Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tientallen islamitische graven vernield in Londen

Pagina's : [1] 2

TWeeT20
19-03-2004, 03:44

AMSTERDAM - Vandalen hebben op een begraafplaats in het zuidoosten van de Britse hoofdstad Londen zo'n veertig graven van moslims vernield. Dat heeft de politie donderdag gezegd. De vernielde graven stonden in een aparte sectie van de begraafplaats in de Londense wijk Charlton. Zerken waren omgetrokken en er waren foto's van de grafstenen verwijderd. De politie zei te vermoeden dat de vandalen religieuze motieven hadden. (Bron: De Telegraaf)

Erwin
19-03-2004, 08:02
Zie het maar als een zielige manier van frustraties uiten. Frustraties die te danken zijn aan de debielen van Al Qaeda.

henray
19-03-2004, 08:13
Ik stoor me een broertje dood aan grafschenners..:nl:

redouan19
19-03-2004, 12:43
Wat is hier aan de hand?! Waarom hoor ik hierover niks op het NOS journaal? Is dit dan geen anti-semitisme/Islamisme dat breed en tot ieders walging toe in de media moet worden uitgemeten? Moeten 'onze' moslimleiders nu geen Wereld Congres opzetten en tot verveling toe regeringen op de vingers tikken over het toenemende anti-semitis...euh ik bedoel anti Islamisme!! Moet nu niet getoont worden hoe erg het met de moslimhaat in onze landen gesteld is? Een beetje ala zionisten stijl??

ZeYNeP_Z
19-03-2004, 13:21

Origineel gepost door Erwin Zie het maar als een zielige manier van frustraties uiten. Frustraties die te danken zijn aan de debielen van Al Qaeda. Erwin ik geef je gelijk.Soms kan ik ze het niet kwalijk nemen dat ze zo over Moslims denken,door Al Qaida.Soms,denk je, was ik maar niet op deze aardkloot terechtgekomen....

faaatje66
19-03-2004, 15:25
ya3oedoebillah! :jammer: waar gaat dit heen eyema!

smartie4
19-03-2004, 15:50
Origineel gepost door Erwin Zie het maar als een zielige manier van frustraties uiten. Frustraties die te danken zijn aan de debielen van Al Qaeda. praat rustig over al qaeda hier ga je zeker ook zeggen als er joodse graven vernield worden ja het was extreem rechts ga toch weg joh zehma erwin en nogmaals respect voor al qaeda

salimma19
19-03-2004, 17:02
Origineel gepost door redouan19 Wat is hier aan de hand?! Waarom hoor ik hierover niks op het NOS journaal? Is dit dan geen anti-semitisme/Islamisme dat breed en tot ieders walging toe in de media moet worden uitgemeten? Moeten 'onze' moslimleiders nu geen Wereld Congres opzetten en tot verveling toe regeringen op de vingers tikken over het toenemende anti-semitis...euh ik bedoel anti Islamisme!! Moet nu niet getoont worden hoe erg het met de moslimhaat in onze landen gesteld is? Een beetje ala zionisten stijl?? Redouan jij hebt t nog niet door. Nieuws word pas echt nieuws als 'moslims' weer eens iets hebben gedaan wat niet goed is in de ogen van Nederland. Als ons iets word aangedaan is het niet zo intressant. Of geven net als Erwin alsnog Arabieren ervan de schuld. Lekker makkelijk toch :rolleyes:

Masriya
19-03-2004, 18:48
Origineel gepost door Erwin Zie het maar als een zielige manier van frustraties uiten. Frustraties die te danken zijn aan de debielen van Al Qaeda. Ooooh dus ik mag nu ook gewoon die graven van die Joden vernielen. Ey mongool think twice ja, want je bent echt een debiel! Laat de dode met rusttttttt, simpelllll!!!! Zo zie je maar weer die mongolen die dat doen, echte debielen. Dus zo uiten hen hun frustraties uit, hmmm dat ga ik dan ook gauw doen even naar die begraafplaats in Osdorp gaan en dara die van Joden & Christenen vernielen. MONGOOL!

sahira
19-03-2004, 19:32
Origineel gepost door TWeeT20 AMSTERDAM - Vandalen hebben op een begraafplaats in het zuidoosten van de Britse hoofdstad Londen zo'n veertig graven van moslims vernield. Dat heeft de politie donderdag gezegd. De vernielde graven stonden in een aparte sectie van de begraafplaats in de Londense wijk Charlton. Zerken waren omgetrokken en er waren foto's van de grafstenen verwijderd. De politie zei te vermoeden dat de vandalen religieuze motieven hadden. (Bron: De Telegraaf) Walgelijk! Maar een vraagje, er staat: 'Zerken waren omgetrokken en er waren foto's van de grafstenen verwijderd'...foto's schijnt verboden te zijn, volgens sommige moslims, dus ook op het graf? :confused:

islamicgirl3
19-03-2004, 19:53
Origineel gepost door ZeYNeP_Z Erwin ik geef je gelijk.Soms kan ik ze het niet kwalijk nemen dat ze zo over Moslims denken,door Al Qaida.Soms,denk je, was ik maar niet op deze aardkloot terechtgekomen.... Een normaal denkend mens, zou weten dat niet alle moslims verantwoordelijk zijn. En dan vragen ze nog waarom we niet in Nederland begraven worden.....Integratie tot aan de dood! :jammer:

islamicgirl3
19-03-2004, 20:00
Origineel gepost door nozaroc Wat zit jij een end weg te lu.llen man. Niet alles kan in het nieuws verschijnen, het was al in de krant, niet genoeg voor jou? En moslimhaat in onze landen?? Omdat enkele klootzakken grafschenners zijn ga jij er een stel landen bij betrekken die moslimhaters zouden zijn. Denk in het vervolg even na, wil je. :rolleyes: En wat bedoel je met moslimleiders? Vooral het woord 'leiders' intrigeert me. Bij de meesten ontbreekt de leiding, of je moest een saddam bvb een leider noemen, of die kerels in Iran die alles naar de hand zetten. Nou, daaaagggg. :zwaai: Nee, Bush en Sharon, dat zijn pas echte leiders.....??!! Volgens mij zijn jullie verblind door de woorden van Bush. ''We must take action against terrorism, we must do this....blablabla" Jullie beginnen zelfs zijn onzin te geloven. :jammer: Helaas vergeten jullie dat Bush en Sharon de grootste dreiging vormen. Dat weten ze nu wel in Irak en Afghanistan, en ik durf te wedden Nederland ook, als het aangevallen zou worden.

redouan19
19-03-2004, 21:20
Origineel gepost door nozaroc Wat zit jij een end weg te lu.llen man. Niet alles kan in het nieuws verschijnen, het was al in de krant, niet genoeg voor jou? En moslimhaat in onze landen?? Omdat enkele klootzakken grafschenners zijn ga jij er een stel landen bij betrekken die moslimhaters zouden zijn. Denk in het vervolg even na, wil je. :rolleyes: En wat bedoel je met moslimleiders? Vooral het woord 'leiders' intrigeert me. Bij de meesten ontbreekt de leiding, of je moest een saddam bvb een leider noemen, of die kerels in Iran die alles naar de hand zetten. Nou, daaaagggg. :zwaai: Heb je er dan werkelijk helemaal niets van begrepen? Haha. Welke landen bedoel ik eigenlijk, begrijp je dat wel? En jou intrigeert niks, want je kent de betekenis van het woord niet eens. :giechel:

klonbyz
20-03-2004, 13:19
De schuld ligt bij de moslims zelf,ze moeten een keer kritisch leren kijken naar zichzelf.Als ze de aanslag in Madrid en op de twin towers niet hadden gepleegd,was er niets met hun graven gebeurd.Ze hebben een hekel aan het westen en aan de democratie,maar willen wel in een westers-democratisch land begraven worden?Zo begint de kolonisatie van het westen....als we niet oppassen mensen nemen ze straks alles over en voeren ze de sharia in. Dat zeiden ze laatst op Nova,toen kwam ook zo'n islam-man aan het woord.

Pagina's : [1] 2