Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De ouders van Khalid uit Venlo...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

BentDagilia
26-10-2002, 20:29

Hey allemaal, Ik keek net nieuws en zag een fragment met een interview van de ouders van Khalid.. De jongen uit venlo die samen met een nederlandse jongen een studente in elkaar heeft geslagen ... ( die nu clinisch dood is) Zijn ouders vertellen in deze interview dat hun zoon een aardige en rustige jongen is en dat hij alleen mensen kwaad doet wanneer ze tof tegen hem doen... Ze zeggen dat de dood op de studente Allahs wil is... Ik vind het jammer dat deze ouders niet de waarheid onder ogen willen zien en dat het gewoon Zinloos was.. De student zei alleen dat je respect moet hebben voor oudere mensen... Hij verdiende zo een dood niet vind ik... Ik vind het ook heel jammer dat dit moet gebeuren de Marokkanen hebben al een goeie naam en nu krijgen ze nog een betere naam... Wie heeft die interview gezien het was oP netwerk gister avond.. Bent Dagilia :(

BENTGHATAR
26-10-2002, 20:41
ik heb ook alleen maar een klein stukje gezien,op het nieuws ik vind het ook heel jammer.want nu gaan ze alleen maar nog erger over ons denken.:(

valenteijn
26-10-2002, 22:45
ja dat stuk heb ik ook gezien ja ze zeiden dat hun zoon niet zo is hun zoon is rustig (maar als ie boos wordt in staat om te moorden) tjonge waar gaat het naar toe hun zoon heeft het dus wel gedaan samen met die silvio wat die moeder zei van dat ze zon jongen terug moeten sturen of levenslang moeten opsluiten vind ik ook wel iets hebben en ze zei hetzelfde over haar zoon van als mijn zoon het heeft gedaan mogen ze hem ook levenslang opsluiten die ouders van die khalid ontkenden het gewoon ik heb zoiets van mensen als jullie erbij waren geweest mogen julie meepraten eerder kun je er niet over oordelen en dan nog zeggen dit is gods wil mens maak je niet belachelijk voor mijn mogen ze ze allebij opsluiten want dit kan gewoon niet ik vind het echt ergniet alleen voor de nabestaanden van renee maar ook voor de familie van de daders want die kunnen ook nog zat te verduren krijgen mensen waar gaat dit heen

DESPERADA
26-10-2002, 23:36
de ouders hadden beter uit beeld kunnen blijven, hun intervieuw heeft niet veel positiefs te weeg gebracht....... was best triest :(

miss_kreta
26-10-2002, 23:44

Ja echt schandalig hoe de ouders van Khalid reageerden gisteravond in het programma. Ze hebben het plaatje gewoonweg compleet gemaakt!

-Reda-
26-10-2002, 23:52
jaah maar dan nog...hget was ook niet slim om zo snel al die ouders te interviewen...ze verkeren nog in totale shock...ze kunnen het zelf nog amper geloven...maja...van die pa was het niet egt slim om dat te zeggen...:jammer:

xxTigerxx
27-10-2002, 00:25
Origineel gepost door miss_kreta Ja echt schandalig hoe de ouders van Khalid reageerden gisteravond in het programma. Ze hebben het plaatje gewoonweg compleet gemaakt! schandalig???? Hun mening en ik ben er trots op wat zn ouders hebben gezegd!! ECHTE MARROKKANEN.........

SakinaS
27-10-2002, 01:18
Origineel gepost door HassanGoed De ouders van Khalid uit Venlo zijn een stelletje http://www.sciencenews.org/sn_arc97/10_11_97/cow.jpg dit is waardeloos!!

Solomon
27-10-2002, 01:56
Ja als ze zulke uitspraken doen sorry hoor. Dan ben ik het wel een beetje met Hassan eens.

Teaser
27-10-2002, 02:02
ach ja stupidity blijft zo gewoon in de familie, stelletje berggeiten.

abira
27-10-2002, 02:33
ik heb er gewoon geen woorden voor zoooooooooooooo triest......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geweld is altijd zinloos daar bereik je niks mee om dan voor de camera's te zeggen dat het godswil is............. ????????????????????????????? allahsanawoun.........

RodRambone
27-10-2002, 02:24
He, wat mij het meeste opviel is dat de familie al ruim 30 jaar in Nederland wonen maar amper nederlands spreken. Hoezo vlotte integratie????

_BENZIE_
27-10-2002, 04:23
Origineel gepost door HassanGoed De ouders van Khalid uit Venlo zijn een stelletje http://www.sciencenews.org/sn_arc97/10_11_97/cow.jpg zeg op z'n minst "allah je7sen 3win" ipv dat je ze hier voor domme koeien uitmaakt. wat hun zoontje heeft gedaan valt niet goed te praten. die mensen worden nu zwaar onder vuur genomen door de - media - justitie - familie - noem het maar op...... en dan zitten sommige mensen hier ze nog zwart te maken omdat die pa van khalid in de ziekte wet zit....als jullie goed naar de tv hadden gekeken dan zag je dat de pa van khalid een pruik droeg maar dat is jullie zeker niet opgevalen en dat ze geen nederlands kunnen praten.. alsof jullie ouder vloeiend ABN kunnen praten en schrijven..... valt me vies tegen van sommige mensen op de manier hoe ze hier op reageren.

Loco_Mocro
27-10-2002, 07:35
ben het met je eens BENZIE....jammer dat die ouders op tv kwamen, wallakien tja wat kun je eraan doen hé!!! maar ik denk dat er een addertje onder het gras zit....ik bedoel, die khalid zal niet zomaar iemand doodslaan (niet dat ik hem ken of zo) maar denk eens effe logisch na....als iemand tegen mij zegt dat ik respect moet hebben voor ouderen dan zou ik mijn excuses aanbieden en zeggen bijv. dat ik het niet expres heb gedaan....maar als iemand het met een vieze toon zegt...zoals in de kranten stond: "Hé, heb een beetje respect voor ouderen" dan denk ik dat die toon hem het leven heeft gekost...dan zou ik ook para worden...ik denk de manier waarop die rene het vroeg, die geweld deed uitbarsten...maar toch dat is nog steeds geen reden om iemand dood te slaan....vindt het zeer jammer dat het zover is gekomen! ciao :( :( :(

SakinaS
27-10-2002, 09:43

Helemaal gelijk Benzie!!! Namelijk de meeste marrokkanen schamen zich voor de reacties van kHALID s ouders...maar hoe zouden jullie ouders reageren in zo'n situatie??...laten we maar niet zo ver gaan en inshallah komt het niet zo ver..maar laat iedereen in zn waarde want ook al spraken zn ouders Abn ..ze zijn en blijven *** Marrokkanen in de ogen van de nederlanders!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6