal men Ayaan nog dankbaar zijn.... ;) ;) ;)

RitaMaria
19-03-2004, 09:42
Origineel gepost door rnaj Je zou der maar hebben gezeten. Ten eerste bederft ze mijn eetlust al, als ik haar op TV zie . Ten tweede is pepperspray niet echt bevordelijk voor mijn eetlust . Ten derde dan komt ze ook nog langs bij je aan tafel . Denk dat mijn avond goed naar de kloten zou zijn..... Ze wist natuurlijk niet dat in Nederland in ieder restaurant gewoon om peper kan vragen, hoef je zelf niet mee te nemen ... :hihi: :haha:

henray
19-03-2004, 09:42
Origineel gepost door tonk Maar waaom begon ze met dat busje te spuiten??? Het was een demonstratie aan een vriendin hoorde ik. "kijk zo werkt het" tssss gelukkig had ze geen geladen pistool bij zich..... :nl:

DE_STALKER_LAMM
19-03-2004, 10:04
je maakt haar zwart ! foei;)

Adil
19-03-2004, 10:19
Zoiets zit dan in het politiek. En moet het volk vertegenwoordigen...

Youseff
19-03-2004, 11:03
[QUOTE]Origineel gepost door rnaj Je zou der maar hebben gezeten. Ten eerste bederft ze mijn eetlust al, als ik haar op TV zie. Ten tweede is pepperspray niet echt bevordelijk voor mijn eetlust. Ten derde dan komt ze ook nog langs bij je aan tafel. Denk dat mijn avond goed naar de kloten zou zijn..... Ze wist natuurlijk niet dat in Nederland in ieder restaurant gewoon om peper kan vragen, hoef je zelf niet mee te nemen... [/QUH HAHAHAHAHAHA, wollah je hebt zeker gelijk :D :D domme wijf tfoee !!!

tunsiemoenie
19-03-2004, 11:10
whuahuahuahua para somal :D

HalfBlood
19-03-2004, 11:22

Ewa, ik wilde effe melden dames en heren, dat hirsi ali een schande is voor het somalische volk. Dus geen vooroordelen over alle somaliers. Een voorbeeld:marokanen staan op nummer 1 en nummer 2 nek aan nek met de antilianen, wat criminele activiteiten betreft. maar er zijn nog aantal marokanen die in de moskee zitten en goed bezig zijn met hun geloof. Dus over vooroordelen moeten jullie goed weten. maar ok selaam aleikum

Pagina's : [1] 2