Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : liefdesverdriet

Pagina's : [1] 2

LZN
19-03-2004, 00:12

ik mis iemand heel erg, we leerden elkaar kennen via chat. eerste paar dagen dat ik met hem chatte was heel gewoon niks bijzonders maar op de een of ander manier vond ik hem een heel lief jongen en zo kwam het dat we elke avond tot laat in de nacht zaten te chatten op msn. ik kon niet wachtten om hem te zien, ik was beetje verliefd geworden. we hebben toen een keer afgesproken en ik vond hem heel luek. De volgende dag kreeg ik een mailtje van hem dat hij er over na had gedacht en niet meer met me verder kon gaan vanwege het leeftijd verschil. :traan1: er is nog veel meer gebeurd we hebben nog ruzie gehad op msn, nu heb ik geen contact meer met hem maar ik mis hem nog steeds. veel liefs, schoonheid.

RIF_CHICKIE
19-03-2004, 10:42
met andere woorden, je bent hem niet bevallen, laat het meid,

cj_tetuani
19-03-2004, 10:46
Origineel gepost door lollie ik mis iemand heel erg, we leerden elkaar kennen via chat. eerste paar dagen dat ik met hem chatte was heel gewoon niks bijzonders maar op de een of ander manier vond ik hem een heel lief jongen en zo kwam het dat we elke avond tot laat in de nacht zaten te chatten op msn. ik kon niet wachtten om hem te zien, ik was beetje verliefd geworden. we hebben toen een keer afgesproken en ik vond hem heel luek. De volgende dag kreeg ik een mailtje van hem dat hij er over na had gedacht en niet meer met me verder kon gaan vanwege het leeftijd verschil. :traan1: er is nog veel meer gebeurd we hebben nog ruzie gehad op msn, nu heb ik geen contact meer met hem maar ik mis hem nog steeds. veel liefs, schoonheid Hoe oud is hij? hoe groot verschillen jullie in leeftijd? en denk je dat is de enige reden is?

LADYKARIMA
19-03-2004, 11:23
wist hij jou leeftijd al toen je met hem chatte???zo ja dan is dat niet z'n echte reden maar een smoes het klinkt hard maar ik denk eerder dat je gewoon niet z'n type was dus probeer hem te vergeten

Lady_moi
19-03-2004, 17:54

Als hij u nie wilt dan wilt hij u nie wa is daar nu nie aan te verstaan. Trouws be happy een zonde minder.

selmo
19-03-2004, 18:27
Meid wees blij dat het zo afgelopen is, mss is da wel een playertje, dat weet je nooit eh. hou je gewoon sterk eh, veel succes......doei

Lady_moi
19-03-2004, 18:35
Waarom lach je? Da meiske zit met liefdesverdriet en gij lacht hier? Moest gij in haar plaats was dan zullen we zien of ge nog zo zult lachen anyway... Lolie: Als het mektoub is dan komen jullie wel weer samen. En alles gebeurd met een reden. Allah heeft da nie voor niets laten gebeuren ok. Ik begrijp da wel se dat da moeilijk is om zoiets te aanvaarden. Maar het leven loopt nie altijd zoals je wilt en daar kunt ge nix aandoen. Koelsh fie qodrat Allah.. Origineel gepost door babousha :giechel:

xxMeissiexx
19-03-2004, 19:37
Maybe wasn't meant 2 be ga verder met je leven

Lady_moi
19-03-2004, 19:59
Ja ik speel nix! Anders zou ik nie zoiets zeggen! Ey wa hard?? JA! De waarheid is hard!! Origineel gepost door babousha Ik lach niet om haar, maar om jou opmerking. :rolleyes: Ga nu dus niet de meelevende lid spelen, want net was je bikkelhard tegen haar!

samira5
19-03-2004, 20:07
je moet nooit met iemand afspreken via chat. Je weet nooit wat voor griezels het zijn

Lady_moi
19-03-2004, 20:07
Think before you act Ok. Origineel gepost door babousha Als ik dus lach om de "waarheid" is daar nix mis mee! :rolleyes:

nouredinne_el
19-03-2004, 20:08
Mijn Advies.. je moet mensen niet te dicht bij je hart laten komen omdat je toch altijd wel weer op een of andere manier gekwetst wordt

hayete
19-03-2004, 21:01
Origineel gepost door xxMeissiexx Maybe wasn't meant 2 be ga verder met je leven Zooo Precies wat ik wou zeggen :eek: :D :zwaai:

alhoceimachaima
19-03-2004, 21:07
Origineel gepost door hayete Zooo Precies wat ik wou zeggen :eek: :D :zwaai: me to allusz ligt in de handen van ALLAH :zwaai:

Lady_moi
20-03-2004, 20:21

Heey cheima vanwaar heb gij mn oog gehaald? :confused:

Pagina's : [1] 2