Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan iemand mij tips/advies geven

studente88
27-01-2009, 16:42

Ik heb in het verleden bij een callcenter gewerkt, mijn werkgever was tevreden over mij. En nu ik verhuisd ben, ben naar een bijbaantje in de buurt aan het zoeken. Ik werd net gebeld door iemand van studentenwerk, na aanleiding van mijn solicitatie op www.studentenwerk.nl en die vroeg mij waarom ik mezelf geschikt vond om bij een callcenter te gaan werken. Dus ik mijn motivatie gegeven, zij vond mij niet overtuigend, ''je bent vrij vlakjes'' had ze gezegd. Ik wist niet eens dat ik mezelf moest bewijzen bij een onverwachtse telefoontje van haar, dus dat vond ik al raar. En nu vertelde ze mij dat ik een andere dag mocht terug bellen om haar te overtuigen over mijn motivatie om bij die callcenter te gaan werken. Dus kan iemand mij wat tips geven? Of weet iemand of er een callcenter in Breda is waar ze op zoek zijn naar mensen. Ik voel me nu redelijk naar.:jammer:

_Isslamia_
27-01-2009, 17:21
weet je wat altijd helpt bij callcenter baantjes, is dat je zegt dat je communicatie heel belangerijk vindt en daarom je dat baantje aansprak. doe ik ook altijd. groetjes _isslamia_